ماساژ

بهترین نوع ماساژ چیست؟

بهترین نوع ماساژ چیست؟

ماساژ سوئدی

یکی از رایج ترین، بهترین نوع ماساژ و در عین حال محبوب ترین انواع ماساژ، ماساژ سوئدی است. ماساژ سوئدی شامل دو دسته از حرکات است که اولی نرم، آهسته و طولانی مدت هستند و دومی شامل ضربه های منظم و کمی محکم تر می شود.

از روش سوئدی برای انرژی بخشی و از بین بردن خستگی افراد استفاده زیادی می شود. این روش که سطحی است، بافت رویی پوست بدن را درگیر می کند و به همین خاطر هم می تواند تاثیرات خوبی روی زیبایی پوست نیز داشته باشد.

درگیر کردن خفیف ماهیچه ها و مفاصل نیز یکی دیگر از هدایای ماساژ سوئدی، به کسانی است که این روش را به بقیه روش ها ترجیح می دهند.

ماساژ سوئدی۱

استفاده از ضرباتی که دست در آنها حالت کاسه ای دارد، نیشگون های آهسته و ضربات دایره ای شکل جزو حرکات مربوط به ماساژ سوئدی هستند. از روش سوئدی همچنین می توان برای بهبود آسیب دیدگی های جزئی کمک گرفت.

فواید ماساژ سوئدی ( بهترین نوع ماساژ )

ماساژ عصبی – عضلانی یکی از انواع درمانی ماساژ است که به خصوص برای افرادی که دچار آسیب دیدگی های شدید هستند، توصیه می شود. این ماساژ هم مثل ماساژ سوئدی سطح پوست را درگیر می کند و تلاش می کند تنش های روزانه را برطرف کند.

ماساژ عصبی – عضلانی با درگیر کردن نقاط عصبی زیر پوست منجر به از بین رفتن دردهای مزمن عصبی شده و شبیه یک مسکن عمل می کند. اگر جزو افرادی هستید که بدن تان نیاز به حرکات اصلاحی دارد یا اخیرا آسیب دیدگی شدیدی را تجربه کرده اید، این نوع از ماساژ می تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد.

swedish-massage

برای استفاده از فواید این نوع ماساژ می توانید هر چه سریع تر به یک ماساژور مجرب مراجعه کرده و همچنین میتوانید راه دیگر و آسان تر را انتخاب کرده و یک دستگاه صندلی ماساژور با امکان ماساژ در انواع مدل ها و حالات را خریداری کرده و هر وقت و زمانی که می خواهید در منزل خود از فواید بهترین نوع ماساژ استفاده کنید.

ماساژ رایحه درمانی و خواص رایحه های روغن ماساژ
خواندن

ویدیو آموزشی ماساژ سوئدی مردان را حتما ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *