ورزشی

مقایسه ناین بات پلاس هوشمند شیائومی با ناین بات مینی هوشمند شیائومی

مقایسه ناین بات پلاس هوشمند شیائومی با ناین بات مینی هوشمند شیائومی

اسکوترها وسایلی جذاب و بسیار دوست داشتنی هستند که با ظاهر هیجان انگیز خود توانسته اند علاقه مندان متعددی با سن و سال های مختلف را به خود جلب کنند. شیائومی که سهام دار ناین بات است، در سال های اخیر اسکوترهایی بسیار جذاب روانه بازار کرده است و ما امروز قصد داریم در این مقاله به مقایسه اسکوترهای شیائومی بپردازیم. دو انتخاب اول ما در این فهرست مقایسه ناین بات پلاس هوشمند شیائومی با ناین بات مینی هوشمند شیائومی است.

چرا اسکوترهای شیائومی انقدر زود محبوب شدند؟

اساسا اسکوترها برای پیمودن مسافت های کوتاه طراحی شده اند که البته این مسافت در ناین بات های شیائومی چیزی نزدیک به 35 کیلومتر است. این وسایل بدون ایجاد آلودگی و فارغ از دغدغه ترافیک می توانند یک وسیله نقلیه جذاب و دوست داشتنی باشند. شیائومی که مالک بخش عمده ای از سهام ناین بات است، دو مدل بسیار حرفه ای در این بازار معرفی کرده است. قطعا ناین بات پلاس هوشمند شیائومی یکی از بهترین ها است. در کنار آن ناین بات مینی هوشمند شیائومی نیز عملکردی فوق العاده دارد. شما می توانید در کمتر از چند دقیقه با عملکرد آنها آشنا شده و لذت اسکوتر سواری را با این وسایل هوشمند شیائومی تجربه کنید.

مقایسه ناین بات پلاس هوشمند شیائومی با ناین بات مینی هوشمند شیائومی 1
ناین بات پلاس شیائومی NineBot Plus

مهمترین ویژگی ها و تفاوت های این دو اسکوتر شیائومی در چیست؟

هر دوی این دستگاه ها برای افراد بالای 15 سال مناسب بوده و تا وزنی در حدود 90 تا 120 کیلوگرم را تحمل می کنند ( ناین بات مینی هوشمند شیائومی 90 کیلوگرم و ناین بات پلاس هوشمند شیائومی 120 کیلوگرم ). اما موتور ناین بات پلاس هوشمند شیائومی که 800 وات توان و گشتاور 74 نیوتن بر متر دارد از رقیب خود بسیار قدرتمندتر است. ضمنا در مقایسه اسکوترهای شیائومی ، ناین بات پلاس یکی از نیرومندترین باتری ها را نیز در دل خود جای داده است. باتری لیتیومی 42 سلولی که 1865 میلی آمپر توان تولید می نماید.

این باتری نیازمند 5 ساعت و نیم زمان جهت شارژ کامل است. اما ناین بات مینی با باتری کمی ضعیف تر، تنها در 2 ساعت به حداکثر میزان شارژ دست می یابد. یکی از نشانه های توان باتری سری پلاس، به خوبی در مسافت پیموده شده با یک بار شارژ پیدا است. در حالی که شیائومی پلاس 35 کیلومتر مسافت را تنها با یک بار شارژ طی می کند، سری مینی توان طی کردن تنها 16 کیلومتر را با شارژ کامل دارد. شیائومی پلاس می تواند با سرعت 18 کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و ناین بات مینی هوشمند دارای حداکثر سرعت 16 کیلومتر بر ساعت است.

مقایسه ناین بات پلاس هوشمند شیائومی با ناین بات مینی هوشمند شیائومی 2
ناین بات پلاس شیائومی NineBot Plus

مقایسه اسکوترهای شیائومی

از نظر طراحی صنعتی می توان گفت هر دو دستگاه ظاهری بسیار چشم گیر و جذاب دارند. تقریبا دور تا دور آنها با ال ای دی هایی جذاب تزیین شده و کمتر کسی است که ظاهر زیبای آنها را دوست نداشته باشد.

چگونه وضعیت بدن خود را اصلاح کنیم
خواندن

در مقایسه اسکوترهای شیائومی در فرآیندهای مهمی همچون روش ترمز و جذب انرژی ترمز، دست بالاتر دوباره با ناین بات پلاس است. این دستگاه از روش Somatosensory جهت ترمز استفاده کرده و تکنولوژی آن در بازیابی انرژی در سرپایینی ها، شگفت انگیز و موثر است.

در مقایسه اسکوترهای شیائومی در نحوه استفاده و مدیریت توسط اپلیکیشن موبایل، هر دوی این دستگاه ها شرایطی تقریبا یکسان دارند و ناین بات مینی با قابلیت تغییر رنگ ال ای دی های اطراف دستگاه، یک ویژگی جذاب در برنامه مدیریت دستگاه دارد.

مقایسه ناین بات پلاس هوشمند شیائومی با ناین بات مینی هوشمند شیائومی 3
ناین بات مینی هوشمند NineBot Mini

به طور خلاصه در صورتی که قصد خرید اسکوتر هوشمند دارید، شیائومی در این دو مدل هیچ چیزی از کیفیت و جذابیت کم نگذاشته است. در مقایسه اسکوترهای شیائومی دریافتیم هر کدام از این دستگاه ها در بازه قیمتی خود، از بهترین های بازار هستند.

این مطب را بخوانید :

با انواع سیستم های تمرین بدنسازی آشنا شوید

تعهد ما در وب سایت تخصصی دلوکس کالا ، ارائه ­ی اطلاعات کاربردی به شما هموطنان عزیز است. تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین دلوکس کالا دارای کیفیت و اصالت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *