ورزشی

بهترین راهکار برای ورزش های هوازی در منزل

بهترین راهکار برای ورزش های هوازی در منزل

بیشترین گونه­ ی ورزشی که می تواند ضامن سلامتی شما باشد، ورزش های هوازی است. استفاده از تردمیل بیش از آن که به سلامتی شما از طریق کاهش وزن و عضله سازی کمک کند، با بهبود سیستم تنفسی شما، سلامتی پایداری را به شما هدیه می دهد. در این مقاله شما را با روش های موثر ورزش های هوازی خانگی، آشنا خواهیم کرد.

در مقالات قبلی به صورت کامل و مفصل در رابطه با علل محبوبیت ورزش و بدنسازی خانگی گفتگو کردیم. در این مقاله نیز قصد داریم شما را با موثرترین ورزش خانگی برای سیستم تنفسی، قلب و عروق تان آشنا کنیم. ورزش های هوازی با بالا بردن ضربان قلب و افزایش تعداد تنفس در دقیقه، می تواند علاوه بر تناسب اندام، سلامتی ارگان های حیاتی بدن شما را نیز تضمین نماید. رعایت و آگاهی به چند نکته ­ی ساده در ورزش های هوازی می تواند علاوه بر بالاتر بردن تاثیرات این گونه از ورزش ها، لحظاتی لذت بخش را برای شما ایجاد نماید. در ادامه نگاهی کوتاه داریم به چند روش پیشنهادی و همچنین تجهیزاتی که می توانیم از طریق آنها، ورزش های هوازی را موثرتر انجام دهیم.

تاثیر ورزش های هوازی در سلامتی و تناسب اندام

زمانی که صحبت از ورزش هوازی در منزل می کنیم، تنها در رابطه با سی دقیقه از زمان روز شما برنامه ریزی داریم. همین سی دقیقه کوتاه اما تاثیراتی فوق العاده عمیق بر سلامتی جسم و روان شما خواهد داشت. سی دقیقه ورزش هوازی روزانه در منزل می تواند به شما کمک کند با ذهنی شاداب تر و دقیق تر در محل کار خود حاضر باشید. تحقیقات ثابت کرده است، افرادی که روز خود را با ورزش آغاز می کنند، کمتر دچار آسیب های متدوال و رایج در محیط های کاری می شوند. همان طور که می دانید ریشه بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمانی شدید در فشار خون نامنظم و بالا است. همچنین عدم تنفس دقیق و درست نیز عوارضی به همراه دارد. اصلی ترین هدف انجام ورزش های هوازی، رسیدن به سطحی از آمادگی جسمانی پایدار و همچنین ضربان قلب و فشار خون متعادل است.

بهترین راهکار برای ورزش های هوازی در منزل 1

چگونه موثرتر از یک باشگاه، در خانه ورزش کنیم

ما در فروشگاه دلوکس کالا به صورت تخصصی در زمینه دستگاه های ورزشی و بدنسازی خانگی فعالیت می کنیم. سه عدد از محبوب ترین دستگاه های ورزشی خانگی که می توانند شما را در مسیر تناسب اندام و سلامتی از طریق ورزش های هوازی حمایت کنند، عبارتند از :

خواندن
کار با وزنه آزاد و دلایل آن

هر سه این دستگاه ها با کارکردها و امکانات متفاوت به بازار عرضه شده اند، که به خوبی می توانند یک چرخه کامل ورزش های هوازی خانگی را در مدتی معین و کوتاه برای شما به ارمغان بیاورند.

این مطلب را بخوانید :

الپتیکال یا تردمیل؟ فواید و معایب هر دو را بخوانید

معرفی چند برنامه موثر برای ورزش هوازی خانگی

اگر از همین امروز تصمیم گرفته اید تغییری در روند سلامتی و تناسب اندام تان ایجاد نمایید، به شما توصیه می کنیم برای شروع و رساندن آمادگی جسمانی عمومی بدنتان به حدی مناسب جهت آغاز ورزش های سنگین تر، از ورزش های هوازی و کششی شروع کنید. پیش از هر چیز یک برنامه مناسب پیدا کنید. سه روش برای پیدا کردن یک برنامه مناسب وجود دارد؛ سنتی ترین روش، دریافت برنامه از یک کارشناس ورزشی است، اما راه های راحت تری نیز با استفاده از تکنولوژی های روز میسر گردیده که اپلیکیشن های موبایل، مهمترین آنها هستند. این اپلیکیشن ها به صورت هوشمند و با توجه به شرایط جسمانی و وضعیت فیزیکی شما، برنامه­ی اختصاصی و جامع به شما ارائه می دهند. ضمنا به خاطر داشته باشید تردمیل، اسکی فضایی و دوچرخه های ثابت پیشرفته نیز قابلیت برنامه ریزی و مدیریت ورزش هوازی شما را دارند. فروشگاه دلوکس کالا وب سایتی مرجع و تخصصی در زمینه ارائه معتبرترین تجهیزات ورزش های هوازی خانگی در ایران است. کارشناسان ما در دلوکس کالا، با افتخار در مسیر سلامتی و تناسب اندام ، در خدمت شما هستند.

تماس با ما :

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *