تغذیه و سلامت, ورزشی

چگونه با حفظ سلامتی ،در خانه لاغر شویم؟

چگونه با حفظ سلامتی ،در خانه لاغر شویم؟

متاسفانه این روزها بازار روش های غیر ایمن که کمترین توجهی به حفظ سلامتی افراد ندارند و به هر قیمتی می خواهند متقاضیان خود با اضافه وزن بالا را با نتایج آنی و غالبا خطر آفرین لاغر کنند، بسیار داغ است. در این بین مسئولیت هر کدام از ما، آگاهی داشتن به روش هایی است که در کنار تناسب اندام ، یک سلامتی پایدار و فاقد ضررهای جانبی باشد را به ما عرضه کند. در این مقاله تلاش داشتیم در چند راهکار ساده به شما، این روش ها را معرفی کنیم تا در منزل و با یک برنامه مدون و با استفاده از تجهیزات کمک ورزشی، سلامتی و تناسب اندام خود را همزمان به دست آورید.

لاغری و تناسب اندام سریع، به قدری جذاب و وسوسه انگیز است که بسیاری از افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، حداقل یک بار دچار شک استفاده از این روش ها گردیده اند. اما همان طور که قطعا همه­ی ما می دانیم، لاغری غیر اصولی و با استفاده از دستگاه ها و روش های مخرب و مضر، نه تنها پایدار نخواهند بود بلکه می توانند عوارضی جدی برای سلامت بدن ما ایجاد نمایند.توصیه کارشناسان ما در دلوکس کالا به شما دوستان عزیز و علاقه مندان به سلامتی و تناسب اندام، پیش از هر چیز، رعایت یک رژیم غذایی کارشناسانه و انجام حرکات ورزشی است. مزایای تناسب اندام و سلامتی به قدری شفاف و واضح است که هر گونه تشریحی از آن، سخنی گزاف است. اما اگر حقیقتا تعهد جدی به سلامتی و تناسب اندام در شما ایجاد شده است، به شما توصیه می کنیم، با مطالعه مقالات پیشین ما، با برخی از روش ها و تجهیزاتی که می توانند در کنار حمایت از شما در جهت کاهش وزن، آسیبی به سلامتی تان وارد نکند، آشنا شوید.

10 تمرین در خانه برای بانوان که واقعا کارساز است
خواندن

چگونه با حفظ سلامتی ،در خانه لاغر شویم؟ 1

معرفی چند راهکار مرسوم برای لاغری و تناسب اندام

  • تغذیه : تناسب اندام و لاغری، با تمام پیچیدگی ها، دارای فرمول ساده و مشخصی است. میزان کالری دریافتی شما باید کمتر از میزان کالری مصرفی تان باشد. پس در گام اول از طریق مطالعه و یا بهره گرفتن از تجربیات کارشناسان این زمینه، رژیم غذایی کامل و در عین حال متعادل و محدودی را انتخاب نمایید. این نکته را به خاطر داشته باشید که یک رژیم غذایی تنها در حالتی مناسب و سلامت است که، بتواند تمامی مایحتاج روزانه بدن شما را در گروه های مختلف غذایی، تامین نماید. قطعا با حذف کامل هیچ کدام از این گروه های غذایی، شما رژیمی سالم را انتخاب نکرده اید.
  • ورزش های کششی و هوازی : تعهد ما در دلوکس کالا به هر چه راحت تر و در دسترس نمودن ورزش های خانگی است. برای شروع و رسیدن به سطح استانداردی از آمادگی جسمانی، ورزش های هوازی و کششی را انتخاب کنید. با آغاز ورزش های کششی و هوازی، در مدتی کوتاه، سوخت و ساز بدن شما متعادل گردیده و فرآیند کاهش وزن به آهستگی اما پیوسته و عاری از هر گونه آسیبی به بدن، آغاز می گردد. سی دقیقه ورزش هوازی به ویژه در هنگام صبح می تواند تاثیراتی شگفت انگیز در بازه ای چند ماهه بر روی سلامتی و تناسب اندام شما داشته باشد.
چگونه با حفظ سلامتی ،در خانه لاغر شویم؟ 2

معرفی تجهیزات کمکی و حمایتی برای لاغری و تناسب اندام

  • تجهیزات باشگاهی و بدنسازی خانگی متنوعی در جهت حمایت شما برای انجام انواع ورزش ها عرضه گردیده است. شما در گروه ورزش های هوازی خانگی می توانید از انواع تردمیل ، دوچرخه ثابت و اسکی فضایی استفاده کنید. این تجهیزات هوشمند با استفاده از تکنولوژی های مدرن، در کنار ایجاد فضایی برای ورزش سلامت، می توانند همچون یک مربی متبحر با توجه به شرایط فیزیکی بدن شما و همچنین آمادگی جسمانی تان، برنامه هایی مدون و جامع به شما ارائه دهند.
  • شما همچنین می توانید در بخش لاغری فروشگاه دلوکس کالا، معتبرترین تجهیزات لاغری را با خیالی آسوده از عدم وجود تاثیرات مخرب بر روی سلامتی تان انتخاب و با قیمتی مناسب تهیه نمایید. برخی از معروف ترین و کاربردی ترین آنها کمربندهای لاغری و ویبراتورهای ایستاده هستند.

این مطلب را بخوانید :

7 ماده غذایی زمستانی موثر در کاهش وزن

فروشگاه دلوکس کالا وب سایتی مرجع و تخصصی در زمینه ارائه معتبرترین دستگاه های لاغری و ورزشی در ایران است. کارشناسان ما در دلوکس کالا، با افتخار در مسیر سلامتی و تناسب اندام ، در خدمت شما هستند.

10 اقدام ساده ی روزانه برای بهبود کیفیت سلامتی شما ( مقاله اول )
خواندن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *