ماساژ

نحوه راه اندازی تخت ماساژ پرتابل

نحوه راه اندازی تخت ماساژ پرتابل

به عنوان یک ماساژور و درمانگر، قطعاً به نفع شماست که یاد بگیرید چگونه تخت ماساژ خود را به درستی تنظیم کنید و از آن استفاده کنید، این کار ممکن است بسیار ابتدایی و ساده به نظر برسد، اما در نظر بگیرید که اگر تخت ماساژ شما به درستی تنظیم نشده باشد مشتری هم از خدمات شما راضی نخواهد بود. همچنین به خاطر داشته باشید که مشتریان خوشحال و مکرر مشکلی ندارند که دوستان و همکاران خود را به شما معرفی کنند. این یک موقعیت برد-برد است پس با ما در ادامه آموزش نحوه راه اندازی تخت ماساژ پرتابل همراه باشید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ارتفاع تخت ماساژ خود را تنظیم کنید

قرار دادن تخت ماساژ ارتفاع مناسب باعث از بین رفتن خم شدن یا بالابودن بیش از حد می شود که فشار غیرضروری به کمر شما وارد می کند.

سبک و ترجیح هر کس متفاوت است، اما یک نقطه شروع خوب برای تنظیم این است که کف دست خود را موازی با زمین بگیرید و ارتفاع تخت را دقیقاً زیر کف دست خود تنظیم کنید.

از این مرحله، وقتی بگذارید و آزمایش کنید و راحت ترین ارتفاع را برای خود پیدا کنید، زمانی که قد مناسب کار خود را بدست آوردید با سفت کردن کامل دستگیره ها یا پیچ ها، پایه های تخت را در جای خود قفل کنید تا محکم و ایمن بماند.

این یک فرآیند و کار بسیار ساده است اما اغلب اوقات توسط ماسور ها نادیده گرفته می شود. من ماساژهای زیادی روی تخت هایی با ارتفاع نامناسب و تقریبا شل دریافت کرده ام،

نتیجه کار یک تخت متزلزل و نا امن است که باعث می‌شود هرگز نخواهم به آن سالن ماساژ و ماسور برگردم. بدیهی است که شما هم نمی خواهید هیچ یک از مشتریان شما چنین تجربه ای را داشته باشند.

ماساژ چگونه می تواند به کاهش سلولیت کمک کند
خواندن

ارتفاع تخت خود را برای مشتریان بزرگتر و درشت اندام کاهش دهید تا ارتفاع کار نسبی حفظ شود

تنظیم تخت در ارتفاع راحت شما را سرحال نگه می‌دارد و به شما این امکان را می‌دهد که هر روز مشتریان بیشتری را بدون خستگی و فشار زیاد ببینید.

اگر شما به عنوان ماسور راحت نباشید، مشتریان شما آن را احساس خواهند کرد. هنگامی که شما راحت هستید، مشتریان شما در عمق و لذت بیشتری از ماساژ فرو میروند!

دومین کاری که می توانید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه پشتی سری تخت را تنظیم کنید

هنگامی که قطعه پشت سری به درستی تنظیم شود، هیچ فشاری در پشت گردن و حداقل فشاری روی صورت وجود نخواهد داشت.

بهترین راه برای یادگیری نحوه تنظیم پشت سری خود این است که روی میز دراز بکشید و خودتان با تنظیمات بازی کنید تا بتوانید تفاوت ها را احساس کنید.

ماسور اول ارتفاع را تنظیم میکند، اگر پشتی سر خیلی بالا یا پایین باشد، به گردن و قسمت بالایی کمر فشار وارد می کند. برای مشتریانی که اندام درشت تر دارند، تکیه گاه سر را به سمت بالا و برای مشتریان لاغرتر پایین بیاورید.

این مطلب را نیز بخوانید :

ماساژ چگونه می تواند به کاهش سلولیت کمک کند

نکته تنظیم دوم زاویه است، من هنوز کسی را ندیده ام که پشت، گردن و سرش در یک خط کاملاً مستقیم باشد. به همین دلیل است که پشت سری ها به گونه ای طراحی شده اند که قابل تنظیم باشند.

هرکسی ایده متفاوتی در مورد اینکه چه شرایطی راحت است دارد، اما من دوست دارم با تطبیق بر منحنی طبیعی بدن آن فرد شروع کنم، به این معنی که پشت سری را کمی به سمت پایین کج کنیم.

خواص رایحه روغن ماساژ اسطوخودوس در ماساژ رایحه درمانی
خواندن

شما متوجه خواهید شد که بیشتر پشتی‌ های سر خوب ارتفاع و زاویه را با یک اهرم تنظیم می‌کنند، اهرم را رها می‌کنند، مکانی که راحت‌تر است را پیدا می‌کنند و سپس اهرم را در جای خود قفل می‌کنند.

به یاد داشته باشید: دست‌ها و تخت ماساژ تنها ابزار شما هستند، بنابراین وقت گذاشتن برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان تنها کار شما را آسان‌تر می‌کند و رزروهای مجدد را تضمین می‌کند.

ویدیو آموزشی نحوه راه اندازی تخت ماساژ پرتابل (تاشو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *