ورزشی

دوچرخه ثابت دسته دوم

دوچرخه ثابت دسته دوم و نکات مهم هنگام خرید

دوچرخه ثابت دسته دوم :

دوچرخه ثابت یکی ار بهترین دستگاه های هوازی میباشد که هر شخصی با کمک آن میتوانید به فعالیت و تمرین بپردازد و برای رسیدن به اندام مورد نظر تلاش کند. دوچرخه ثابت به صورت مستقیم بر روی پاهای شما و عصلاتی مانند چهار سر ران دوقلو ها و همسترینگ فشار می اورد و بهترین راه برای لاغری پاها استفاده مداوم از این دستگاه است. البته باید گفت که تمرین با دوچرخه ثابت بر روی عضلات شکم و زیر شکم و پهلو ها هم تاثیر داشته و حین تمرین این عضلات نیز درگیر هستند.

انواع دوچرخه ثابت:

دوچرخه ثابت ایستاده : این نوع دستگاه از رایج ترین مدل ها بوده و برای اکثریت افراد مناسب است دارای زین بوده و به صورت ایستاده و با کمری صاف باید از آن استفاده شود.

دوچرخه ثابت پشتی دار (نشسته) : این مدل بیشتر برای کسانی طراحی شده که دارای مشکلات در قسمت های زانو و کمر هستند و فشار کمتری به مفاصل وارد میشود همچنین این نوع به صورت نشسته و دارای پشتی بوده و به راحتی قابل استفاده است.

دوچرخه اسپینینگ : اسپینینگ به خودی خود الان ورزشی جداگانه بوده که در بسیاری از باشگاه ها وجود دارد و با همین دوچرخه های اسپینینگ انجام میشود حالت این دستگاه بسیار شبیه به دوچرخه سواری بوده و کاربر میتواند حین تمرین از روی زین بلند شود. این نوع بیشتر برای افراد حرفه ای و ورزشکار توصیه میشود.

در مورد دوچرخه ثابت دسته دوم:

خرید این دستگاه ورزشی میتواند برای بعضی افراد به دلیل شرایط مالی و یا مسائل دیگر سخت باشد و به همین دلیل ممکن است به سمت خرید دوچرخه ثابت دسته دوم (کار کرده) بروند. اما هنگام خرید باید به نکته های مختلفی توجه شود که خرید اشتباه صورت نگیرد و شما بتوانید دستگاهی مناسب و سالم و سازگار با شرایط مالی خود پیدا کنید.

بررسی تفاوت های بیلیارد و اسنوکر
خواندن

نکات مهم خرید دوچرخه ثابت دسته دوم:

حتما به اندازه دوچرخه ثابت توجه کنید زیرا ممکن است با فضای منزل شما سازگار نباشد و بیشتر برای شما دردسر باشد تا یک وسیله مفید!

حتما برند دستگاه و مدل آن را بپرسید و تحقیق کوتاهی در مورد آن انجام دهید و پیشنهاد میشود که از برند های با سابقه و با کیفیت خرید کنید.

به نوع سیستم دقت کنید معمولا دوچرخه های ثابت به دو نوع مگنتی (به صورت دستی و مانند دنده دوچرخه میباشند) و الکترومگنتی (به صورت دکمه ی دیجیتالی بر روی دستگاه میباشد) هستند.

و مهم ترین نکته سالم بودن دستگاه است و کامل باید بررسی شود که در قسمت های داخلی و صفحه نمایش و پدال ها همه چیز سالم باشد و دستگاه هنگام پا زدن صدای نا متعارفی نداشته باشد. حتما در مورد این که دستگاه تعمیر یا سرویس شده از صاحب آن سوال کنید.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه ثابت خانگی آکبند روی دکمه زیر کلیک کنید

[maxbutton id=”3″ url=”https://deluxekala.com/cat/home-cardio-machines/bike/” text=”دوچرخه ثابت” ]

تماس با ما :

[maxbutton id=”1″ ]

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

[maxbutton id=”2″ ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *