ماساژ

خواص رایحه روغن ماساژ لیمو در ماساژ رایحه درمانی

خواص رایحه روغن ماساژ لیمو در ماساژ رایحه درمانی

در این سری مقالات قصد داریم شما را با خواص رایحه های مختلف روغن ماساژ آشنا کرده و تاثیرات خارق العاده ­ی آنها بر روی سلامتی و زیبایی شما را بررسی نماییم. در دومین مقاله از این سری، به خواص رایحه روغن ماساژ لیمو خواهیم پرداخت.

لیمو میوه ای است با طعم منحصر به فرد ترش که از رده‌ی مرکبات است، لیمو بر روی درختچه هائی با طولی در حدود دو تا چهار متر رشد می کنند. بعید می دانم کسی طعم لذت لیمو را دوست نداشته باشد. لیمو مکمل بسیاری از غذاهای سنتی ما نیز می باشد. این گیاه در کنار طعم لذت فوائد فراوانی نیز برای سلامتی و زیبائی شما دارند. در ادامه شما را با برخی از خواص روغن لیمو آشنا می کنیم.

فواید ماساژ آروماتراپی با رایحه روغن ماساژ لیمو

رایحه روغن ماساژ لیمو یکی از محبوب ترین روغن های ماساژ رایحه درمانی ( Aromatherapy ) در میان آقایان و بانوان است. رایحه روغن ماساژ لیمو به قدری محبوب است که در تمامی اسپاها در محلول شستشو از آن استفاده می کنند. این روغن هم مانند سایر روغن های ماساژ از طریق پوست جذب شده و یکی از راه های بهره بردن از خواص آن نیز جذب پوستی است.همانطور که در مقالات پیشین گفتیم، سلول های عصبی و غدد ترشح هورمون به بو واکنش نشان میدهند و این واکنش ها در قالب احساسات ترجمه می گردند. آروماتراپی با رایحه روغن لیمو بسیار مفید و آرامش بخش است و به شما احساس بهتری می دهد.

خواص رایحه روغن ماساژ لیمو در ماساژ رایحه درمانی 1

5 ویژگی روغن ماساژ لیمو

  • جوانسازی و پاکسازی پوست : ماسک لیمو یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ماسک های صورت بوده است. اثر لیمو بر روی شادابی و جوانسازی پوست به قدری است که در بساری از محصولات آرایشی و بهداشتی از روغن آن استفاده می کنند. رایحه روغن ماساژ لیمو تاثیری مشابه بر روی پوست شما داشته و در کنار آن می توانید از استشمام بوی لیمو نیز لذت ببرید.
  • درمان لک و آکنه :  خواص روغن ماساژ لیمو برای پوست به همین جا ختم نمی شود. اگر از لک و آکنه رنج می برید بهتر است برای یک دوره با روغنه لیمو ماساژ دریافت کنید. رایحه روغن ماساژ لیمو تاثیر خوبی بر روی لک ها و آکنه دارد.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن : لیمو سرشار از سلامتی و شادابی است. همچون تمامی مرکبات روغنه لیمو نیز برای تقویت سیستم عمومی بدن مناسب است.
  • خواص ضد آلرژی لیمو : افرادی که از آلرژی رنج می برند بهتر است در هنگام ماساژ از روغن ماساژ لیمو استفاده نمایند. استشمام رایحه لیمو می تواند حساسیت های سیستم تنفسی شما را تسکین دهد.
  • آرامش بخشی : بدون شک رایحه لیمو محبوب ترین بو در دنیا است. تقریبا همه آن را دوست دارند و با استشام آن احساس بهتری می کنند. رایحه روغن ماساژ لیمو هم در هنگام ماساژ همین احساس آرامش و سر زندگی را به شما هدیه می دهد.
خواص رایحه روغن ماساژ لیمو در ماساژ رایحه درمانی 2

تجربه یک ماساژ لذت بخش و پر انرژی

ما در فروشگاه محصولات سلامتی و ورزشی دلوکس کالا، محصولاتی متنوع از انواع تجهیزات و روغن های ماساژ را با قیمتی مناسب و با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت کالا در اختیار شما همراهان دلوکس کالا قرار داده ایم.

ماساژ رایحه درمانی و خواص رایحه های روغن ماساژ
خواندن

ماساژ آروماتراپی محبوب ترین سبک ماساژ بوده که در آن شما علاوه بر تجربه­ ی یک ماساژ لذت بخش می توانید از طریق جذب پوستی روغن ماساژ و همچنین استشمام رایحه آن، از خواص بی رقیبش بهره ببرید. رایحه روغن ماساژ لیمو با برخورداری از خواصی که تنها در اینجا به برخی از آنها اشاره کردیم، می تواند یک انتخاب ایده آل برای ماساژ آروماتراپی باشد.

این مطلب را بخوانید :

آمورش ماساژ دادن با شمع ماساژ

ماساژ آروماتراپی خواص درمانی و سلامتی فراوانی داشته و در ترکیب با رایحه های متنوع روغن ماساژ اثراتی شگفت انگیز دارد. به شما توصیه می کنیم جهت آشنائی بیشتر با خواص این ماساژ و روغن های ماساژ متنوع آن، این سری مقالات ما را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *