راهنمای خرید, ماساژ

راهنمای خرید صندلی ماساژور

راهنمای خرید صندلی ماساژور - 2021

ما در این متن کوتاه و کاربردی با نام ” راهنمای خرید صندلی ماساژور ” قصد داریم تا با زبانی ساده شما را با مهمترین نکات در رابطه با نحوه انتخاب و خرید این دستگاه کاربردی آشنا نماییم.

ما به صورت عمومی دوست داریم برای هر خرید مهمی یک چک لیست و یا راهنمای کوتاه داشته باشیم. یک راهنمای کاربردی باید شامل سرفصل هایی باشد که بتواند به ما در مسیر رسیدن به بهترین گزینه کمک کند.

به همین منظور در ابتدای این متن شما را با مهمترین نکاتی که باید پیش از خرید یک صندلی ماساژور بدانید آشنا خواهیم کرد. در این فهرست ویژگی های مختلف انواع صندلی های ماساژور را بررسی و معرفی می کنیم.

آشنایی با این ویژگی ها به شما کمک خواهد کرد تا با توجه به نیاز و بودجه مورد نظرتان از میان انبوه گزینه ها، انتخابی داشته که تا مدت ها بعد از خرید از آن رضایت داشته باشید. در انتهای این مقاله هم فهرستی از بهترین صندلی های ماساژور موجود در سایت دلوکس کالا را معرفی خواهیم کرد.

پس همراه ما باشید با یک راهنمای خرید صندلی ماساژور جامع و کاربردی …

صندلی ماساژور در چند کلمه

لذت بهره بردن از یک ماساژ خوب همواره برای ما جذاب بوده است و این موضوع تاریخچه ای بسیار دیرینه تر از آنچه فکر می کنیم دارد. صندلی های ماساژور در واقع پاسخ مدرن این دوران به این نیاز همیشگی است.

با کمک یک صندلی ماساژور شما می توانید در گوشه‌ی محدودی از خانه‌ی خود، انواع سبک های ماساژ را به راحت ترین شکل ممکن دریافت کنید. راهنمای خرید صندلی ماساژور به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید دستگاه مورد نیازتان را با بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

برای آن که به صورت همزمان پاسخ سوالات خود را یافته و همچنین نکاتی که باید در هنگام خرید صندلی ماساژور به آنها توجه داشته باشید را بدانید، تمامی این گزینه ها را در بخش مهمترین ویژگی های صندلی ماساژور برای شما گرد هم آورده ایم. با مطالعه‌ی این بخش به قابلیت های شگفت انگیزی پی خواهید برد که صندلی های ماساژور قادر به انجام آنها هستند.

راهنمای خرید صندلی ماساژور - 2021 (2)

پیش از رسیدن به نکات فنی به این دو سوال پاسخ دهید

در قسمت بعد شما را با مهمترین ویژگی های فنی صندلی های ماساژور آشنا خواهیم کرد؛ اما در این بخش به دو سوال مهم خواهیم پرداخت. اگر پیش از انتخاب و خرید صندلی ماساژور به این دو سوال پاسخ دقیق و کاملی بدهید قطعا از انتخاب خودتان پشیمان نخواهید شد.

سوال اول : به دلایل پزشکی قصد خرید صندلی ماساژور دارید یا تنها برای ریلکسی به آن نیاز دارید؟

سوال دوم : بودجه ای که برای خرید صندلی ماساژور در نظر گرفته اید چقدر است؟

پاسخ دقیق به سوال اول می تواند علاوه بر محدود کردن گزینه ها، میزان بودجه مورد نیازتان را نیز مشخص کند. صندلی های ماساژوری که دارای ویژگی های درمانی باشند معمولا قیمت بالاتری دارند. علت اصلی این موضوع هم وجود ویژگی هایی است که به کمک آنها شما می توانید یک ماساژ کاملا تخصصی را دریافت نمایید.

ما در بخش بعد برخی از مهمترین ویژگی های انواع صندلی ماساژور را به شما معرفی خواهیم کرد. در واقع بخش بعد مهمترین قسمت در راهنمای خرید صندلی ماساژور است.

اگر نمی دانید برای خرید صندلی ماساژور به چه میزان بودجه نیاز دارید و یا ارزان ترین و گران ترین محصولات موجود در چه دایره قیمتی قرار دارند، به شما پیشنهاد می کنیم سری به این بخش در فروشگاه دلوکس کالا بزنید. ضمنا شما می توانید با مشاوران متخصص ما تماس گرفته تا با توجه به بودجه مورد نظرتان بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنند.

هر آنچه باید در رابطه با شمع ماساژ و ماساژ شمع بدانید
خواندن

مهمترین ویژگی های انواع صندلی های ماساژور

صندلی های ماساژور با برندهای مختلف به بازار عرضه می گردند که برخی از آنها ویژگی های منحصر به فرد و اختصاصی دارند؛ اما

آنها در بسیاری از ویژگی ها اشتراکاتی نیز دارند.

ما در این بخش قصد داریم شما را با مهمترین ویژگی های عمومی صندلی ماساژور آشنا کنیم. ویژگی هایی که به طور معمول در بسیاری از صندلی های ماساژور وجود دارد.

غلتک های ماساژ دهنده

بدون هیچ شکی غلتک های ماساژ دهنده، مهمترین بخش از صندلی ماساژور هستند. این غلتک ها مسئولیت حرکت بر روی اندام شما و اعمال فشار و اجرای دقیق برنامه‌ی ماساژ را برعهده دارند.

هر چه دایره‌ی حرکت این غلتک ها گسترده تر و عمیق تر باشد، قطعا کیفیت ماساژ نیز افزایش می یابد. در حال حاضر نوع غلتک های صندلی ماساژور را با توجه به ابعاد حرکتی آنها نام گذاری می کنند.

قطعا شما هم نام ماساژورهای دو، سه یا چهار بعدی را شنیده اید. اولین مدل ماساژورها تنها می توانست در دو جهت افقی و عمودی حرکت کند. این ماساژورهای دو بعدی، قدیمی ترین گونه از صندلی های ماساژ هستند.

ماساژورهای سه بعدی دارای بیشترین تعدد در میان انواع صندلی های ماساژور هستند. علت محبوبیت آنها همان بعد اضافه ای است که باعث می شود فرآیند ماساژ به عمق ماهیچه ها و قسمت های آسیب پذیرتر همچون گردن، کتف و شانه ها دسترسی بیشتری داشته باشد.

البته امروزه ماساژورهای چهار بعدی هم در بازار وجود دارند که همان طور که شاید بتوانید حدس بزنید دارای دایره‌ی حرکتی گسترده تر و البته قیمت بیشتری نیز هستند.

ماساژ ترَک Massage Tracks

این ویژگی مسیر حرکت دستگاه و همچنین دامنه‌ی دسترسی آن به اندام های بالا تنه‌ی شما را تامین می کند. دو نوع اصلی S-Track و L-Track در این بخش وجود دارند. مدل های S-Track تنها بر روی شانه ها و کمر شما تمرکز داشته در حالی که مدل های L-Track عضلات همسترینگ و گرفتگی ناحیه‌ی تحتانی شما را نیز پوشش می دهد. البته گونه های جدیدتری نیز وجود دارند که ترکیبی از این دو مدل قدیمی هستند.

شاید برای شما مدل های S نیز کافی باشند؛ اما اگر دچار گرفتگی در ناحیه‌ی باسن یا پاهای خود هستید، گزینه L بسیار مناسب تر است. اگر دغدغه‌ی بودجه‌ی خود را دارید بهتر است بدانید گزینه های L معمولا قیمت بیشتری دارند.

در این راهنمای خرید صندلی ماساژور به شما توصیه می کنیم به نیازتان از خرید مبل ماساژور توجه کرده و در صورتی که نیاز به خرید گزینه های گران قیمت ندارید، هزینه‌ی اضافه پرداخت نکنید.

ماساژور کف پا

برخی از دستگاه های ماساژور دارای ویژگی ماساژ کف پا هستند. البته این ویژگی در غالب دستگاه های جدید وجود دارد و مدل های قدیمی تر که فاقد این امکان هستند، قیمت بسیار کمتری دارند.

گرم کننده

صندلی های ماساژور دارای گرم کننده باعث می شوند تا ترکیب حرارت و دما، تجربه‌ی یک ماساژ بی نظیر را به شما ارائه دهد. در این بخش از راهنمای خرید صندلی ماساژور به شما توصیه می کنیم که اگر محدودیتی در بودجه‌تان برای خرید صندلی ماساژور ندارید حتما نمونه ای انتخاب کنید که دارای این ویژگی باشد. زیرا کیفیت ماساژ دریافتی شما قطعا متفاوت تر و لذت بخش تر خواهد بود.

کیسه های هوا

کیسه های هوا در کنار غلتک ها تشکیل دهنده‌ی نوع و نحوه‌ی اجرای ماساژ نهایی است. انبساط و انقباض کیسه های هوا در صندلی های ماساژور، به وجود آورنده‌ی فشار و رهایی لذت بخشی در ناحیه‌ی دست ها و ساق پا است.

بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو
خواندن

وجود این سیستم در صندلی ماساژور باعث می شود تا فرآیند تسهیل گردش خون و لنف، سرعت و کیفیت بهتری پیدا کند.

اسکن بدن

ماساژورهایی که دارای ویژگی اسکن بدن هستند، می توانند با یک بررسی دقیق و سه بعدی به یک آنالیز بسیار دقیق از اندام شما برسد. این آنالیز کمک کرده تا نوع حرکت و میزان فشار در هر دوره‌ی ماساژ، به دقت و به صورت هوشمندانه تنظیم گردد.

در این بخش از راهنمای خرید صندلی ماساژ لازم به یادآوری می دانیم که بسیاری از دستگاه های معتبر امروزی دارای این امکان ویژه هستند.

راهنمای خرید صندلی ماساژور - 2021 (3)

ویژگی جاذبه صفر

این ویژگی معمولا در بهترین دستگاه های ماساژور دیده می شود و امکانی فوق العاده کاربردی است. در هنگام استفاده از ویژگی جاذبه‌ی صفر، صندلی ماساژور بدن شما را در وضعیتی قرار می دهد که حداقل میزان جاذبه بر روی اندام شما تاثیر می گذارد.

این موضوع اثبات شده است که در حالت جاذبه‌ی صفر، بدن در ریلکس ترین فرم ممکن خود قرار دارد.

همان طور که گفتیم ویژگی های بسیاری تعریف کننده‌ی یک صندلی ماساژور خوب یا بد هستند؛ اما آنچه مسلم است آن که، دستگاه های معتبر با برندهای جهانی قطعا گزینه های بیشتری در اختیار شما قرار می دهند.

در کنار این موضوع به شما توصیه می کنیم که قطعا صندلی ماساژور خود را از یک فروشگاه معتبر و متعهد به خدمات پس از فروش تهیه کنید.

اما … بهترین صندلی های ماساژور بازار در دلوکس کالا

بهترین گزینه ها با بهترین قیمت

پیش از رسیدن به این لیست لازم است بدانید برای تهیه این فهرست به چه نکاتی توجه داشته ایم :

  • محصولات معرفی شده دارای کیفیت و عملکرد قابل قبولی باشند.
  • محصولات منتخب دارای محبوبیت بالا در میان مصرف کنندگان باشند.
  • این محصولات را بتوانید با بهترین قیمت از دلوکس کالا تهیه کنید.

پیشنهاد شماره یک : صندلی ماساژور بن کر Boncare k19

مهمترین ویژگی ها :

این محصول دارای 30 ماه گارانتی حرفه ای و 10 سال خدمات پس از فروش است. همین موضوع نشان می دهد که این صندلی ماساژور انگلیسی تا چه میزان با دقت و با کیفیت طراحی شده است.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به کیفیت ساخت فوق العاده و ماساژ سر تا نشیمنگاه به طول 120 سانتیمتر اشاره کرد. این مدل از صندلی ماساژور Boncare دارای ماساژ سه بعدی است و همان طور که پیشتر به شما گفتیم ماساژ ارائه شده توسط این دستگاه دارای عمقی زیاد و بسیار موثر است.

این صندلی ماساژور مجموعا دارای 64 کیسه هوا در بخش های مختلف بوده تا تجربه یک ماساژ حقیقی را با آن دریافت کنید. در انتهای این بخش لازم است بدانید که این مدل از صندلی ماساژور بن کر دارای حالت بی وزنی است و در حالتی که از آن استفاده نمی کنید، فضای محدودی را اشغال می کند.

چرا صندلی ماساژور بن کر Boncare k19 یک انتخاب عالی است؟

تجمیع ویژگی های فوق العاده‌ی این دستگاه در کنار برند معتبر تولید کننده، از این دستگاه یک گزینه‌ی ایده آل ساخته تا اولین جایگاه محصولات معرفی شده در راهنمای خرید صندلی ماساژور را به خود اختصاص دهد.

پیشنهاد شماره دو : صندلی ماساژور بن کر Boncare k18

مهمترین ویژگی ها :

این صندلی ماساژور به جرأت تمام ویژگی های مثبت مدل قبلی را دارد. از ویژگی های اشتراکی آن با مدل قبل می توان به قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث، ماساژ سه بعدی و کیسه های هوای متعدد اشاره کرد، از تفاوت ها نیز میتوان به جنس چرم استفاده شده و طراحی آن اشاره کرد.

اگر از ماساژ لذت می برید، ماساژور خود را همیشه به همراه داشته باشید
خواندن

چرا صندلی ماساژور بن کر Boncare k18 یک انتخاب عالی است؟

قیمت مناسب این دستگاه در کنار یک نام معتبر باعث شده است تا این صندلی ماساژور همیشه یک گزینه‌ی ایده آل برای خرید باشد.

پیشنهاد شماره سه : صندلی ماساژور بن کر کا20 Boncare K20 Model

مهمترین ویژگی ها :

سومین دستگاه این فهرست هم از برند Boncare است. این مدل فوق العاده که دارای 10 سال خدمات پس از فروش و 30 ماه گارانتی کامل است، زیبایی ظاهری و عملکرد فوق العاده را به صورت همزمان دارد. ضمنا لازم است بدانید که این دستگاه، جدیدترین مدل از برند بن کر است.

چرا صندلی ماساژور بن کر کا20 Boncare K20 Model یک انتخاب عالی است؟

علاوه بر تمام ویژگی های مدل های قبلی، سری K20 به شما یک ماساژ چهار بعدی بی نقص هدیه داده و دارای ویژگی جاذبه صفر است. بدون شک اگر محدودیتی در بودجه‌ی خرید صندلی ماساژور ندارید، این دستگاه یک گزینه‌ی ایده آل است.

با مراجعه به صفحه‌ی این محصول می توانید سایر جزئیات بی نظیر این صندلی ماساژور را مشاهده کنید.

پیشنهاد شماره چهار : صندلی ماساژور زنیت مد Zenithmed EC-361G

مهمترین ویژگی ها :

از دیگر برندهای معتبر صندلی های ماساژور که شما می توانید آنها را نیز از فروشگاه دلوکس کالا تهیه کنید، می توان به برند زینت از سوئیس اشاره کرد.

صندلی های ماساژور زینت نیز دارای 2 سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

از ویژگی های بارز و عمومی این دستگاه می توان به کیفیت ساخت بی نظیر و تنوع انواع ماساژ اشاره کرد. این دستگاه دارای گرمایش جانبی در کمر و نشیمنگاه بوده و می توان ماساژ سه بعدی را در قسمت پایین تنه‌ی شما به صورت کامل اجرا کند.

چرا صندلی ماساژور زنیت مد Zenithmed EC-361G یک انتخاب عالی است؟

با خرید این دستگاه شما می توانید یک صندلی ماساژور با کیفیت و با امکانات متعدد را با قیمتی بی نظیر خریداری کنید.

پیشنهاد شماره پنج : صندلی ماساژور زنیت مد Zenithmed EC-301B

مهمترین ویژگی ها :

در انتهای این فهرست، یک دستگاه اقتصادی و کاربردی دیگر را از برند زینت به شما معرفی می کنیم. این دستگاه تقریبا تمامی امکانات یک دستگاه مدرن را دارا است. اما حقیقتا قیمت آن نسبت به تمام امکاناتی که ارائه می دهد فوق العاده به صرفه است.

این دستگاه دارای 98 کیسه هوا و حالت بی وزنی است.

چرا صندلی ماساژور زنیت مد Zenithmed EC-301B یک انتخاب عالی است؟

در حال حاضر در فروشگاه دلوکس کالا می توانید این مدل از برند زنیت را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

به طور خلاصه این مدل تمام ویژگی های یک دستگاه عالی در این راهنمای خرید صندلی ماساژور را یکجا دارد.

چرا این صندلی های ماساژور را از دلوکس کالا بخرم؟

ما در فروشگاه دلوکس کالا، خود را به تمامی مشتریانمان متعهد می دانیم و این تعهد را در قالب ارائه‌ی بهترین قیمت های بازار در کنار پاسخگویی مستمر به خریداران اجرا می نماییم. در انتها لازم است بدانید اگر برای انتخاب یا خرید صندلی ماساژور همچنان سوالات و دغدغه هایی دارید، همکاران ما با یک مشاوره‌ی تخصصی پاسخگوی شما خواهند بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *