ماساژ

صندلی های ماساژور ، لذتی که تنها یک بار کافی است تجربه کنید.

صندلی های ماساژور ، لذتی که تنها یک بار کافی است تجربه کنید.

به همان علت که بسیاری از ما فرصت ورزش کردن در باشگاه های ورزشی را نداریم، از مراجعه به مراکز ماساژ هم خودداری می کنیم. معمولا اولین دلیل، مشغله­ ی فراوان و کمبود وقت است. ضمنا رفت و برگشت و گرفتار شدن در ترافیک شهری نیز نه تنها بعد از یک ماساژ لذت بخش، به آرامش ما نمی افزاید، بلکه می تواند باعث عدم آرامشمان نیز بشود. فلسفه­ ی به وجود آمدن صندلی های ماساژور نیز به همین علت است. ما در این مقاله شما را با انواع آنها و مزایایشان، آشنا خواهیم کرد.

تنوع و تعدد حرکات ماساژ صندلی های ماساژور ، حقیقتا شگفت انگیز است. شما هم اگر از علاقه مندان ماساژ هستید و به هر علتی، امکان مراجعه به مراکز ماساژ را ندارید، می توانید با هر میزان بودجه و هر نوع نیازی که دارید، یکی از این دستگاه های تخصصی را انتخاب نمایید.  صندلی های ماساژور با تکنولوژی و تخصص بسیار بالایی طراحی شده اند و می توانند به صورتی کاملا هوشمند و اتوماتیک، انواع ماساژ را به شما ارائه دهند. بسته به نوع این صندلی ها، شما می توانید از کف پا تا گردن و شانه ها، یک ماساژ کامل بدن را تجربه کنید.

صندلی های ماساژور ، لذتی که تنها یک بار کافی است تجربه کنید. 2

ماساژ گرفتن با صندلی های ماساژور بسیار آسان است

عملکرد صندلی های ماساژور بسیار ساده است. تنها کافی است از طریق پنل آنها، نوع و میزان فشار ماساژ را تعریف کنید و پس از آن، مدت زمان ماساژتان را انتخاب کنید. یعنی شما با تنظیماتی کمتر از یک دقیقه می توانید تجربه ای فوق العاده و آرامش بخش از یک ماساژ کامل بدن را در گوشه ای از خانه تان، تجربه کنید.

خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال در ماساژ رایحه درمانی
خواندن

معرفی کوتاه چند ویژگی صندلی های ماساژور

یکی از مهمترین ویژگی های صندلی های ماساژور، همان طور که به آن اشاره کردیم راحتی کارکرد با آنها است که در کمتر از یک دقیقه، راه اندازی می گردد.

صندلی های ماساژور به گونه ای طراحی شده اند، که قابلیت تغییر وضعیت متنوعی دارند تا شما در راحت ترین وضعیت بدنی خود، بتوانید ماساژ بگیرید. در مدل های پیشرفته تر، با بررسی و اسکن دقیق وضعیت فیزیکی فرد، برنامه ای متناسب، ارائه می گردد.

صندلی های ماساژور به صورت معمول از رول هایی مکانیکی که در جهت های مختلف بر روی عضلات و اندام شما حرکت می کنند، بهره می برند. در مدل های پیشرفته تر نیز از کیسه های هوا برای این منظور، کمک گرفته شده است.

این مطلب را بخوانید :

فواید صندلی ماساژور برای ذهن

صندلی های ماساژور برنامه های پیش فرضی هم دارند که به طور مثال برای روز، شب، ریلکسی و یا ایجاد هیجان و انرژی در بدن شما، طراحی گردیده اند. در برخی از مدل های صندلی ماساژور، سیستم گرم کن هم وجود دارد. همان طور که در بخش معرفی ماساژ برای شما توضیح دادیم، فرآیند ماساژ تنها موجب آرامش شما نمی شود، این حرکت موثر می تواند موجب التیام بسیاری از دردهای عضلانی به ویژه در بخش کمر و در کنار آن در ستون فقرات شما نیز بگردد. ضمنا استفاده از مبل ماساژور می تواند به درمان بیماری هایی همچون واریس، آرتروز و دردهای مزمن سیاتیک، کمک بسزائی بنماید.

ما در فروشگاه اینترنتی وب سایت دلوکس کالا تلاش داریم، معتبرترین صندلی های ماساژور خانگی را با قیمتی مناسب و با خدمات پشتیبانی کامل، به شما ارائه کنیم. قطعا به شما توصیه می کنیم جهت خریداری صندلی ماساژور از برندها و فروشگاه های معتبر، اقدام نمایید. کارشناسان ما در دلوکس کالا، با افتخار در مسیر سلامتی و تناسب اندام ، در خدمت شما هستند.

بهترین نوع ماساژ چیست؟
خواندن

تماس با ما :

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *