تغذیه و سلامت

برنامه مکمل رژیم بدنسازی

برنامه مکمل رژیم بدنسازی

در این مقاله و چند مقاله پیش رو قصد داریم شما را با نکاتی مهم در باب رژیم بدنسازی و مکمل های بدنسازی و روش های به کار گیری آنها آشنا نماییم. اهمیت رژیم های غذایی کاربردی و استاندارد در ورزش بدنسازی کمتر از برنامه ­ی تمرینی شما نیست و برای این که بتوانید حداکثر بهره را از تمرینات بدنسازی خود به دست آورید، به ناچار باید توجه ویژه ای به روش های تغذیه­ ی خود داشته باشید.

همان طور که می دانید ما در وب سایت دلوکس کالا، تعهد و رسالت اصلی خود را بر مبنای سلامتی و تناسب اندام مخاطبانمان قرار داده ایم. به همین منظور علاوه بر معرفی دستگاه هایی برای انجام انواع ورزش ها، در مقالات متعددی نیز به موضوع های مختلف سلامتی و تناسب اندام پرداخته ایم.

اگر مشغول به ورزش هستید و قصد دارید در مورد سلامتی ، رژیم های غذایی و رژیم های بدنسازی و همچنین روش های لاغری اصولی آگاه شوید؛ به شما توصیه می کنیم این پرونده از مقالات ما را از دست ندهید.

چرا نیازمند یک برنامه مکمل رژیم بدنسازی سلامت و کارشناسی شده هستیم

اصلی ترین دلیل استفاده از مکمل های بدنسازی، در جهت دست یابی به نتایجی مناسب و در زمانی سریع تر است. بسیاری از بدنسازان با توجه به فضای رقابتی ای که در باشگاه های بدنسازی وجود دارد، بدون هیچ عاقبت اندیشی و تخصصی، شروع به مصرف مکمل های بدنسازی می نمایند تا بتوانند در حداقل زمان ممکن، حداکثر حجم عضله را به دست آورند. این گروه متاسفانه کمترین آگاهی نسبت به عواقب سوء مصرف این مکمل های بدنسازی را ندارند و برای دریافت آگاهی بیشتر نیز به سراغ متخصصان یا مربیان با تجربه­ ی بدنسازی نمی روند.

آیا تاثیر ورزش در دوران کرونا ثابت شده است یا یک ریسک جدی است؟
خواندن

به شما توصیه می کنیم پیش از آنکه شروع به مصرف مکمل غذایی نمایید، با یک متخصص تغذیه مشورت کرده تا با توجه به شرایط بدنی و تمریناتتان، از مکمل های ورزشی در زمان و حجم استاندارد بهره ببرید.

بدون بهره مندی از یک رژیم غذایی مناسب و به کار گیری مکمل های غذایی استاندارد، نتایجی که از ورزش بدنسازی در ذهن خود دارید، تحقق نخواهند یافت. بدن شما در روزهای تمرین بدنسازی نیازهای متفاوتی با روزهای استراحتتان دارد. در نتیجه تغذیه و مکمل های مورد استفاده در روزهای تمرین و روزهای استراحت کاملا متفاوت خواهند بود.

برنامه مکمل رژیم بدنسازی 1

همان طور که گفتیم تعجیل در دست یابی به نتایجی چشم گیر آن هم در زمانی بسیار محدود، وسوسه ­ی استفاده از مکمل های بدنسازی را در میان بدنسازان ایجاد می کند. بدن شما برای عضله سازی و خو گرفتن به شرایط جدید سوخت و سازتان، نیازمند زمان است. در یک برنامه­ ی حرفه ای بدنسازی همه چیز گام به گام اتفاق می افتد و شما در یک برنامه­ ی بلند مدت به اهدافی پایدار دست خواهید یافت. این موضوع به رژیم های لاغری بسیار شباهت دارد. در رژیم های لاغری نیز معمولا افرادی که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام فوری هستند، انتخاب هایی پر ریسک و معمولا اشتباه دارند.

یک بدنساز حرفه ای پیش از آغاز یک دوره ­ی عضله سازی، آزمایشات دقیق پزشکی انجام می دهد و سپس از طریق مشاوره با یک کارشناس متخصص و با توجه به اهداف و نوع تمریناتش، یک رژیم بدنسازی استاندارد، سلامت و کاربردی را انتخاب می کنند

تنفس خود را تغییر دهید ، تا زندگی تان تغییر کند
خواندن

رژیم های سرخود مکمل های بدنسازی زیان بار هستند

فراموش نکنید برای تنظیم یک رژیم بدنسازی و همچنین انتخاب مکمل ها، به تخصص های گوناگونی نیاز است. به گفته­ ی کارشناسان تغذیه و به گواه آمار، بسیاری از افرادی که رژیم های سرخود بدنسازی داشته اند و دست به مصرف هرگونه مکملی بدون آگاهی به عوارض جانبی آن زده اند، در یک بازه­ ی چهار الی پنج ساله با مشکلات و چالش هایی جدی در سلامتی­شان روبرو گردیده اند

در دوران عضله سازی طبیعتا نیاز بدن شما به کالری افزایش می یابد و دستی یابی به بسیار از اهداف عضله سازی بدون بهره گرفتن از مکمل های بدنسازی امکان پذیر نیست. گفتگوی ما در این سری مقالات با شما، درباره­ ی نحوه­ ی صحیح استفاده از مکمل های بدنسازی است. روشی که در آن پیش از هر چیز سلامت شما اهمیت داشته باشد.

در کنار مکمل های بدنسازی ، تغذیه­ ی صحیح و هدفمند شما بسیار اهمیت دارد و مکمل های بدنسازی همان گونه که از نامشان پیدا است، تنها در کنار یک تغذیه­ ی صحیح می توانند موثر باشند. پس تنها غذاهایی را مصرف کنید که به افزایش حجم عضله ­ی شما کمک کنند و البته اهمیت تعداد وعده ها و زمان بندی رژیم بدنسازی را هم بسیار جدی بگیرید.

برنامه مکمل رژیم بدنسازی 3

سخن آخر

در سال 98 برای شما آرزوی سلامتی و آرامش داریم و به عنوان یک توصیه­ ی کوچک به شما می گوییم : « به عنوان یکی از پروژه ها و تصمیماتتان در سال 98 برای بهبود کیفیت سلامتی ، ورزش منظم را هم در نظر بگیرید. شاید شروع ورزش راحت نباشد اما کم کم و با مشاهده­ ی نتایج آن در سلامتی و تناسب اندامتان، قطعا از آن لذت خواهید برد. »

حفظ سلامتی جسمانی مهمترین مسئولیت ما در قبال بدنمان است
خواندن

در وب سایت دلوکس کالا تلاش داشتیم تا جای امکان در تنوعی گسترده، محصولات ورزشی معتبر و جذابی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده و یا به بهانه ­ی داشتن آنها، کمی به میزان ورزش کردن خود در طول روز بیافزایید. دلوکس کالا با عرضه­ ی بهترین و معتبرترین تجهیزات بدنسازی، بدنسازی چندکاره خانگی و سایر ورزش های موثر هوازی خانگی، خیال شما را از اصالت و کیفیت کالای خریداری شده راحت کرده است.

این مطلب را بخوانید :

کالری مصرفی روزانه چقدر باید باشد؟

فراموش نکنید مشاورین ما به صورت مستمر، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. از شما دعوت می کنیم مطالب وب سایت دلوکس کالا را مطالعه فرمایید و مقاله بعدی ما را از دست ندهید. مطالعه­ ی این مقالات می تواند گامی کوچک باشد در بهبود کیفیت سلامتی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *