تغذیه و سلامت, ورزشی

بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست

شما می توانید کالری زیادی را با بالا و پایین رفتن دیوانه وار از پله ها در تمام روز بسوزانید تا در نهایت در نهایت انرژی خود را کامل تخلیه کنید، اگرچه این گزینه عملی و مطمئنی نخواهد بود. همچنین می‌توانید ترکیبی از تمرینات فقط با وزن بدن ، دویدن و بارفیکس  را برای ساعت ‌ها انجام دهید تا زمانی که به معنای واقعی کلمه انرژی خود را تمام کنید. با مطلب بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست همراه ما باشید.

اما چه کسی برای آن وقت دارد؟ افراد زیادی ندارند، و توصیه نمی شود مگر اینکه یک متعصب ورزشی باشید و از نظر مالی بتوانید زمان ارزشمندی را به آن اختصاص دهید.

این بحث بر روی کالری ساده در مقابل کالری واقعی، انتخاب ورزش عملی و خوردن معقول متمرکز است.

با یک برنامه ریزی واقعی شروع کنید

با فرض اینکه بتوانید مصرف غذای خود را تقویت کنید، در اینجا چند گزینه ورزشی واقعی با استفاده از حالت ها و رژیم های سنتی وجود دارد. همه آنها بر اساس یک زمان قابل مدیریت سی دقیقه در هر جلسه هستند، مدت زمانی که مطمئناً اگر در ایجاد تغییرات جدی هستید می توانید برای آن زمان پیدا کنید. اگر جدی نیستید، پس از خواندن این مطلب دست بردارید.

” درک کنید که هر چه تلاش بیشتری در واحد زمان لازم باشد، مقدار کالری سوزانده شده بیشتر است. این مسئله نتایج بزرگی برای اهداف افزایش وزن یا کاهش وزن شما دارد. “

چرا این مطلب را میخوانید ؟

آیا به دنبال فعالیت ورزشی هستید که با دریافت کالری ضعیف شما مقابله کند؟

آیا به دنبال فعالیتی برای شروع برنامه ورزشی محبوب مجله خود هستید که کارساز نبوده است؟

آیا علاقه مندید که در نهایت از مرز عبور کنید و در یک برنامه ورزشی معقول همراه با مصرف معقول غذا شرکت کنید، چه کاری باید انجام دهید؟

آیا به دنبال گزینه‌های مؤثری برای تقویت رژیم نتیجه‌ بخش فعلی خود هستید تا آن را به سطح بعدی ببرید؟

بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست (3)
بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست

قبل از ادامه مطلب این حقایق را بدانید :

به طور کلی، مصرف کالری بیشتر از مقداری که مصرف می‌کنید باعث ذخیره چربی اضافی بدن می‌شود، در حالی که سایر عوامل برابر هستند. اگر ورزش می‌کنید و X کالری می‌سوزانید، اما بعد از آن بیشتر از X کالری به اضافه کالری مورد نیاز روزانه متابولیک پایه خود مصرف می‌کنید، به احتمال زیاد چربی بدن بیشتری ذخیره خواهید کرد. بس کنید!

چطور سریع وزن کم کنیم؟ 3 راه ساده و علمی
خواندن

اگر از یک رژیم غذایی پر کربوهیدرات پیروی می کنید، اما کالری کمتری از نظر پروتئین و چربی مصرف می کنید، ممکن است بدن شما در مورد رشد بهینه توده عضلانی به خطر بیفتد. ممکن است بتوانید مدت طولانی تری ورزش کنید، اما توانایی شما برای رشد عضلات خوش فرم و وابسته به کالری ممکن است محدود باشد.

اگر از رژیم غذایی پر پروتئین و چربی پیروی کنید و از مصرف کم کربوهیدرات خودداری کنید، ممکن است مخزن انرژی شما را محدود کرده و توانایی بدنی فوری شما را کاهش دهد. ممکن است انرژی کافی برای تامین حداکثر تلاش های کوتاه مدت برای جذب فیبر عضلانی نداشته باشید. این به نوبه خود می تواند تحریک بهینه فیبر عضلانی و تحریک رشد احتمالی آینده را محدود کند. بخوانید: ممکن است افزایش حجم عضلانی را به حداقل برسانید.

رشد و داشتن درصد توده عضلانی مطلوب (مرد و زن) ممکن است به شما امکان دهد از ذخیره بیش از حد چربی بدن خودداری کنید، مشروط بر اینکه کل کالری دریافتی شما از کل کالری مصرفی شما تجاوز نکند. با این حال، تلاش‌های ورزشی با شدت بالا ممکن است به دلیل کمبود ذخایر فوری گلیکوژن (کربوهیدرات) نسبت به ورزش یا نیازهای انرژی شما کاهش یابد. خط آخر: سوخت تمرینی با شدت بالا زودتر تمام می شود.

چه کسی اینجا برنده می شود؟ گروه مصرفی کم کربوهیدرات/پرچربی و پروتئین یا گروه مصرف کربوهیدرات/معمولی پروتئین و چربی؟ به دلیل تنوع متغیرهای وابسته، پاسخ ساده ای وجود ندارد. اما هر گزینه ای را که انتخاب کنید، وزن و ترکیب بدنی موجود شما امتیازهایی را برای آزمایش بیشتر ارائه می دهد.

از بین بردن اضافه وزن پس از تعطیلات
خواندن

اگر تا به حال این را نمی دانید، آن را بدانید. ورزش، به طور کلی، مقدار زیادی از چربی ذخیره شده بدن را در طول فعالیت ورزشی نمی سوزاند. به همین ترتیب، درگیر شدن در فعالیت‌های حداکثری کالری سوزی به از بین رفتن کالری‌های ذخیره شده (چربی) در طول جلسه تمرین کمک نمی‌کند، اما ممکن است بعد از تمرین به شرطی که رژیم با کالری کمتری همراه باشد ماجرا فرق کند. حجم کالری سوخته زیاد بزرگ نیست، اما بسیار کمک می کند.

بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست (2)
بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست

کالری سوزانده شده در طول تمرینات معمول

با دانستن اینکه بسته به انرژی مصرفی (ورزش) و کل کالری دریافتی (مصرف غذا) وزن اضافه می‌کنید یا از دست می‌دهید، آنچه را در ادامه می‌خوانید درک کنید. اینها چند گزینه واقعی برای سوزاندن کالری هستند که می توانند به شما کمک کنند تا به موارد فوق توجه کنید.

به ترتیب رتبه بندی، آنچه در زیر می آید فعالیت های کالری سوزی موثر (یا بی اثر) بر اساس 30 دقیقه فعالیت برای یک مرد سی ساله 190 پوندی/86 کیلوگرمی و یک زن سی ساله 125 پوندی/57 کیلوگرمی است. هدف کل کالری سوزی تخمینی مستقل از تمرینات خاص عضله سازی خواهد بود.

«درگیر شدن در فعالیت‌های حداکثری کالری سوزی به کالری‌های ذخیره شده (چربی) در طول جلسه تمرین کمک نمی‌کند، اما چربی سوزی ممکن است بعد از تمرین به شرطی که رژیم با کالری کمتری همراه باشد اتفاق بیفتد.»

تمرین اینتروال روی دستگاه کلایمبر – 1 دقیقه سخت 30 ثانیه راحت

مرد = 617 کالری

زن = 389 کالری

دوچرخه ثابت – تمرین پرفشار (بهترین راه برای سوزاندن کالری)

مرد = 451 کالری

زن = 285 کالری

تمرین مقاومتی و قدرتی – 45 ثانیه اجرا 20 ثانیه استراحت

مرد = 371 کالری

زن = 234 کالری

تمرین وزن بدن

مرد = 370 کالری

زن = 229 کالری

۷ ماده غذایی زمستانی موثر در کاهش وزن
خواندن

توجه: این تعداد دور ممکن در 30 دقیقه با 10 تکرار برای هر بار شنا، بارفیکس (حداکثر)، اسکات و پرش، با حداقل استراحت بین تمرینات و راندها است.

دویدن در هر کیلومتر با سرعت 12

مرد = 365 کالری

زن = 222 کالری

کمپ تمرینی – تمرینات مختلف و رقص (بهترین راه برای سوزاندن کالری)

مرد = 357 کالری

زن = 220 کالری

قدم زدن روی تردمیل – سرعت 8 کیلومتر بر ساعت

مرد = 308 کالری

زن = 211 کالری

بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست (4)
بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست

تمرینات قدرتی سنتی . مرسوم

مرد = 217 کالری

زن = 137 کالری

پیلاتس (بهترین راه برای سوزاندن کالری)

مرد = 158 کالری

زن = 100 کالری

یوگا (بهترین راه برای سوزاندن کالری)

مرد = 113 کالری

زن = 71 کالری

یاد بگیرید چه چیزی برای بدن شما کار می کند

اطلاعات زیاد و سردرگمی احتمالی وجود دارد، بنابراین حقایق بالا را بخوانید و بدانید. اگر بیشتر (45 دقیقه) یا کمتر (20 دقیقه) ورزش می کنید، تمرین تان مطابق با آن تنظیم کنید. اما بدانید که هر چه تلاش بیشتر در واحد زمان لازم باشد، کالری سوزانده شده بیشتر می شود. این پیامدهای بزرگی برای اهداف افزایش وزن یا کاهش وزن شما دارد.

برای سوزاندن حداکثر کالری برای کاهش چربی بدن، سخت تمرین کنید و کمبود کالری در مصرف ایجاد کنید. برای رشد بافت عضلانی و استفاده همزمان از آن بافت جدید برای سوزاندن کالری بیشتر، از تمرینات مقاومتی سخت استفاده کنید و آن را با تعادل نسبی کالری دریافتی همراه کنید.

این مطلب را نیز بخوانید :

لیست نباید های فیتنس و تناسب اندام

خود را در مورد نوع کالری و نحوه متابولیسم آنها آموزش دهید. این نه تنها شامل پروتئین، چربی و کربوهیدرات می شود، بلکه نوع هر کدام را نیز شامل می شود، مانند:

کربوهیدرات های کم گلیسمی در مقابل گلیسمی بالا

چربی های اشباع، چند غیر اشباع، غیر اشباع و چربی های ترانس

پروتئین های بدون چربی در مقابل پروتئین های چرب

از این اطلاعات به طور عاقلانه و تاثیرگذار برای کمک به اهداف آموزشی خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *