راهنمای خرید, ماساژ

راهنمای خرید صندلی ماساژور برای آن که بهتر دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید

راهنمای خرید صندلی ماساژور برای آن که بهتر دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید

با ورود انواع صندلی ماساژور به بازار، علاقه مندان به این فعالیت لذت بخش و آرامش بخش با تنوع گسترده ای مواجه شده اند. تنوع در انتخاب خرید یک صندلی کاربردی که همزمان به آنها آرامش جسمی و روانی هدیه می دهد. البته خریداران صندلی ماساژور با گزینه های ارزانی هم مواجه نیستند و همین موضوع در کنار گوناگونی امکان ها و مدل ها موجب شده است، تا بسیاری از ما دچار سردرگمی و دودلی گردیم.

در این راهنمای خرید صندلی ماساژور قصد داریم در مقاله ای کوتاه، شما را با اصول اولیه در انتخاب صندلی یا مبل ماساژور آشنا نماییم.

این که بدانید برای انواع ماساژ درخواستیتان چه دستگاهی مناسب است و امکانات موجود در دستگاه های ماساژور چه تاثیری بر قیمت نهایی آنها دارند. در بخشی کوتاه هم با معرفی انواع صندلی ماساژور و بازه‌ی قیمتی آنها، شما را با حدود بودجه مورد نیاز برای خرید دستگاه مورد نظرتان آشنا خواهیم کرد. پس همراه ما باشید تا راهنمای خرید صندلی ماساژور را با هم مطالعه کنیم.

انواع صندلی ماساژور و بودجه ای که برای خرید آنها باید در اختیار داشته باشید

صندلی های ماساژور معمولا در بازه‌ی قیمتی متوسط تا گران قیمت دسته بندی می شوند. قیمت صندلی ماساژور به فاکتورهای متفاوتی وابسته است که از مهمترین آنها می توان به اعتبار برند، ساختار چهارچوب کلی و روکش آن و از همه مهمتر، تکنولوژی های به کار رفته در آن اشاره کرد.

گروه اول : صندلی های ماساژور دفتر کار

این صندلی ها در واقع یک روکش هستند که بخش میانی بدن شما را ماساژ می دهند. از آنها می توان بر روی صندلی های اداری و خودرو استفاده کرد. اگر مدت زمان زیادی پشت صندلی کار یا خودروی خود هستید، در این راهنمای خرید صندلی ماساژور به شما توصیه می کنیم که برای شروع از این روکش های صندلی ماساژور استفاده کنید که در بازار ایران قیمتی بین 2 تا 5 میلیون دارند.

خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال در ماساژ رایحه درمانی
خواندن

گروه دوم : صندلی های ماساژور ابتدایی با ابعاد کوچکتر و البته با امکان ماساژ کل بدن

این صندلی ها اولین نسل از صندلی های ماساژور بوده که امکان ماساژ کل بدن را دارند، اما تعداد غلتک های لرزان آنها بسیار محدود بوده و معمولا فاقد کیسه های هوا می باشند. این نوع از انواع صندلی ماساژور قیمتی در حدود 5 تا 10 میلیون دارند.

گروه سوم : صندلی های ماساژور تمام بدن با امکان انتخاب برنامه‌ی ماساژ متنوع

این گروه که در این راهنمای خرید صندلی ماساژور قصد معرفی آنها را داریم، در حال حاضر پر کاربرد و پرفروش ترین نوع این دستگاه ها هستند. از مهمترین ویژگی های شاخص آنها می توان به امکان انتخاب برنامه های ماساژ، تعداد غلتک های ماساژ بیشتر و همچنین وجود کیسه های فشار هوا اشاره کرد.

با توجه به تنوع این گروه، قیمت این صندلی ها در بازار ایران بین 12 تا 35 میلیون است.

گروه چهارم : صندلی های ماساژور با آخرین تکنولوژی های عرضه شده به بازار

این گروه برای افرادی که به طور مستمر علاقه مند به دریافت ماساژ هستند، گزینه ای ایده آل اما گران قیمت است. در این گروه از انواع صندلی ماساژور عملکرد دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بیشترین شباهت را به ماساژ سنتی و حرکت انگشتان دست ماسور دارند. این دستگاه ها همچنین دارای برنامه های متعددی برای ماساژ بوده و غلتک ها و کیسه های هوای تعبیه شده در آنها، تعداد بسیار بیشتری دارند.

از دیگر ویژگی های ابزارهای ماساژ این صندلی ها می توان به امکان ارائه‌ی ماساژ 3 بعدی با عمق و کارایی بیشتر اشاره کرد.

تخت ماساژ چیست؟
خواندن

یکی دیگر از جذاب ترین امکانات این صندلی ها که به تازگی به بازار عرضه شده است، ویژگی گرانش صفر است. حالتی که با فعال کردن آن، دستگاه شما را در حالت خوابیده و در راحت ترین فرم بدن قرار می دهد. جایی که تمامی اندام شما، کمترین میزان تاثیر پذیری از گرانش را داشته و در نتیجه حداکثر آرامش و راحتی را در هنگام ماساژ تجربه می کنید.

موضوعی که لازم است در این راهنمای خرید صندلی ماساژور به آن اشاره کنیم این است که صندلی های این دسته نسبت به سایر گروه ها قیمت بسیار بیشتری داشته و بهترین مدل های آنها قیمتی از 40 تا 75 میلیون دارند.

راهنمای خرید صندلی ماساژور – کدام ویژگی ها اهمیت بیشتری دارند

همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، ویژگی های فیزیکی و تکنولوژی ها به کار رفته در انواع صندلی ماساژور ، مهمترین فاکتور در تعیین قیمت نهایی آنها هستند. در ادامه‌ی این راهنمای خرید صندلی ماساژورشما را با برخی از آنها آشنا خواهیم کرد.

امکان برنامه پذیری و ارائه‌ی انواع تکنیک های ماساژ

این ویژگی که به صورت کامل و با بالاترین کیفیت در آخرین گروه صندلی های ماساژور وجود دارد، شما را قادر می سازد تا علاوه بر اختصاصی سازی نوع ماساژ، از برنامه های پیش فرض مهمترین سبک های ماساژ نیز انتخاب خود را داشته باشید.

این دستگاه ها قادر هستند انواع ماساژهای ضربه ای، رولی، شیاتسو و رفلکسولوژی را به شما ارائه دهند.

سرعت و قدرت ماساژ

از میان انواع صندلی ماساژور ، 2 گروه آخر این امکان را به ماساژ گیرنده می دهند تا در لحظه بتواند سرعت و قدرت ماساژ را تغییر دهد تا دقیقا همان سبک از ماساژی را دریافت نماید که به آن نیاز دارد.

بهترین مارک صندلی ماساژور
خواندن

برنامه های ماساژ تخصصی پیش فرض

این ویژگی در صندلی ماساژور شما را قادر می سازد تا انواع مشکلات گرفتگی و یا خستگی از کار روزمره را با انتخاب برنامه های پیش فرض برطرف نمایید. در این راهنمای خرید صندلی ماساژور به شما توصیه می کنیم تا در صورتی که به دلایل پزشکی، قصد خرید صندلی ماساژور را دارید حتما دستگاهی را انتخاب کنید که در آن، این ویژگی وجود داشته باشد.

راهنمای خرید صندلی ماساژور برای آن که بهتر دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید 2

غلتک ها و کیسه های هوا

غلتک ها و کیسه های هوا مسئولیت انجام انواع تکنیک های ماساژ را در انواع صندلی ماساژور بر عهده دارند. تعدد و کیفیت عملکرد آنها نقش مستقیمی در میزان کاربردی و لذت بخش بودن ماساژ شما دارند. همچنین در مدل های پیشرفته تر، در کنار وجود این 2 بخش، امکان ایجاد حرارت مطلوب در هنگام ماساژ نیز وجود دارد.

فرم فیزیکی صندلی و امکان ایجاد حالت های مختلف استفاده

همان طور که گفتیم دستگاه های پیشرفته تر در میان انواع صندلی ماساژور می توانند فرآیند ماساژ را در حالت خوابیده و یا گرانش صفر به شما ارائه دهند.

قابلیت ماساژ سر و گردن

افرادی که در ناحیه‌ی گردن و شانه ها همیشه احساس خستگی یا گرفتگی دارند، می توانند صندلی ماساژوری را انتخاب کنند که در این بخش ها نیز دارای غلتک و کیسه های هوا است.امیدواریم این راهنمای خرید صندلی ماساژور به شما کمک کند تا بهترین گزینه را با توجه به نیازها و بودجه‌ی خود انتخاب و خریداری کنید.

این مطلب را هم بخوانید :

فواید روکش صندلی ماساژور برای سلامتی بدن

منبع : titanchair.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *