ماساژ

تجربه ی ماساژ لذت بخش تر با لوازم جانبی ماساژ

تجربه ی ماساژ لذت بخش تر با لوازم جانبی ماساژ

در این مقاله قصد داریم شما را با لوازم ماساژ همچون روغن ماساژ ، سنگ ماساژ ، شمع ماساژ و لوسیون ماساژ آشنا کنیم. با برخورداری از این لوازم جانبی ماساژ شما می توانید تجربه­ ی ماساژی به مراتب موثرتر و لذت بخش تر داشته باشید. هر کدام از مواردی که در ادامه به طور خلاصه به معرفی آنها خواهیم پرداخت می توانند کیفیت ماساژ شما را ارتقا داده و حتی میزان اثرگذاری آن بر سلامت ذهن و روان شما را افزایش دهند. ضمنا سبک های گوناگون ماساژ نیازمند لوازم جانبی و تجهیزات ماساژی است که بدون فراهم بودن آنها، امکان انجام برخی از انواع ماساژها وجود نخواهد داشت.

برخی از محبوب ترین سبک های ماساژ که نیازمند لوازم جانبی است عبارتند از : ماساژ سنگ داغ و ماساژ تایلندی. ضمنا استفاده از روغن ماساژ ، شمع ماساژ و حتی حوله ها و دمپایی های مخصوص این کار می تواند بر کیفیت و آرامش بخشی این فرآیند دوست داشتنی، بیافزاید.

تجربه ی ماساژ لذت بخش تر با لوازم جانبی ماساژ 1

تخت ماساژ

بدون وجود یک تخت ماساژ خوب به ویژه در مراکزی که خدمات حرفه ای ماساژ را ارائه می دهند، اصلا امکانی برای لذت بردن از ماساژ وجود ندارد. در طراحی تخت ماساژ حرفه ای و استاندارد، نکاتی رعایت می شود که به کمک آنها بدن شما به هنگام ماساژ در راحت ترین فرم خود است؛ و همچنین وضعیت گردن و تنفس شما در موقع ماساژ گرفتن، با دقت در نظر گرفته شده است. تخت های ماساژ در دو نوع ثابت و قابل حمل طراحی گردیده اند و انواع محدودی نیز وجود دارند که به صورت صندلی ماساژ طراحی گردیده اند. ضمنا در این بین تخت های ماساژور برقی نیز جای می گیرند که تجربه ای متفاوت و جذاب از ماساژ را ارائه می دهند.

تکنیک گراستون در فیزیوتراپی چگونه کار می کند؟
خواندن

سنگ ماساژ

بدون شک یکی از موثرترین و عمیق ترین انواع ماساژ ، ماساژ سنگ داغ است. این فرآیند اما بسیار تخصصی و نیازمند بهره مندی از لوازم جانبی ماساژ همچون انواع سنگ های ماساژ ، هیتر سنگ ماساژ است. سنگ های مخصوص ماساژ سنگ داغ ، دارای ویژگی ها و طراحی هایی هستند که بتوانند گرمای کافی و مناسب را در ناحیه ­ی مورد نظر ایجاد کنند و در اصطلاح آن منطقه را گرم کرده تا تجربه ای عمیق تر و موثرتر از ماساژتان داشته باشید

روغن ماساژ

روغن های ماساژ نیز دارای تنوع بی شماری است. در واقع روغن ماساژ یکی از نیازهای اصلی انجام فرآیند ماساژ بوده و بدون آنها، پوست شما بر اثر حرکات مستمر ماساژ ، آسیب خواهد دید. انواع روغن ماساژ در کارکردهای مختلف تولید شده است. برخی از آنها جنبه ­ی درمانی داشته و برخی دیگر با رایحه های خوشایند، بر کیفیت و اثربخشی ماساژهای ریلکسی، می افزایند. البته فراموش نکنید غالب روغن های ماساژ دارای خواصی بوده که با گرم کردن نقطه­ ی مورد ماساژ ،آرامش و راحتی بیشتری در عضلات شما ایجاد می کنند. اگر انواع روغن های ماساژ و کارکردهای آنها را بشناسید می توانید چندین برابر به لذت و موثر بودن ماساژ خود بیافزایید.

تجربه ی ماساژ لذت بخش تر با لوازم جانبی ماساژ 2

شمع ماساژ

قطعا کلمه ی ماساژ با ریلکسی و خلق آرامش گره خورده است. شمع ها به ذاته دارای فضای آرامش بخش و زیبایی هستند. استفاده از آنها در هنگام ماساژ در کنار ایجاد فضایی مملو از آرامش می تواند با تولید رایحه های گوناگون، بر کیفیت این فضا بیافزاید. شمع های ماساژ نیز همچون روغن های ماساژ در تنوعی چشم گیر از نظر عطر و کارایی، تولید و عرضه می شود.

فواید ماساژ سر چیست؟
خواندن

لوسیون های ماساژ

لوسیون های ماساژ به بیان ساده همان عملکرد روغن های ماساژ را دارند اما با خواص و ویژگی هایی به مراتب بیشتر. انواع لوسیون ماساژ ، ویژگی های منحصر به فرد و گوناگونی دارند که از جمله آنها می توان به لوسیون های حجم دهنده، لوسیون های مخصوص ماساژ لاغری و همین طور لوسیون های ویتامینه بدن اشاره کرد. اگر می خواهید در کنار یک ماساژ لذت بخش، پوست شما نیز تقویت شود، به شما توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده ماساژ را با لوسیون ماساژ انتخابی خود، تجربه کنید.

این مطلب را بخوانید :

چگونه از ماساژ لذت بیشتری ببریم؟

در این سری مقالات شما را با سرفصل هایی در مورد سلامتی، آرامش و تناسب اندام آشنا خواهیم کرد. از شما دعوت می کنیم مطالب وب سایت دلوکس کالا را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *