ماساژ, ورزشی

معرفی 10 ترفند و راهکار برای آرامش و سلامتی در منزل

معرفی 10 ترفند و راهکار برای آرامش و سلامتی در منزل

در این سری مقالات از سایت دلوکس کالا (www.deluxekala.com) قصد داریم شما را با 10 راهکار، ترفند و تجهیزاتی که می توانید به وسیله آنها با عملکردی ساده و آسان، به سلامتی و تناسب اندام قابل قبولی دست یابید، آشنا کنیم. قطعا زندگی شلوغ و پرمشغله­ ی امروزی موجب گردیده است که، بسیاری از ما فرصت کافی برای توجه به موضوع سلامتی و تناسب اندام خود نداشته باشیم. همچون خط مشی فروشگاه دلوکس کالا که بر پایه ­ی گسترش راهکارهای افزایش سطح سلامتی و تناسب اندام در کشورمان است، در این مقاله نیز قصد داریم تا شما را با روش ها و ترفندهایی آشنا کنیم که به کمک آنها می توانید خودتان در منزل، فرصتی مناسب و ایده آل برای توجه به آرامشتان ایجاد کنید.

در این سری مقالات شما را با به روزترین روش های ورزش در منزل آشنا خواهیم کرد و در عین حال بسیاری از تجهیزات ورزشی را به شما معرفی می کنیم. گستردگی کالاهای ورزشی همچون تردمیل ، الپتیکال و دوچرخه ثابت موجب شده اند تا افرادی که به سلامتی شان اهمیت می دهند، با تهیه این تجهیزات ورزشی بتوانند بسیاری از مزایای یک باشگاه را در خانه داشته باشند.

معرفی 10 ترفند و راهکار برای آرامش و سلامتی در منزل 1

در دیگر مقالات این سری آموزش ها، شما را با برخی از کالاهای ورزشی که در زمینه لاغری و تناسب اندام ، کاربردی هستند نیز، آشنا خواهیم کرد. از این گروه می توان به ویبراتور لاغری ، پکیج های تی ار ایکس و پیلاتس اشاره کرد.

همانطور که گفتیم در کنار سلامتی و تناسب اندام شما، آرامش شما نیز برای ما بسیار با اهمیت است. به همین دلیل نکاتی کلیدی در رابطه با ماساژ ، انواع آن و لوازم جانبی ماساژ ، را نیز در این مقالات گنجانیده ایم. اگر هم علاقه مند باشید، در دو مقاله برای شما انواع ماساژورهای پرتابل و صندلی های ماساژور را معرفی کرده ایم. در این مقاله به 10 سرفصلی که هر کدام از آنها در یک مقاله ی مجزا و به صورت جامع تشریح شده اند، اشاره ای مختصر خواهیم داشت تا با ویژگی های آنها، بیشتر آشنا شوید. اگر شما هم به سلامتی و تناسب اندام خود و از همه مهمتر به داشتن لحظاتی سرشار از آرامش، علاقه مند هستید، به شما توصیه می کنیم هرگز این سری مقالات ما را با عنوان معرفی 10 ترفند و راهکار برای آرامش و سلامتی در منزل ، از دست ندهید

1- چگونه برای سلامتی و تناسب اندام خود در منزل برنامه ریزی کنید؟

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه در منزل برای سلامتی و تناسب اندام خود، یک برنامه جامع، کاربردی و موثر داشته باشید. با توجه به مشغله هایی که امروز همه ­ی ما به نوعی با آنها در چالش هستیم، گویی راحت ترین و مناسب ترین راه برای سلامتی و تناسب اندام ، انجام ورزش های موثر و مناسب در منزل است. در انتهای این مقاله نیز برای شما از برخی تجهیزات کمکی برای ورزش در منزل ، سخن به میان خواهیم آورد.

  • معرفی بهترین زمان برای ورزش روزانه
  • معرفی بهترین راهکارهای ورزش در منزل
  • معرفی تجهیزات کمکی برای ورزش در منزل
چگونه برای سلامتی و تناسب اندام خود در منزل برنامه ریزی کنید؟

2- با تمام دغدغه ها، آرامش در منزل دست یافتنی است.

برای کسب آرامش چه فضایی بهتر از خانه! امروزه روش های مختلفی برای مدیتیشن و کسب آرامش در منزل وجود دارد. بسته های آموزشی متعدد و استادان متبحری نیز در این زمینه وجود دارند. ما در این مقاله شما را با چند راهکار ساده برای انجام مدیتیشن در منزل آشنا خواهیم کرد. همچنین در چند سرفصل کوتاه، انواع روش های ماساژ در منزل را به شما خواهیم آموخت تا بتوانید با انجام چند حرکت ساده، علاوه بر حفظ آرامش، دردهای عضلانی و خستگی های مفرط کاری را نیز به راحتی برطرف نمایید.

  • معرفی چند راهکار ساده­ی مدیتیشن و کسب آرامش در منزل
  • معرفی ماساژ و مزایای آن
  • ارتباط ورزش و سلامتی با ” آرامش “
با تمام دغدغه ها، آرامش در منزل دست یافتنی است

3- بدنسازی خانگی چیست و من چه گزینه هایی دارم؟

بدنسازی خانگی، راهکاری است که با آگاهی به آن می توانید خودتان مربی و حامی ورزش و سلامتی تان باشید. ابزارهای کمک ورزشی متعددی نیز برای این فعالیت جذاب، به شما معرفی خواهد شد. جالب است بدانید که شما با کمی آموزش و همچنین تهیه ­ی ابزارهای ورزشی همچون پکیج های تی ار ایکس و دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی، می توانید امکانات یک باشگاه حرفه ای را یکجا و در منزلتان داشته باشید.

  • بدنسازی خانگی چیست
  • معرفی تجهیزات کاربردی در بدنسازی خانگی
بدنسازی خانگی چیست و من چه گزینه هایی دارم؟

4- با تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس خانگی بیشتر آشنا شوید.

امروزه دیگر همگان، با ورزش های موثر و نوینی همچون تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس آشنایی دارند. انجام این ورزش های ساده و موثر، اما نیازمند برخورداری از تجهیزات اولیه و پکیج های ویژه­ ی آن می باشد. ما در این مقاله به شما کاربردها و شرایط استفاده از برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد. پس از آشنایی با این ورزش ها درخواهید یافت، سلامتی و تناسب اندام در منزل و با تجهیزاتی ابتدایی نیز، قابل دست یابی است.

  • معرفی مختصر تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس خانگی
  • معرفی پکیج های مربوط به هر رشته
  • ورزش های کششی و هوازی
با تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس خانگی بیشتر آشنا شوید

5- با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟

این یک حقیقت است که، خیلی از ما در مقابل ورزش کردن به دلایل و بهانه های مختلف، مقاومت می کنیم. همین موضوع اصلی ترین دلیل به وجود آمدن شاخه ای از تجهیزات ورزشی شده است، که علاوه بر اینکه می توانند شما را در مسیر سلامتی حمایت کنند، به گونه ای طراحی شده اند که جنبه های تفریحی جذابی نیز داشته باشند. اسکوترهای هوشمند و ناین بات ها از این دسته ابزارهای ورزشی می باشند. در این مقاله شما را با جذاب ترین تجهیزاتی که با استفاده از آنها در کنار ورزش، تفریح هم بکنید، آشنا خواهیم کرد.

  • ترامپولین ، اسکوتر هوشمند ، سگوی و ناین بات ، ورزش هایی لذت بخش
با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟

6- بهترین راهکار برای ورزش های هوازی در منزل

بیشترین گونه­ ی ورزشی که می تواند ضامن سلامتی شما باشد، ورزش های هوازی است. استفاده از تردمیل بیش از آن که به سلامتی شما از طریق کاهش وزن و عضله سازی کمک کند، با بهبود سیستم تنفسی شما، سلامتی پایداری را به شما هدیه می دهد. در این مقاله شما را با روش های موثر ورزش های هوازی خانگی، آشنا خواهیم کرد.

  • تاثیر ورزش های هوازی در سلامتی و تناسب اندام
  • چگونه موثرتر از یک باشگاه، در خانه ورزش کنیم ( معرفی تجهیزات )
  • معرفی چند برنامه موثر برای ورزش هوازی خانگی
بهترین راهکار برای ورزش های هوازی در منزل

 7- اگر از ماساژ لذت می برید، ماساژور خود را همیشه به همراه داشته باشید

همه­ ی انسان ها به دلایل مختلف، ماساژ گرفتن را دوست دارند. ماساژ که در نگاه اول فعالیتی برای ریلکسی و آرامش به نظر می آید، علاوه بر این اثر ارزشمند، فوائد درمانی و اصلاحی فراوانی بر روی عضلات و وضعیت بدنی شما خواهد داشت. سال هاست هیچ فعالیتی نتوانسته است جایگزین ماساژ شود. اگر شما هم جزء علاقه مندان بی شمار ماساژ هستید، به شما توصیه می کنیم حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

  • گفتگو از ماساژ و امکان های جدید دریافت ماساژ در منزل، ماشین و محل کار
  • معرفی ماساژورهای پرتابل
اگر از ماساژ لذت می برید، ماساژور خود را همیشه به همراه داشته باشید

8- چگونه از ماساژ لذت بیشتری ببریم؟

در این مقاله هم همچون مقاله قبل، اما این بار با نگاهی تخصصی تر به مقوله ی ماساژ می پردازیم. این بار کمی از تاریخچه ماساژ و انواع سبک های آن گفتگو خواهیم داشت. ماساژ هم همچون هر فعالیت ورزشی، اصلاحی و آرامشی دیگر، نیازمند تجهیزات جانبی­ ای است که با بهره مندی و آگاهی به کارکردهای آنها می توانید یک کیفیت و تاثیرگذاری به مراتب بیشتری را تجربه کنید. ما در این مقاله شما را با برخی از این تجهیزات کاربردی، آشنا خواهیم کرد.

  • توضیحات جامع در مورد ماساژ
  • معرفی چند سبک ماساژ معروف
  • معرفی لوازم جانبی ماساژ
چگونه از ماساژ لذت بیشتری ببریم؟

9- صندلی های ماساژ، لذتی که تنها یک بار کافی است تجربه کنید

به همان علت که بسیاری از ما فرصت ورزش کردن در باشگاه های ورزشی را نداریم، از مراجعه به مراکز ماساژ هم خودداری می کنیم. معمولا اولین دلیل، مشغله­ ی فراوان و کمبود وقت است. ضمنا رفت و برگشت و گرفتار شدن در ترافیک شهری نیز نه تنها بعد از یک ماساژ لذت بخش، به آرامش ما نمی افزاید، بلکه می تواند باعث عدم آرامشمان نیز بشود. فلسفه­ ی به وجود آمدن صندلی های ماساژور نیز به همین علت است. ما در این مقاله شما را با انواع آنها و مزایایشان، آشنا خواهیم کرد.

  • گفتگو در رابطه با مزایای ماساژ
  • تشریح شرایط آسانِ گرفتنِ ماساژ با صندلی های ماساژور
  • معرفی کوتاه چند ویژگی صندلی های ماساژور
صندلی های ماساژور ، لذتی که تنها یک بار کافی است تجربه کنید.

10- چگونه با حفظ سلامتی، در خانه لاغر شویم؟

متاسفانه این روزها بازار روش های غیر ایمن که کمترین توجهی به حفظ سلامتی افراد ندارند و به هر قیمتی می خواهند متقاضیان خود با اضافه وزن بالا را با نتایج آنی و غالبا خطر آفرین لاغر کنند، بسیار داغ است. در این بین مسئولیت هر کدام از ما، آگاهی داشتن به روش هایی است که در کنار تناسب اندام ، یک سلامتی پایدار و فاقد ضررهای جانبی را به ما عرضه کند. در این مقاله تلاش داشتیم در چند راهکار ساده به شما، این روش ها را معرفی کنیم تا در منزل و با یک برنامه مدون و با استفاده از تجهیزات کمک ورزشی، سلامتی و تناسب اندام خود را همزمان به دست آورید.

  • گفتگو در رابطه با مزایا سلامتی ، تناسب اندام و لاغری
  • معرفی چند راهکار مرسوم برای لاغری و تناسب اندام
  • معرفی تجهیزات کمکی و حمایتی برای لاغری و تناسب اندام
چگونه با حفظ سلامتی ،در خانه لاغر شویم؟

همانطور که به شما قول دادیم، در این سری مقالات، گفتگوهای جذاب و متنوعی برای شما تهیه کرده ایم. امیدواریم این مقالات بتوانند حمایتی موثر در مسیر سلامتی و تناسب اندام شما باشند. فروشگاه دلوکس کالا ، بهترین تجهیزات ورزش های خانگی و سایر تجهیزات ورزشی و سلامیت را در دسته بندی های متنوع برای شما جمع آوری کرده است. بسیار خوشحال می شویم در خدمت شما باشیم.

10 تمرین در خانه برای بانوان که واقعا کارساز است
خواندن

تماس با ما :

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *