ماساژ

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب ( بخش دوم )

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب ( بخش دوم )

در این مقاله نیز قصد داریم شما را با سه محصول پرطرفدار دیگر در گروه ماساژورهای پرتابل آشنا کنیم. ماساژورهای گردن و شانه ، ماساژور چشم ، سر و صورت و در نهایت بالش های ماساژور هر سه با توجه به ویژگی هایی که دارند، از محبوب ترین انواع ماساژورها می باشند.

خستگی مضاعف و سبک زندگی پرمشغله و مدرن امروزی، بیماری های جسمی و ذهنی فراوانی به وجود آورده است. ماساژ و استفاده از دستگاه های پرتابل ماساژور ، یکی از محبوب ترین روش های مقابله با این خستگی های جسمی و ذهنی است. این نیاز جدید ما، خود را در تنوع بالای دستگاه های ماساژور پرتابل و امکانات گوناگون آنها، نشان داده است. این ماساژورهای پرتابل ، به گونه ای طراحی گردیده اند که کاربران آنها بتوانند در هر موقعیت و مکانی به راحتی از آنها استفاده کنند. وب سایت دلوکس کالا با تعهد به سلامتی و آرامش شما تلاش داشته است محصولاتی متنوع در زمینه ی ماساژ و همچنین ماساژورهای پرتابل با کیفیتی بالا و خدمات پس از فروش جامع، ارائه دهد.

ماساژور گردن و شانه

کار مستمر با کامپیوتر و تنوع بی سابقه­ ی کسب و کارهایی که افراد در آنها مدت زمانی طولانی را پشت میز و یا لپ تاپ خود می نشینند موجب شده است بسیاری از ما با درد و خستگی مدام در ناحیه­ ی گردن و شانه ها مواجه باشیم. همان طور که پیشتر گفتیم، ماساژورهای به گونه ای طراحی می گردند که، شما بتوانید به راحتی از آنها حتی در محل کارتان و یا پشت میز استفاده کنید. ماساژور گردن و شانه محبوب ترین دستگاه ماساژ پرتابل برای افرادی است که ساعات متمادی پشت میز خود هستند و حتی ممکن است ساعت ها بدون کمترین استراحتی به کار خود ادامه دهند. نحوه­ ی عملکرد آنها نیز بسیار ساده بوده و تنها کافی است که آنها را بر روی گردن و شانه های خود قرار داده و با توجه به میزان خستگی و ناحیه ­ی درد و گرفتگی، یکی از برنامه های متنوع دستگاه را انتخاب کنید. تجربه­ ی ماساژ با ماساژورهای پرتابل گردن و شانه بی نظیر است و تنها کافی است یک بار آن را امتحان کنید.

مقایسه هیتر سنگ داغ دیجیتال 18 لیتری و 6 لیتری
خواندن

بالش ماساژور

از دیگر ماساژورهای پرتابل محبوب می توان به بالش ماساژور اشاره کرد. بالش های ماساژور نیز دارای تنوع متعددی است تا با هر نیاز و بودجه ­ای بتوانید، بالش ماساژ برای خود تهیه کنید. ضمنا در این گروه، پشتی و کوسن ماساژ نیز قرار می گیرد که می توانند کاربردی تقریبا دوگانه به شما ارائه دهند. نیروی ماساژ و شبیه سازی حرکات انگشت ماساژور ، در این دستگاه های جمع و جور اما کاربردی به وسیله­ ی غلطک هایی انجام می شوند که، می توانند تجربه یک ماساژ عمیق و سه بعدی را برای شما ایجاد نمایند. برای رهایی از دغدغه ها و خلق دقایقی سرشار از آرامش، بالش و پشتی ماساژور یک انتخاب ایده آل است.

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب ( بخش دوم ) 1

ماساژور چشم ، سر و صورت

شاید پس از ماساژ پا ، محبوب ترین و آرامش بخش ترین ماساژ، ماساژ سر و صورت باشد. به همین دلیل نیز دستگاه های ماساژور پرتابل متعددی برای این ناحیه از بدن طراحی و تولید گردیده اند. این ماساژورها با درک درست از وضعیت و فرم صورت شما، می توانند ماساژی آرامش بخش، بدون دغدغه و با استاندارد برای شما ایجاد نمایند. فراموش نکنید در تمامی دستگاه های ماساژور پرتابل ، هدف تولید کنندگان شبیه سازی حداکثری کارکرد دستگاه به نحوه­ی یک ماساژ دستی استاندارد است. به همین دلیل و به ویژه در دستگاه های ماساژور چشم ، سر و صورت نیز میزان فشار و تنوع حرکات به گونه ای طراحی گردیده اند که فارغ از لذت ماساژ ، هیچ گونه فشار مضاعف و یا غیر استانداردی به اجزای صورت شما وارد نگردد. این دستگاه های ماساژور هوشمند با خلق فضایی سرشار از آرامش و لذت و به کمک کیسه های هوا ، ویبره و تولید گرمای ملایم و لذت بخش، تمام خستگی جسمی و ذهنی روز را برطرف می کنند. جالب است بدانید در برخی از مدل های آنها امکان پخش موسیقی نیز وجود دارد.

این مطلب را بخوانید :

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب

در این سری مقالات شما را با سرفصل هایی در مورد سلامتی، آرامش و تناسب اندام آشنا خواهیم کرد. از شما دعوت می کنیم مطالب وب سایت دلوکس کالا را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *