ورزشی

تجربه لاغری سلامت و پایدار و کاهش وزن با تردمیل

تجربه لاغری سلامت و پایدار و کاهش وزن با تردمیل

بدون شک محبوب ترین و فراگیرترین دستگاه ورزشی و هوازی خانگی تردمیل است. این دستگاه نسل های مختلفی را پشت سر گذاشته و در تمامی آنها شرط اول، لاغری با تردمیل بوده است؛ اما تجربه کاهش وزن با تردمیل چالشی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند تا به حدی که برخی از آنها پس از گذشت مدت زمانی از کارکرد این دستگاه نا امید شده و یا احساس می کنند می توانند از روش های دیگر خیلی سریع تر به نتایج دلخواهشان دست یابند.

با اصول اولیه و کارکرد تردمیل و لاغری به وسیله آن آشنا شوید

اولین شرط در به کار گیری هر دستگاه ورزشی، آشنایی کامل با امکانات و روش ها و عملکردهای آن است. بسیاری از افرادی که از تردمیل خود نتیجه دلخواه را دریافت نمی کنند، با دو کمبود مواجه هستند. موضوع اول عدم آشنایی آنها با امکانات فراوان و برنامه های پیش فرض کاهش وزن با تردمیل است و نکته دوم در عدم وجود یک برنامه جامع و استاندارد نهفته است.

تردمیل های جدید دارای برنامه های متنوعی هستند و افرادی که به منظور لاغری با تردمیل ورزش می کنند، می توانند از این برنامه های پیش فرض نهایت بهره را ببرند. این برنامه ها شامل پیاده روی های استقامتی بلند مدت جهت کاهش وزش و همچنین برنامه های ترکیبی جهت دستیابی به حداکثر میزان چربی سوزی در بدن می باشد. همان طور که در کارکرد با دوچرخه های ثابت به شما اعلام کردیم، بدن و متابولیسم دقیق آن به گونه ای طراحی شده است که پس از گذشت مدتی می تواند خود را با میزان کالری مصرفی مطابقت داده و دقیقا از همین مرحله است که روند کاهش وزن و سایز شما متوقف می شود.

تجربه لاغری سلامت و پایدار و کاهش وزن با تردمیل 1

کاهش وزن با تردمیل

بسیاری از افراد در این مرحله از ورزش کردن و لاغری با تردمیل دلسرد شده و به دنبال روشی دیگر می روند. در صورتی که تنها با استفاده از یک برنامه متناوب و ترکیبی که در آن میزان سرعت و شیب دستگاه در فواصل زمانی کوتاه مدت، کاهش و افزایش یابد، آنها می توانند نتایجی قابل قبول و متفاوت را مشاهده کنند. اصلی ترین مزیت استفاده از برنامه های ترکیبی، وارد آوردن شوک به بدن است که همین شوک های وارده، از ثابت شدن روند چربی سوزی و کاهش وزن با تردمیل جلوگیری می کند.

آموزش استفاده از دوچرخه ثابت برای ورزشکاران مبتدی
خواندن

البته نباید فراموش کرد که شما می بایست برنامه ای دقیق و ثابت برای هر هفته خود داشته باشید و فراموش نکنید که اولین شرط در لاغری با تردمیل ، تداوم و نظم برنامه شما است. ضمنا در فواصل زمانی معین ( به طور مثال ماهیانه ) می بایست مدت زمان تمرین، سرعت دستگاه و شیب آن را نیز افزایش دهید تا خود را با چالش های جدیدی در تمرین مواجه سازید.

بهترین شرایط در جهت کاهش وزن با تردمیل کدام است؟

پیش از هر چیز حداقل 4 روز تمرین برای خود در نظر بگیرید. 2 روز از روزهای تمرین شما می بایست با برنامه های مقاومتی و طولانی مدت همراه بوده و 2 روز دیگر را صرف تمرین های متناوب و با شدت بالا کنید. در صورتی که قادر باشید به طور صحیح و از شکم نفس کشیده و ضربان قلب خود را در محدوده 80 تا 90 تپش در دقیقه ثابت نگاه دارید، شما به شرایط ایده آل چربی سوزی و کاهش وزن با تردمیل در یک برنامه مقاومتی دست یافته اید.

تجربه لاغری سلامت و پایدار و کاهش وزن با تردمیل 2

لاغری با تردمیل

در 2 روز تمرینات با شدت بالا نیز برنامه شما باید مدت زمان کمتری داشته باشد؛ اما به طور متناوب، شیب و سرعت دستگاه تغییر یابد. دستیابی به لاغری با تردمیل دیگر به برنامه های پیچیده نیاز ندارد. برنامه های پیش فرض تردمیل های مدرن با توجه به شرایط جسمی و وزن شما می توانند راهنمایی جامع باشند و دستگاه به صورت اتوماتیک و با توجه به برنامه انتخابی، شرایط را در هر ست تمرین تغییر می دهد.

این مطلب را بخوانید :

با روش های استفاده صحیح از تردمیل آشنا شوید

گرم کردن و انجام حرکات کششی قبل از آغاز تمرین می تواند، میزان کاهش وزن با تردمیل را افزایش داده و همچنین از آسیب دیدگی و خستگی سریع جلوگیری می کند. در هنگام استفاده از تردمیل، نوع تنفس شما نیز بسیار اهمیت داشته و حتما می بایست از طریق شکم و دیافراگم تنفس کنید.

لیست قیمت تردمیل
خواندن

تعهد ما در وب سایت تخصصی دلوکس کالا ، ارائه ­ی اطلاعات کاربردی به شما هموطنان عزیز است. شما می توانید پیش از هر خریدی، از کارشناسان متخصص ما مشاوره بگیرید. تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین دلوکس کالا دارای کیفیت و اصالت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *