ماساژ

با جدیدترین امکانات صندلی ماساژور حرفه ای آشنا شوید

با جدیدترین امکانات صندلی ماساژور حرفه ای آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از مهمترین و جدیدترین امکانات صندلی ماساژور حرفه ای آشنا کنیم. صندلی های ماساژ یکی از لذت بخش ترین امکاناتی است که می تواند در هر خانه ای وجود داشته باشد. به جرات می توان گفت کمتر کسی پیدا می شود که از ماساژ لذت نبرد و یا به فوائد درمانی و آرامش بخش آن آشنایی نداشته باشد.

صندلی های ماساژور با پیشرفت هایی که به ویژه در مدل های جدید داشته اند، به رقیبی جدی حتی برای مراکز ماساژ تبدیل شده اند. این صندلی ها نیز همچون تمامی وسایل خانگی و الکترونیک، با گذر زمان دچار تحولات و پیشرفت هایی شده اند که برخی از آنها حقیقتا شگفت انگیز است. در ادامه و با مطالعه این مقاله، با برخی از جذاب ترین امکانات صندلی ماساژور حرفه ای بیشتر آشنا خواهید شد.

مهمترین ویژگی های شگفت انگیز صندلی ماساژور حرفه ای

  • سنسورهای هوشمند اسکن وضعیت جسمی شما :

مدت ها است که تکنولوژی ماساژ سه بعدی، در صندلی های ماساژور حرفه ای وجود دارد. سیستم سنسورهای اسکن بدن در کنار غلتک های متعدد و کیسه های فراوان، به دستگاه این امکان را می دهد تا با بررسی دقیق وضعیت جسمی شما، بهترین و مناسب ترین میزان فشار به بدن وارد گردد.

  • تعدد برنامه های خودکار و البته جذاب :

یکی از جذاب ترین امکانات صندلی ماساژور حرفه ای ، تعدد سیستم های خودکار ماساژ است. این برنامه ها به صورت پیش فرض و حتی با توجه به نوع کار شما به گونه ای طراحی شده اند که بهترین نوع، برنامه ماساژ و در محل های مورد نیاز اجرا گردد.

چند راهکار ساده برای بهترین انتخاب صندلی ماساژور
خواندن

امکانات صندلی ماساژور

با جدیدترین امکانات صندلی ماساژور حرفه ای آشنا شوید 1
  • درمان های مغناطیسی در صندلی ماساژور حرفه ای :

درمان مغناطیسی که به عملکرد صحیح بدن به ویژه در سیستم های گردش خون بسیار کمک می کند، از ویژگی های جدید صندلی ماساژور مدرن است. این سیستم ها معمولا در حوالی ساق پا تعریف می شوند.

  • سیستم انتشار یون اکسیژن منفی :

حتما بارها نام این ترکیب شگفت انگیز را شنیده اید. یون اکسیژن منفی که به تازگی در سیستم های تهویه و یونیت های اسپیلت بسیار طرفدار پیدا کرده است، فوائد بی شماری در از بین بردن انواع باکتری ها، مواد آلرژیک و همچنین باکتری های مضر و انواع ویروس ها دارد. ضمنا انتشار این یون باعث به وجود آمدن هوای مطبوع در هنگام استفاده از صندلی ماساژور می گردد.

  • امکان پخش موزیک و مدیریت دستگاه از طریق اپلیکیشن :

به کمک اپلیکیشن این صندلی ها شما می توانید تمامی فرآیندهای دستگاه را مدیریت کنید. ضمنا اسپیکرها در بهترین محل ممکن قرار داده شده تا در صورتی که تمایل به استفاده از هدفون ندارید، موسیقی لذت بخشی در محیط پخش گردد.

  • سایر امکانات صندلی ماساژور حرفه ای :

از امکانات قدیمی تر اما بسیار کاربردی و لذت بخش یک صندلی ماساژور خوب می توان به گرمکن صندلی اشاره کرد. در مدل های پیشرفته تر این امکان از طریق اشعه مادون قرمز میسر می گردد.

  • آخرین و جذاب ترین امکان تعدد برنامه ها و سبک های ماساژ است :

یکی از کاربردی ترین امکانات صندلی ماساژور های جدید قابلیت مدیریت برنامه ها و سبک های ماساژ است. این سبک ها به خوبی تمامی حرکات دست و انگشتان ماساژور را شبیه سازی کرده و به شما تجربه ای بسیار نزدیک به یک ماساژ را هدیه می دهند.

صندلی ماساژور چگونه کار می کند ؟
خواندن

صندلی ماساژور حرفه ای

با جدیدترین امکانات صندلی ماساژور حرفه ای آشنا شوید 2

در انتها به شما توصیه می کنیم پیش از هرگونه انتخاب و یا خریدی از مشاوره کارشناسان متبحر در این زمینه بهره ببرید. در وب سایت دلوکس کالا علاوه بر امکان مشاهده انواع صندلی های ماساژور حرفه ای قادر هستید، آنها را با هم مقایسه کنید. ضمنا کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

این مطلب را بخوانید :

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب

تعهد ما در وب سایت تخصصی دلوکس کالا ، ارائه­ ی اطلاعات کاربردی به شما هموطنان عزیز است. تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین دلوکس کالا دارای کیفیت و اصالت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *