راهنمای خرید, ورزشی

راهنمای خرید تردمیل

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ” راهنمای خرید تردمیل ” آشنا کنیم. این متن همچون تمامی مقالات راهنمای خرید سایت دلوکس کالا تلاش دارد تا با زبانی ساده و مختصر، شما را با نکاتی آشنا کند که به کمک آنها بتوانید یک انتخاب و خرید ایده آل داشته باشید.

به صورت کلی می توان گفت آشنایی شما با مهمترین ویژگی های یک تردمیل و از آن مهمتر، آگاهی به نیازها و شرایط خود باعث می شود تا در زمان و هزینه‌ی خرید صرفه جویی داشته باشید.

شاید لازم به یادآوری نباشد که یک تردمیل خوب می تواند سال ها همراه شما باشد؛ در نتیجه به شما توصیه می کنیم با مطالعه‌ی این راهنمای خرید تردمیل ، انتخاب و خریدی آگاهانه داشته باشید.

با تردمیل دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن ندارید

حتی اگر چالش های پیاده روی و دویدن در فضای آزاد این روزها هم نبود، باز هم می توانستیم تردمیل را اولین انتخاب برای ورزش های هوازی در نظر بگیریم.

با وجود یک تردمیل در خانه نه دیگر دغدغه‌ی آلودگی هوا وجود دارد و نه نامناسب بودن هوا در فصل های سرد و بارانی. در صورتی که یک تردمیل کاربردی داشته باشید، علاوه بر انجام روتین ورزش هوازی خود می توانید از پیشرفت ورزشتان آگاهی پیدا کرده و بهترین برنامه‌ی ورزشی را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید.

اما اهمیت این دستگاه و البته قیمت آن ایجاب می کند که شما با توجه و دقت ویژه ای این دستگاه را انتخاب کنید که هدف اصلی ما از ارائه‌ی راهنمای خرید تردمیل نیز تمرکز بر روی این موضوع است. در ادامه به مهمترین فاکتورهایی که می بایست پیش از انتخاب و خرید به آنها توجه داشته باشید، آشنا خواهید شد.

راهنمای خرید تردمیل 2021 (2)

آماده‌ی یک انتخاب بی دردسر باشید

برای آن که در میان انواع مدل ها، برندها و البته قیمت ها سردردگم نشوید، لازم است پیش از هر چیز نیازهای خود و ویژگی های یک تردمیل مناسب را بدانید.

با مطالعه‌ی این راهنمای خرید تردمیل ، گام به گام فهرست شما باریک تر و باریک تر شده تا در نهایت به گزینه‌ی ایده آل خود برسید.

در انتهای این راهنمای خرید نیز همچون سایر مقالات مشابه، فهرستی از بهترین محصولات موجود در بازار را به شما پیشنهاد خواهیم داد تا کمی از دغدغه های انتخاب نهایی شما بکاهیم.

این فهرست شامل دستگاه هایی از برندهای معتبر خواهد بود که دارای بالاترین میزان رضایت خریداران و ارزش خرید است.

راهنمای خرید تردمیل – آنچه پیش از انتخاب باید بدانید

برای یک خرید آگاهانه تمامی نکات فهرست زیر را به دقت مطالعه کرده و آنچه مطابق با نیازهای شما است را انتخاب کنید.

قبل از هر چیز فضای محل قرارگیری تردمیل را در نظر بگیرید

در اولین گام باید بدانید تردمیل در کجای خانه‌ی شما قرار خواهد گرفت. تردمیل ها با توجه به نوع کارکرد، در ابعاد مختلفی تولید می شوند و دارای 3 مشخصه‌ی ابعاد طول، عرض و ارتفاع هستند. برخی از مدل ها نیز قابلیت تاشوندگی دارند تا حداقل فضای ممکن را اشغال کنند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد پیاده روی و دویدن بر روی تردمیل را دارید، گزینه ای را انتخاب کنید که کمربند آن حداقل 55 سانتیمتر عرض داشته باشد. این انتخاب باعث می شود تا در صورت بروز خطایی در هنگام دویدن، احتمال آسیب دیدگی به شدت کاهش یابد.

طول کمربند تردمیل نیز برای دویدن بهتر است چیزی در حدود 150 سانتیمتر باشد تا نهایت ایمنی رعایت شود. نکته‌ی بعدی در این بخش، حداقل فضای ایده آل در اطراف تردمیل است.

معرفی تردمیل نوردیک ترک Nordictrack T7.2
خواندن

تردمیل شما در محل قرار گیری می بایست حداقل 10 سانتیمتر از طرفین و 20 سانتیمتر از پشت دستگاه فضای خالی داشته باشد. توجه به ابعاد اشاره شده می تواند تضمین کننده‌ی ایمنی شما در هنگام ورزش کردن باشد.

موتور تردمیل قلب تپنده‌ی آن

همچون هر دستگاه الکتریکی دیگری، موتور تردمیل اصلی ترین فاکتور در مرغوبیت، طول عمر و کارکرد بهینه‌ی آن است. به همین در ابتدای این بخش به شما توصیه می کنیم فارغ از زرق و برق های جانبی و یا تبلیغاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، مدل مورد نظرتان را از یک برند معتبر خریداری کنید.

قدرت عملکرد تردمیل که اصلی ترین نقش آن به حرکت درآوردن تسمه است، با واحد اسب بخار ( CHP ) سنجیده می شود و عددی بین 1.5 تا حدود 5 را شامل می شود.

به طور خلاصه می توان گفت موتورهای بالای 2.5 اسب بخار می توانند تمام نیازهای شما را برطرف کنند.

تسمه تردمیل بر کیفیت ورزش شما تاثیر گذار است

مهمترین بخش در یک تردمیل پس از موتور، تسمه‌ی آن است. در صورتی که تسمه‌ی تردمیل انتخابی شما دارای طول و عرض کافی باشد، علاوه بر امنیت بیشتر، راحتی در ورزش کردن را نیز تجربه خواهید کرد.

در بخش ابتدایی این راهنمای خرید تردمیل به ابعاد استاندارد تسمه اشاره کرده ایم. ضمنا لازم است بدانید که قطر بیشتر و تعدد لایه های تسمه تردمیل، بیانگر کیفیت بالاتر آن است که در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش داده و از ایجاد صدای زائد در هنگام استفاده می کاهد.

برنامه پذیری تردمیل

تردمیل نکات فنی بسیاری دارد؛ اما در صورتی که موتور و تسمه‌ی آن باکیفیت باشد، قطعا سایر تجهیزات جانبی نیز دارای کیفیت استاندارد و قابل قبولی هستند. به همین منظور در انتهای این بخش از راهنمای خرید تردمیل به سراغ یک نکته‌ی بسیار مهم دیگر آمدیم.

برنامه پذیر بودن تردمیل بدان معنا است که شما بتوانید برنامه های متعدد ورزشی را در آن تعریف کرده و در نتیجه روند پیشرفت ورزشی خود را دنبال کنید.

این قابلیت در کنار وجود مانیتورهای عریض و لمسی به شما کمک می کند تا در فضایی پویاتر ورزش کرده و به صورت لحظه ای نتایج عملکرد خود را مشاهده و دنبال کنید.

چه موارد دیگری اهمیت دارد؟

از دیگر مواردی که می توان به طور خلاصه به آنها اشاره کرد، قابلیت تنظیم شیب، موارد مرتبط با ایمنی دستگاه، جنس بدنه و فریم و امکان اتصال وایرلس به تجهیزات صوتی و تصویری دیگر است.

البته نباید فراموش کرد که گارانتی ( به ویژه گارانتی موتور ) و همچنین مدت زمان خدمات پس از فروش، اهمیتی به مراتب بیشتر از فاکتورهای دیگر دارد.

اما … بهترین تردمیل های بازار در دلوکس کالا

بهترین گزینه ها با بهترین قیمت

پیش از رسیدن به این لیست لازم است بدانید برای تهیه این فهرست به چه نکاتی توجه داشته ایم :

  • محصولات معرفی شده دارای کیفیت و عملکرد قابل قبولی باشند.
  • محصولات منتخب دارای محبوبیت بالا در میان مصرف کنندگان باشند.
  • این محصولات را بتوانید با بهترین قیمت از دلوکس کالا تهیه کنید.

پیشنهاد شماره یک : تردمیل خانگی پروتئوس Proteus PST-3000M

مهمترین ویژگی ها :

اولین گزینه از فهرست ما در این راهنمای خرید تردمیل ، دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. تردمیل وسیله ای پرکاربرد است که با توجه به نوع استفاده مصرف کننده می تواند دچار آسیب یا استهلاک گردد؛ به همین علت دستگاهی را انتخاب کنید که به علت کیفیت ساخت بالا، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت باشد.

با 10 عدد از فواید تمرینات یوگا آشنا شوید
خواندن

تردمیل های برند پروتئوس دارای این ویژگی هستند.

تردمیل خانگی پروتئوس Proteus PST-3000M یک انتخاب اقتصادی است که قادر است بسیاری از نیازهای شما را تامین کند. این تردمیل با 1.5 اسب بخار توان، می تواند تحمل وزنی تا 110 کیلوگرم را داشته باشد.

ابعاد تسمه و حداکثر سرعت 14 کیلومتر بر ساعت این دستگاه محدودیتی برای ورزش های روزانه شما ایجاد نخواهد کرد.

با این تردمیل شما می توانید برنامه ورزشی کامل خود را از مسافت طی شده تا ضربان قلب و کالری مصرفی محاسبه نمایید.

چرا تردمیل خانگی پروتئوس Proteus PST-3000M یک انتخاب عالی است؟

همانطور که گفتیم تردمیل خانگی پروتئوس Proteus PST-3000M یک انتخاب اقتصادی فوق العاده است. شاید به همین دلیل اولین دستگاه پیشنهادی ما به شما همین تردمیل باشد. وسیله ای که با هزینه ای اندک می تواند همراه شما در تمامی ورزش های هوازی شما باشد.

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به ابعاد کوچک آن اشاره داشت که به راحتی در هر خانه ای جای می گیرد.

پیشنهاد شماره دو : تردمیل خانگی شوا Shua T5100A E9

مهمترین ویژگی ها :

این تردمیل قدرتمند با موتور AC هم 1.5 اسب بخار توان دارد. البته باید گفت قطعا تردمیل خانگی شوا Shua T5100A E9 از گزینه قبلی قدرتمندتر است. این دستگاه تحمل وزنی برابر با 130 کیلوگرم را دارد و در نتیجه برای بسیاری از مصرف کنندگان حتی افرادی که دارای وزن زیاد یا اضافه وزن بالا هستند جای نگرانی وجود ندارد.

این تردمیل هم دارای یکسال گارانتی است. این مدل فوق العاده از برند معتبر شوا علاوه بر قدرت بالا ظاهری بسیار زیبا و جذاب هم دارد. از جذاب ترین بخش های این دستگاه می توان به صفحه نمایش عریض و کاربردی آن اشاره کرد. صفحه نمایش لمسی این تردمیل به شما کمک می کند تا به راحت ترین شکل ممکن در هنگام ورزش به پانل مدیریت دستگاه دسترسی داشته باشید.

این دستگاه دارای موتوری قدرتمند، تسمه ای مقاوم و با حداکثر سرعت 16 کیلومتر بر ساعت است.

چرا تردمیل خانگی شوا Shua T5100A E9 یک انتخاب عالی است؟

این تردمیل عالی با تسمه ای عریض، نهایت ایمنی را برای شما در هنگام ورزش فراهم می کند. ضمنا این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد تا در هنگامی که از آن استفاده نمی کنید فضای بسیار محدودی را اشغال کند.

پیشنهاد شماره سه : تردمیل نوردیک ترک NordicTrack C80i

مهمترین ویژگی ها :

سومین گزینه ما در این فهرست متعلق به برند آمریکایی نوردیک ترک است. مدل تردمیل نوردیک ترک NordicTrack C80i دستگاهی است که تمام نیازهای خریداران را برآورده خواهد کرد. از مهمترین ویژگی های این تردمیل منتخب می توان به موتور قدرتمند 2.5 اسب بخاری آن اشاره کرد که در میان بسیاری از انواع تردمیل ها یک گزینه منحصر به فرد است.

ضمنا این دستگاه می تواند وزنی تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند. موتور قدرتمند این دستگاه 4 سال گارانتی دارد.

علاوه بر سرعت 18 کیلومتری این دستگاه تا 10 درجه شیب به صورت اتوماتیک ارائه می کند.  صفحه نمایش 16 اینچی تردمیل نوردیک ترک NordicTrack C80i علاوه بر ظاهری جذاب، یک مربی شخصی فوق العاده با 20 برنامه ورزشی است.

اگر نگران فشار به مفاصل و زانوی خود هستید ویژگی های عالی این دستگاه، فشار وارده را تا حد زیادی کنترل کرده و میزان آسیب دیدگی را به حداقل ممکن می رساند.

چرا تردمیل نوردیک ترک NordicTrack C80i یک انتخاب عالی است؟

اگر بدنبال یک تردمیل با تمامی مشخصات مدرن و فوق العاده هستید این دستگاه بهترین گزینه‌ی ممکن است. تردمیل نوردیک ترک NordicTrack C80i بالاترین میزان رضایت از مشتریان را دارا است و در سراسر دنیا در میان دستگاه های پر فروش است.

نکات خرید ماساژور پا | به چه چیزهایی توجه کنیم؟
خواندن

با مراجعه به صفحه‌ی این محصول می توانید سایر جزئیات بی نظیر این تردمیل را مشاهده کنید.

پیشنهاد شماره چهار : تردمیل خانگی تایتان فیتنس Titan Fitness TF 7000-5N

مهمترین ویژگی ها :

برند تایتان فیتنس یکی دیگر از معتبرترین برندهای تولید کننده تردمیل در دنیا است. این دستگاه دارای 15 ماه گارانتی است. قدرت موتور این دستگاه 3.5 اسب بخار است. این قدرت موتور باعث می شود تا دستگاه بتواند حداکثر فشار را تحمل کند و در بلند مدت حداقل استهلاک را تجربه کند.

عرض و طول تسمه این دستگاه و همچنین تحمل وزن 130 کیلوگرمی باعث شده است تا با کمک این تردمیل هیچ محدودیتی برای دویدن با حداکثر سرعت را نداشته باشید.

چرا تردمیل خانگی تایتان فیتنس Titan Fitness TF 7000-5N یک انتخاب عالی است؟

این تردمیل از برند تایتان فیتنس دارای تمامی ویژگی هایی است که به کمک آن بتوانید روند پیشرفت ورزش و سلامتی خود را دنبال کنید. حداکثر سرعت این دستگاه 16 کیلومتر بر ساعت است و چندین برنامه ورزشی از پیش تعریف شده دارد. به طور خلاصه از این دستگاه می توان به عنوان یکی از بهترین مدل های حال حاضر بازار ایران نام برد.

پیشنهاد شماره پنج : تردمیل پروفرم PRO-FORM M8I

مهمترین ویژگی ها :

گزینه ای که در انتهای این فهرست از راهنمای خرید تردمیل قرار دارد به اندازه سایر تردمیل های معرفی شده ارزشمند بوده و ارزش خرید فوق العاده ای نسبت به قیمتش دارد.

حداکثر تحمل وزن 120 کیلوگرمی در کنار موتور 2.5 اسب بخاری آن برای گروه گسترده ای از مصرف کنندگان محدودیت ایجاد نخواهد کرد. برای تعریف از موتور توانمند این دستگاه می توان تنها به گارانتی 4 ساله آن اشاره داشت.

تردمیل پروفرم PRO-FORM M8I نیز دارای ویژگی هایی است که فشاره وارده در هنگام تمرینات را به حداقل می رساند. همین ویژگی ها این مدل را تبدیل به بهترین انتخاب برای افرادی می کند که دارای آسیب دیدگی در مفاصل و زانوی خود هستند.

چرا تردمیل پروفرم PRO-FORM M8I یک انتخاب عالی است؟

تسمه عریض و موتور قدرتمند این تردمیل خیال خریداران را از تمامی خواسته های خود از یک دستگاه قابل اطمینان و کاربردی راحت خواهد کرد. ضمنا افرادی که از تردمیل خود زیاد استفاده می کنند نیز با خیال راحت از گارانتی 4 ساله‌ی موتور آن، دیگر نگران آسیب های احتمالی آن نخواهند بود.

این مطلب را نیز بخوانید :

معرفی 10 ترفند و راهکار برای آرامش و سلامتی در منزل

چرا این تردمیل ها را از دلوکس کالا بخرم؟

فروشگاه دلوکس کالا تنوعی گسترده از بهترین تردمیل های بازار را از معتبرترین برندها گرد هم آورده تا شما دایره انتخابی گسترده داشته باشید. در انتخاب دستگاه های معرفی شده نیز تلاش داشته ایم تا مدل هایی را به شما معرفی کنیم که دارای حداکثر میزان رضایت مشتری، گارانتی و خدمات پس از فروش باشند؛ و در انتها توجه ویژه ای به قیمت فروش تردمیل ها داشته باشیم. تلاش ما همواره بر ارائه مشاوره های تخصصی و فروش کالا با بهترین قیمت بازار به شما مشتریان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *