ورزشی

با تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس خانگی بیشتر آشنا شوید

با تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس خانگی بیشتر آشنا شوید

امروزه دیگر همگان، با ورزش های موثر و نوینی همچون تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس آشنایی دارند. انجام این ورزش های ساده و موثر، اما نیازمند برخورداری از تجهیزات اولیه و پکیج های ویژه­ ی آن می باشد. ما در این مقاله به شما کاربردها و شرایط استفاده از برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد. پس از آشنایی با این ورزش ها درخواهید یافت، سلامتی و تناسب اندام در منزل و با تجهیزاتی ابتدایی نیز، قابل دست یابی است.

اقبال همگانی در سال های اخیر به ورزش هایی همچون تی ار ایکس ، پیلاتس و ایروبیک قطعا به دلیل قابلیت راحت اجرا در خانه و همچنین موثر بودن آنها، بوده است. تی ار ایکس و پیلاتس قطعا جزء معدود روش های ورزشی هستند که علاوه بر تقویت عضلات، روش های درمانی و اصلاحی فوق العاده ای نیز می باشند. ایروبیک نیز که با تحرک و حرکات کششی و هوازی ، سال هاست یکی از ورزش های محبوب علاقه مندان به سلامتی و تناسب اندام است.

معرفی مختصر تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس خانگی

تی ار ایکس : تی ار ایکس ورزشی فوق العاده که با تجهیزاتی بسیار ابتدایی و در فضایی کوچک، قابل اجراست؛ بیش از 1300 حرکت متنوع دارد. در ورزش تی ار ایکس برای تک تک عضلات شما حتی آنهایی که به ندرت استفاده می شوند، برنامه ای منظم و متنوع وجود دارد. تی ار ایکس با تقویت هسته ی بدن، ورزشی کاملا اصلاحی و قدرتی است و به راحتی می توان گفت تنها ورزشی است که همزمان قدرت، تعادل و استقامت بدن شما را بالا می برد.

با تی ار ایکس ، ایروبیک و پیلاتس خانگی بیشتر آشنا شوید 1

پیلاتس : پیلاتس به قدری محبوب است که در حال حاضر، بخشی از برنامه صبح گاهی بسیاری از شبکه های تلویزیونی است. عدم نیاز به تجهیزات پیچیده و همچنین تنوع و جذابیت حرکات آن، موجب گردیده پیلاتس ، یکی از محبوب ترین ورزش های خانگی باشد. پیلاتس نیز همچون تی ار ایکس ، بسیار متنوع بوده و علاوه بر تقویت ماهیچه های بدن، می تواند در کاهش استرس و کاهش وزن نیز از شما حمایت کند.

بهترین تمرین های TRX برای تازه کاران
خواندن

ایروبیک : ایروبیک ورزشی با نشاط و خلاقانه است. این ورزش علاوه بر این که فعالیت هوازی و کششی فوق العاده ای است، بسیار در تمرکز ذهن نیز به شما کمک می کند. ایروبیک انواع متنوعی دارد و شما می توانید با خریداری تجهیزات ساده آن، علاوه بر ورزش، لحظاتی پرنشاط را تجربه کنید.

معرفی پکیج های تی ار ایکس ، پیلاتس و ایروبیک

در فروشگاه دلوکس کالا، شما می توانید بهترین و معتبرترین تجهیزات ورزش های خانگی تی ار ایکس ، پیلاتس و ایروبیک را تهیه و خریداری کنید. برخی از محبوب ترین اقلام ما در فروشگاه اینترنتی دلوکس کالا، با تخفیف فوق العاده، در دسترس شما قرار دارند. انواع کش تمرینی ، بند تی ار ایکس ، طناب بتل روپ ، چرخ یوگا ، تخته استپ و توپ جیم بال را می توانید با آسودگی خاطر از کیفیت، از ما تهیه کنید. ضمنا اگر نیاز به مشاوره داشتید نیز، کارشناسان ما برای مشاوره رایگان در خدمت شما هستند.

ورزش های کششی و هوازی

ورزش های کششی و هوازی ، تاثیر فوق العاده ای بر میزان آمادگی جسمی شما دارند. انجام ساده این ورزش ها در خانه می تواند حداقل برای دقایقی، شما را از استرس و التهاب های روزانه، دور نگاه دارد. جالب است بدانید ورزش های هوازی و کششی موثرترین اقدام ورزشی در جهت جلوگیری از پیری زودرس و سلامت عمومی بدن است. ضمنا با انجام ورزش های کششی و هوازی ، قبل و بعد از ورزش می توانید از بسیاری از آسیب های ورزشی جلوگیری کنید. شما می توانید تنها با 20 الی 30 دقیقه انجام ورزش های کششی و هوازی در منزل، سلامت جسمانی و تناسب اندامتان را تضمین نمایید. ورزش های کششی و هوازی نیز همچون تی ار ایکس ، پیلاتس و ایروبیک به تجهیزات و فضای کمی نیاز دارد.

پیاده روی در طبیعت چقدر کالری میسوزاند؟
خواندن

همین امروز برای سلامتی خود برنامه ریزی کنید. انجام ورزش های خانگی ، حقیقتا نه زمان زیاد و نه هزینه بالایی برای شما در بر خواهند داشت.

تماس با ما :

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *