راهنمای خرید, ماساژ

چند راهکار ساده برای بهترین انتخاب صندلی ماساژور

چند راهکار ساده برای بهترین انتخاب صندلی ماساژور

صندلی های ماساژور در طول این سال ها تنوع و تکنولوژی های مختلفی را تجربه کرده اند و در این مسیر، گام به گام به دستگاهی ایده آل برای دریافت یک ماساژ کامل تبدیل شده اند. جدیدترین انواع صندلی ماساژور دیگر همان صندلی های ساده نیستند که تنها یک فشار و حرکت تکراری و ابتدایی را انجام دهند و هر روز عملکرد آنها به یک ماساژ طبیعی که توسط یک ماسور حرفه ای ارائه می شود، نزدیک تر شده است.

اما چالش جدیدی که برای خریداران این دستگاه کاربردی وجود دارد، روش انتخاب صندلی ماساژور در میان صدها تنوع مدل و برند است. جایی که نیازهای آنها در کنار تکنولوژی ها و امکانات جدید، باعث سردرگمیشان گردیده است. ما در این مقاله‌ی کوتاه قصد داریم تا در یک راهنمای جامع، شما را با اصلی ترین فاکتورها در انتخاب صندلی ماساژور آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به بودجه و نیازهایتان، بهترین گزینه را خریداری کنید.

برای خرید صندلی ماساژور از کجا آغاز کنیم؟

برای شروع، پاسخ این دو سوال را برای خود تعیین کنید :

1 : چقدر بوجه برای خرید صندلی ماساژور دارم؟

2 : اصلی ترین هدف من از خرید صندلی ماساژور چیست؟

صندلی های ماساژور با توجه به تکنولوژی و همچنین دایره‌ی تنوع امکانات و عملکردهایشان، قیمت های بسیار متفاوتی دارند. در نتیجه با تعیین دقیق بوجه می توانید دایره‌ی انتخاب های خود را تا حد زیادی محدود کنید تا راحت تر بتوانید دستگاه مورد نظرتان را بیابید.

در گام دوم باید بدانید هدف شما از خرید صندلی ماساژور چیست. در صورتی که هدف درمانی دارید، باید ترجیحا در میان انواع صندلی ماساژور گونه ای را انتخاب کنید که تقریبا پیشرفته و به روز بوده تا بتواند یک ماساژ اصولی و جامع به شما هدیه دهد؛ اما اگر قصد شما از خرید و انتخاب صندلی ماساژور تنها موضوع ریلکسی است، کارتان کمی راحت تر شده زیرا هم می توانید دستگاه ارزان تری انتخاب کنید و هم این که تنوع بیشتری در هنگام خرید دارید.

چند راهکار ساده برای بهترین انتخاب صندلی ماساژور 1

مهمترین ویژگی های صندلی ماساژور که می بایست مورد توجه قرار دهید

حالا که بودجه و عملکرد دستگاه برایتان روشن روشن شده است، یباید امکانات صندلی های ماساژور را نیز بشناسید. صندلی های ماساژور قیمت محدودی ندارند، پس به شما توصیه می کنیم با تکنولوژی ها و امکانات آنها آشنا شوید تا بتوانید با بودجه‌ی مورد نظرتان، بهترین انتخاب را در بین آنها داشته باشید.

صندلی ماساژور و ویژگی های یک صندلی ماساژور خوب
خواندن

آشنایی با انواع بازوهای متحرک صندلی ماساژور

بازوهای متحرک صندلی ماساژور مهمترین مسئولیت را در این دستگاه ها برعهده دارند. در واقع آنها هستند که شبیه سازی حرکات دست ماسور را به همراه غلتک های خود برای شما ایجاد می کنند. هر چه تعداد و نحوه‌ی حرکت آنها بیشتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت صندلی ماساژور افزایش می یابد.

مهمترین انواع این بازوها و غلتک ها عبارت اند از :

  • بازوهای ثابت که در ارزان ترین مدل ها وجود دارند.
  • بازوها و غلتک های شناخته شده با نام S-Track که در انواع استاندارد صندلی ماساژور به کار می روند.
  • بازوهای ترکیبی و یا غلتک های شش تایی که در پیشرفته ترین مدل ها وجود دارند.

در هنگام انتخاب صندلی ماساژور حتما به این موضوعات، با دقت توجه کنید.

حرکت این غلتک ها به صورت 2 بعدی و 3 بعدی و میزان نفوذ پذیری و عمق ماساژ نیز بسیار اهمیت دارد.

توجه به کیسه های هوای ماساژ در هنگام انتخاب صندلی ماساژور

فارغ از برخی جزئیات محدود، به طور کلی می توان کیسه های هوای انواع صندلی ماساژور را به دو گروه نسل های قدیمی و جدید تقسیم کرد.

بیشترین تفاوت این دو نسل نیز در تعدد کیسه های هوا و همچنین عمق بخشی آنها در هنگام ماساژ است که البته تاثیر بسیار زیادی در کیفیت ماساژ توسط دستگاه دارد.

پنل کنترلی انواع صندلی ماساژور

همان طور که از نام این بخش پیدا است، مسئولیت اصلی این پنل، مدیریت روش و زمان ماساژ توسط صندلی ماساژور است. با این حال که در هنگام انتخاب صندلی ماساژور نوع پنل کنترلی می تواند بر روی قیمت نهایی تاثیر زیادی داشته باشد؛ اما جالب است بدانید که این بخش از صندلی ماساژور تفاوتی در کیفیت ماساژ شما ایجاد نمی کند و تنها تفاوت در راحتی کار با آن است.

راهنمای خرید صندلی ماساژور
خواندن

در مدل های قدیمی تر یک بازو یا پنلی با چندین دکمه بر روی دسته‌ی ماساژور وجود داشت که در گونه های استاندارد امروزی غالبا تبدیل به تاچ پد شده اند.

برخی از صندلی های ماساژور ( که امروزه غالب آنها را شامل می شود ) دارای ریموت کنترل نیز می باشند.

در میان انواع صندلی ماساژور اما تنها گونه های گران قیمت و با تکنولوژی های به روزتر، دارای اپلیکیشن هایی هستند که می توانید از طریق تلفن هوشمندتان فرآیند ماساژ را مدیریت کنید.

با مهمترین ویژگی های درمانی انواع صندلی ماساژور آشنا شوید

عمق ماساژ

عمق ماساژ ویژگی‌ای است که در صندهای ماساژور جدید با عنوان تکنولوژی 3D یا 4D شناخته می شود. وجود این تکنولوژی، کیفیت ماساژ را تا حد زیادی ارتقاء داده و برای رفع گرفتگی های مزمن عضلات بسیار کاربردی است. البته همان طور که گفتیم، وجود این تکنولوژی در هر صندلی ماساژی می تواند قیمت آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

چند راهکار ساده برای بهترین انتخاب صندلی ماساژور 2

حالت تعلیق یا جاذبه‌ی صفر

تنها تعداد محدودی از انواع صندلی ماساژور این امکان را دارند و با کمک این ویژگی، بدن شما در هنگام دریافت ماساژ در وضعیتی قرار می گیرد که به آن جاذبه صفر می گویند؛ در این وضعیت بدن در ریلکس ترین حالت ممکن قرار می گیرد.

ماساژ نقطه ای و منطقه ای

در هنگام انتخاب صندلی ماساژور باید به خاطر داشته باشید اگر این امکان برای شما اهمیت دارد، باید هزینه‌ی بیشتری برای خرید آن پرداخت کنید، زیرا صندلی های دارای این امکان به شما این اجازه را می دهند تا دقیقا غلتک های ماساژ را بر روی نقطه‌ی مورد نظرتان تنظیم کنید.

بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو
خواندن

ویژگی گرمادهی در هنگام ماساژ

صندلی های ماساژور معمول، با قیمت کمتر معمولا این امکان را ندارند.

اما در میان انواع صندلی ماساژور با قیمت متوسط، هیترها در بخش هایی از صندلی ماساژور همچون ساق پا و کمر فعال هستند.

در گونه های پیشرفته تر اما امکان گرمادهی در تمامی بخش ها وجود داشته و شما می توانید به راحتی آن را کاهش یا افزایش داده و در طول مدت ماساژ، میزان دما را مدیریت نمایید.

این مطلب را بخوانید :

مهمترین فواید استفاده از صندلی ماساژ

امیدواریم در این مقاله شما را با مهمترین ویژگی های انواع صندلی ماساژور تا حد زیادی آشنا کرده باشیم. به شما توصیه می کنیم تا قبل از هر انتخاب با مشاوران دلوکس کالا تماس گرفته تا بتوانیم با توجه به بودجه و نوع ماساژ درخواستی، بهترین گزینه را به شما معرفی نماییم.

منبع : chairinstitute.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *