ماساژ

اگر از ماساژ لذت می برید، ماساژور خود را همیشه به همراه داشته باشید

اگر از ماساژ لذت می برید، ماساژور خود را همیشه به همراه داشته باشید

همه­ ی انسان ها به دلایل مختلف، ماساژ گرفتن را دوست دارند. ماساژ که در نگاه اول فعالیتی برای ریلکسی و آرامش به نظر می آید، علاوه بر این اثر ارزشمند، فوائد درمانی و اصلاحی فراوانی بر روی عضلات و وضعیت بدنی شما خواهد داشت. سال هاست هیچ فعالیتی نتوانسته است جایگزین ماساژ شود. اگر شما هم جزء علاقه مندان بی شمار ماساژ و ماساژور پرتابل هستید، به شما توصیه می کنیم حتما این مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

این مطلب را بخوانید :

فواید روکش صندلی ماساژور برای سلامتی بدن

از ماساژ در کنار تمرینات یوگا و همین طور ورزش های سبک جمعی به عنوان موثرترین روش های کسب آرامش و سلامتی پایدار نام می برند. یک ماساژ یک ساعته­ ی استاندارد می تواند علاوه بر اینکه حداقل شمارا به مدت شصت دقیقه از دغدغه های و اضطراب های روزانه تان دور کند، فعالیتی اصلاحی و بسیار موثر در سلامتی عمومی بدن شما نیز می باشد. اما همچون ورزش، ماساژ گرفتن نیز دستخوش تغییراتی با توجه به سبک زندگی امروزه ما گشته است. ما در چند سری مقاله به شما آموزش دادیم که بدون نیاز به رفتن به باشگاه ورزشی می توانید در خانه و با استفاده از برخی تجهیزات کمک ورزشی، اقدامی جدی برای سلامتی خود کرده باشید. در مورد ماساژ نیز این امر صادق است. تنوع بالا و محبوبیت انواع صندلی های ماساژور و همچنین ماساژورهای پرتابل ، خود گواه این مدعا است. در ادامه شما را با چند دستگاه ماساژور پرتابل که می توانند در هر لحظه و هر مکانی، همچون یک ماساژور حرفه ای شما را ماساژ دهند، آشنا می کنیم.

اگر از ماساژ لذت می برید، ماساژور خود را همیشه به همراه داشته باشید 1

امکان های جدید دریافت ماساژ در منزل، ماشین و محل کار

تنوع دستگاه های حرفه ای و استاندارد ماساژ تقریبا با دستگاه های بدنسازی و ورزش های خانگی، برابری می کند. تمامی انسان ها با توجه به شرایط کاری و فشارها و استرس های روزانه، در طول روز حداقل به دقایقی برای آرامش و ماساژ نیاز دارند. به لطف دستگاه های ماساژور پرتابل مدرنی که به بازار عرضه شده است، شما می توانید در هنگام رانندگی و در هر لحظه ای که در محیط کارتان هستید، بدون بروز کوچکترین اختلالی در عملکردتان، از مزایای این دستگاه ها بهره ببرید.

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب
خواندن

انواع دستگاه های ماساژور :

  • روکش صندلی ماساژور برای افرادی ایده آل است که همیشه در هنگام رانندگی دچار درد عضلانی و یا کمر، می گردند. با تهیه یکی از روکش های صندلی ماساژور که تقریبا بر روی هر صندلی خودرویی، قابل پیاده سازی است؛ شما می توانید تجربه یک ماساژ کامل با برنامه های مختلف را تنها در هنگام زمان سوخته­ ی رانندگی تان، داشته باشید.
  • ماساژور پا یکی از ایده آل ترین و محبوب ترین انواع دستگاه های ماساژ است. شما در هر لحظه از زمان کاری تان می توانید با بهره گرفتن از این دستگاه های ماساژ، لحظاتی لذت بخش را تجربه کنید.
  • قطعا محبوب ترین نوع از دستگاه های ماساژ، ماساژور بدن دستی است. به وسیله این دستگاه های ساده و قابل حمل که معمولا با چندین سربست متنوع عرضه می گردند، شما می توانید تجربه یک ماساژ کامل را در تمامی نقاط بدنتان داشته باشید.
  • این روزها حتی ماساژورهایی اختصاصی برای ماساژ سر و صورت به بازار عرضه شده است. این ماساژورها که در غالب ماساژور چشم، سر و صورت و همچنین بالش ماساژور به بازار عرضه شده اند، می توانند آرامشی عمیق در هنگام استراحت به شما ارائه دهند. ضمنا به خاطر داشته باشید، ماساژ صورت و سر همچون ماساژ پا یکی از محبوبت ترین و موثرترین انواع ماساژ است.

فروشگاه دلوکس کالا وب سایتی مرجع و تخصصی در زمینه ارائه معتبرترین دستگاه های ماساژور پرتابل و ماساژور دستی در ایران است. کارشناسان ما در دلوکس کالا، با افتخار در مسیر سلامتی و آرامش ، در خدمت شما هستند.

صندلی های ماساژور ، لذتی که تنها یک بار کافی است تجربه کنید.
خواندن

تماس با ما :

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *