ماساژ

فواید صندلی ماساژور و مزایای آن

ماساژ-بعد-از-یک-روز-کاری

فواید صندلی ماساژور و مزایای آن

نیاز مبرم شما به ماساژ

معمولا پس از یک روز کاری سخت خستگی به سوی بدن شما می آید. بسیاری از مردم برای از بین بردن خستگی دوش می گیرند و برخی دیگر می خوابند ولی در این میان اشخاصی هم ماساژ می‌گیرند تا از این شیوه خستگی‌ شان از بین برد. نیاز بدن به ماساژ یک نیاز غریزی است و از بدو تولد می تواند اثرات مطلوب بر روح و جسم انسان داشته باشد، در ادامه با فواید صندلی ماساژور با ما همراه باشید.

یک ماساژ خوب می تواند تاثیری شگفت انگیز برای از بین بردن تنش و دردهای کمر داشته باشد. اما ماساژ درمانی توسط ماسور همیشه راحت و یا در دسترس نیست. با این حال جایگزین های برقی بسیار مناسبی برای گرفتن ماساژ نیز یافت می شوند.

ماساژ بدن نقاط تحت فشار را آرام میکند و نقش مهمی در ایجاد آرامش، رفع خستگی، کاهش استرس، اضطراب، خشم و فشار خون، تمدد اعصاب، بهبود جریان خون، افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها، تناسب اندام، ایجاد طراوت و شادابی پوست و تقویت عضلات ماساژ گیرنده دارد.

ماساژ فرایند اکسید و دی اکسید شدن را در ماهیچه هایی که هیچ حرکتی ندارند را تسریع کرده و سلامت فرد را تضمین می کند. ماساژ سیستم متابولیک بدن را تقویت می کند و میزان سوخت و ساز بافت ها را افزایش می دهد که در کاهش وزن بسیار موثر است.

فواید صندلی ماساژور

ماساژ بدن یکی از موثرترین روش های درمانی برای سیاتیک، کمر درد ، آرتروز،سر درد،آسم و مشکلات بد خوابی می باشد و سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند. پیشگیری از بیماری واریس، کوفتگی و گرفتگی عضلات و شکل نا مناسب ستون فقرات از دیگر فواید ماساژ بدن می باشد.

فواید ماساژ سنگ داغ برای سلامتی چیست؟
خواندن

افزایش هوشیاری و شفافیت ذهنی، تحریک هیجانی، انگیزه مطلوب و احساس خوب بودن از دیگر مزایای ماساژ بدن می باشد و تمرکز سطح انرژی بدن در حال نرمال قرار گرفته و کانال هایی را برای ورود و خروج انرژی باز می کند.

فواید ماساژ با صندلی ماساژور :

فواید-ماساژ

– رفع خستگی عضلات:

با ایجاد مالش و فشار و عمل انقباض و انبساط عضلات باعث رفع خستگی و افزایش گردش خون می شود و با ایجاد مالش سیاهرگ ها و کمک به دریچه های لانه کبوتری مخصوصاً در پاها به پمپاژ خون به سمت قلب و بهبود و جلوگیری از واریس پاها کمک می کند

که در نتیجه آن رفع سریعتر مواد زائد از بدن و خروج اسید لاکتیک از بافت عضلانی و نهایتاً رفع خستگی و گرفتگی و حتی اسپاسم عضلات می شود.

– افزایش گردش خون:

با افزایش گردش خون و افزایش فشار مقطعی خون در صورت غلظت بالا و وجود لخته در رگ ها ممکن است باعث حرکت لخته ها به سمت قلب یا مغز شود و در صورت انسداد شراین و فشار خون در آن ناحیه ممکن است باعث بروز سکته و ترکیدگی رگ ها خونریزی داخلی گردد.

در صورت سابقه عمل جراحی به دلیل اینکه امکان خونریزی و باز شدن محل جراحت و بخیه و همچنین امکان وجود لخته های خونی وجود دارد، ماساژ سنگین و ایجاد فشار و pressing ممکن است باعث بروز عواقب گردد.

– ایجاد حس سلامتی در فرد:

با افزایش و بهبود گردش خون باعث اکسیژن رسانی بهتر و بیشتر به بافت های مختلف بدن می شود که نتیجتاً سوخت و ساز بهتر (متابولیسم منظم) و بیشتر به همراه داشته و باعث پایین آمدن قند خون و بعضاً چربی سوزی و لاغری عمومی در اندام بدن می شود.

ماساژ دیپ تیشو ( Deep Tissue ) چیست؟ فواید ماساژ دیپ تیشو
خواندن

– بهبود بیماری MS

MS بیماری های مختص سیستم اعصاب مرکزی (مغز و نخاعی) بوده که با ایجاد لکه های سفید یا پلاک های متعدد در مغر باعث سفت شدگی و سخت شدن غلاف های سلول های عصبی مغز (میلین ها) می شوند

و در نتیجه جلوگیری از انتشار جریان الکتروشیمیایی رشته های عصبی و اختلالات در حرکات ماهیچه ها می شوند که ماساژ درمانی با مالش ماهیچه ها به بهبود و جلوگیری از تنبلی آن ها کمک می کند و باعث نرم شدن اعصاب می گردد.

در نهایت خرید صندلی ماساژور چه فایده ای برای شما دارد؟ (فواید صندلی ماساژور)

پیدا کردن یک ماساژور حرفه ای آسان نیست از طرفی هزینه ماساژور حرفه ای قابل توجه می باشد. پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی از ماساژ دستی برای آماده‌سازی بافت‌ها و انجام درمان‌هایی مثل دستکاری ستون فقرات، مفاصل اندام‌ها یا انجام ورزش درمانی استفاده می‌کنند.

در سایت ها و وبلاگ ها آگهی های تبلیغاتی آموزش ماساژ درمانی ، ماساژ صورت، ماساژ لاغری، ماساژ چاقی، ماساژ رویال تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ چینی، ماساژ نوزادان، ریلکسیشن، ماسا‍ژ شیر و عسل،

ماساژ سنگ داغ، ماساژ اورینتال،ماساژ کره گیاهی، ماساژ روغن آروماتراپی، لیفت سینه و… ده ها عنوان دیگر مشاهده می شود لاکن بایستی توجه شود که ماساژ غیر علمی می تواند خطرناک باشد.

صندلی های ماساژور ، لذتی که تنها یک بار کافی است تجربه کنید.
خواندن

از این رو شاید خرید و یا استفاده از فواید صندلی ماساژور که دارای تاییدیه پزشکی باشد راهی بهینه برای ماساژ بدن باشد، که ممکن است قیمت خرید صندلی ماساژور با ده بار ماساژ توسط یک ماساژور حرفه ای برابری نماید.

مزایای-خرید-فواید صندلی-ماساژ

فواید صندلی ماساژور

امروزه با توجه به قیمت صندلی ماساژور و زمان کمتری که ماساژ درمانی بر روی صندلی ماساژور دارد و همچنین فواید صندلی ماساژور که بسیار زیاد است طرفداران بیشتری را به خودش جلب کرده است.

در انجام ماساژ روی صندلی چون فرد در وضعیت های بدنی قرار می گیرد که برایش مطلوب و راحتر می باشد، احساس رضایت مندی بیشتری دارد . تنوع برنامه ریزی و استفاده صندلی ماساژور و یا مبل های ماساژور بسیار زیاد است که می توان آن را مناسب با ماساژ بدن زن یا ماساژ بدن مرد تنظیم نمود.

مزایای-خرید-فواید صندلی-ماساژور

در صندلی ماساژور اکثر حرکات یک ماساژ واقعی مانند حرکات نیدینگ ضربه ایی، حرکت سراندن، ورز دادن، فشردن، مالش سطحی، مالش عمیق و حرکت لرزشی شبیه سازی شده است . مدت زمان ماساژ نیز در این سیستم قابل تنظیم است. صندلی ماساژور برای ماساژ آرام بخش و ماساژ زیبایی مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *