راهنمای خرید, ماساژ

راهنمای خرید روغن ماساژ اصل ؛ از کجا بخریم؟

راهنمای خرید روغن ماساژ اصل ؛ از کجا بخریم؟

چه اهل ماساژ در خانه باشید و یا این که رفتن به اسپا و استخر برای ماساژ از علاقه مندی های شما باشد، بدون هیچ شکی وجود روغن ماساژ اصل یک موضوع ضروری است. موضوعی که بسیاری از ما در هنگام خرید روغن ماساژ با آن مواجه هستیم، روغن ماساژ از کجا بخریم؟

روغن ماساژ باعث می شود تا ما در هنگام دریافت ماساژ، کشیدگی پوست را کمتر تجربه کرده و از فرآیند ماساژ لذت بیشتری ببریم. همچنین روغن های ماساژ مختلف، خواص گوناگونی دارند که این امر باعث می شود تا شما علاوه بر احساس آرامش و کاهش گرفتگی ها، از خواص درمانی تاثیرگذاری نیز بهره مند گردید.

در نتیجه در هنگام خرید روغن ماساژ اصل تنها به عناوین روی آنها به چشم یک رایحه نگاه نکنید. هر کدام از این روغن ها، ویژگی های منحصر به فردی دارند. برخی از آنها به جمع شدن پوست کمک کرده و برخی دیگر آن را پاکسازی می کنند.

برخی دیگر از روغن های دارای طبع گرم، فرآیند رفع گرفتگی را تسهیل بخشیده و گروهی دیگر از روغن ها احساس طراوت و شادابی به پوست شما می دهند.

ما در وب سایت دلوکس کالا در مقالات متعددی به اصلی ترین خواص روغن های ماساژ مرسوم به صورت کامل پرداخت هایم که مطالعه آنها برای علاقه مندان به ماساژ، خالی از لطف نیست.

اما در این مقاله قصد داریم به صورت مشخص در رابطه با خواص اصلی چند روغن ماساژ پرطرفدار صحبت کرده تا یک راهنمای کوچک برای آنهایی که به دنبال یافتن پاسخ سوال « روغن ماساژ اصل و مناسب با نیازمان را از کجا بخریم؟ » داشته باشیم.

در این مقاله کدام روغن های ماساژ را به شما معرفی خواهیم کرد؟

ما در فروشگاه دلوکس کالا همواره تلاش داشته ایم تا در گروه محصولات مختلف، کالایی اصل و با کیفیت را به شما ارائه کنیم. تمامی روغن های ماساژی که در این مقاله به شما معرفی خواهند شد را می توانید از فروشگاه دلوکس کالا تهیه نمایید.

این محصولات از برندهای معتبر و همچنین دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران است.

خرید روغن ماساژ اصل آرنیکا

روغن ماساژ آرنیکا از ترکیب چندین روغن های پایه و عصاره‌ی روغن آرنیکا تشکیل شده است. به طور کلی این روغن یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده که می تواند جوانسازی سلول های پوست را به شما هدیه دهد.

همچنین استفاده از روغن ماساژ آرنیکا می تواند همچون بسیاری دیگر از روغن های ماساژ، پوست شما را زیبا و سطح آن را شفاف و یک دست نماید.

روغن ماساژ اصل آرنیکا دارای خواص ضد پیری است و استفاده منظم از آن می تواند یکی از اصلی ترین دغدغه های همه ما یعنی افتادگی پوست با افزایش سن را به شدت کاهش دهد. اما از همه مهمتر و شاید مهمترین وجه تمایز روغن ماساژ اصل عصاره‌ی آرنیکا با سایر روغن های ماساژ، قدرت التیام بخشی و کاهش دردهای عضلانی است.

جالب است بدانید از آرنیکا داروهای متعدد ضد درد تولید می شود. این روغن به راحتی می تواند درمانی موثر و سلامت برای جلوگیری از تورم و التهاب پوست باشد.

در واقع شما با خرید روغن ماساژ آرنیکا، علاوه بر دستیابی به یک رایحه‌ی لذت بخش، می توانید سریع ترین مسیر را در راه بهبود انواع آسیب دیدگی ها و التهاب های پوستی و عضلانی تجربه کنید.

روغن ماساژ از کجا بخریم؟

پس از استفاد از روغن آرنیکا، شما تجربه‌ی لذت بخش و خنک شدن پوست و التیام لحظه ای التهاب ها را تجربه خواهید کرد. همان طور که گفتیم روغن آرنیکا با قابلیت نفوذ پذیری بالا می تواند انواع کبودی و آسیب دیدگی های وریدهای سطحی را درمان نماید. این نفوذ پذیری باعث شده است تا با خرید روغن ماساژ آرنیکا، شما راهکاری سلامت برای رفع پوکی استخوان داشته باشید.

درمان بی خوابی با ماساژ
خواندن

روغن ماساژ اصل آرنیکا دارای طبعی است که می توانید از آن برای افزایش قوای ایمنی بدنتان و مقابله با سرماخوردگی و آنفولانزای فصلی بهره ببرید.

در انتها و به طور خلاصه می توان گفت این روغن برای افرادی که به دنبال سلامت پوست، رفع خستگی و کوفتگی عضلانی و همین طور تقویت قوای ایمنی بدنشان هستند، گزینه ای ایده آل است.

روغن ماساژ اصل آرنیکا محصولی از برند معتبر OXD اسپانیا است. این برند تولید کننده‌ی تخصصی محصولات ماساژ و اسپا است.

برند OXD دارای محصولات متنوع و باکیفیتی در زمینه‌ی ماساژ است و تمامی محصولات آن دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران است.

خرید روغن ماساژ اصل آووکادو

یکی دیگر از جذاب ترین روغن های ماساژ برای طرفداران ماساژ و حتی ماسورهای حرفه ای، روغن ماساژ اصل آووکادو است. روغن ماساژ اصل آووکادو دارای یک رایحه‌ی بی نظیر، خاص و منحصر به فرد است.

شاید مدت زیادی نیست که مخاطبان ایرانی با این میوه‌ی معجزه آسا و مزایای مختلف آن آشنا شده اند، اما جالب است بدانید که در بسیاری از کشورهای دنیا از آووکادو و خواص متعدد آن، سال ها است که استفاده های خوراکی و درمانی می شود.

آووکادو یک میوه‌ی گرمسیری با مزایای متعدد، سرشار از ویتامین های مفید و طعمی متفاوت است. اما شاید مهمترین ویژگی و وجه تمایز آووکادو با سایر میوه ها، روغن شگفت انگیز این میوه است.

از روغن آووکادو برای مصارف خوراکی، درمانی و زیبایی استفاده می شود. با خرید روغن ماساژ اصل آووکادو شما در طول انجام ماساژ، پوست خود را سرشار از ویتامین های مفید خواهید کرد.

روغن ماساژ آووکادو، غنی از ویتامین های A ، C ، D و E است. چربی های طبیعی موجود در این روغن ماساژ، میزان رطوبت و چربی پوست شما را متعادل کرده و می توان گفت روغن آووکادو برای هر پوستی مناسب است.

چه پوست خشک و یا چرب داشته باشید، دریافت ماساژ با روغن ماساژ اصل آووکادو می تواند تعادل را به پوست شما بازگرداند. همچنین این روغن مملو از ماده‌ی حیاتی امگا 9 است و همین امر نیز در جوانسازی و ساختن کلاژن های جدید برای پوست بسیار موثر است.

راهنمای خرید روغن ماساژ اصل ؛ از کجا بخریم؟ 2

روغن ماساژ از کجا بخریم؟

با خرید روغن ماساژ آووکادو شما همچنین یک معجزه‌ی فوق العاده در برابر عوارض پیری در اختیار دارید. وجود آنتی اکسیدان بالا در کنار انواع ویتامین ها و همچنین امگا 9 باعث می شود تا روغن ماساژ آووکادو یک انتخاب ایده آل برای پایدار نگاه داشتن وضعیت سلامت پوست شما با افزایش سن باشد.

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث می شود تا سلامت پوست شما حتی تا سنین بالا، پایدار بماند تغذیه و آبرسانی صحیح به آن است. با خرید روغن ماساژ آووکادو شما یک آبرسان فوق العاده خواهید داشت.

همان طور که گفتیم در هنگام انتخاب و خرید روغن ماساژ شما باید علاوه بر رایحه ها، به کاربرد و فواید آنها نیز توجه داشته باشید. درنتیجه و به طور خلاصه می توان گفت روغن ماساژ آووکادو یکی از بهترین انتخاب ها برای تغذیه‌ی سلامت، حفظ جوانی پوست و آبرسانی به آن است.

خواص رایحه روغن ماساژ لیمو در ماساژ رایحه درمانی
خواندن

در وب سایت فروشگاه دلوکس کالا شما می توانید روغن ماساژ اصل آووکادو را با برند OXD تهیه نمایید. این برند اسپانیایی یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع لوازم و روغن های ماساژ است.

خرید روغن ماساژ اصل بادام شیرین

روغن ماساژ اصل بادام شیرین از محبوب ترین روغن های ماساژ است. به طور کلی روغن بادام شیرین هم همچون سایر روغن های ماساژی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد، مزایای بی شماری دارد که همین امر باعث شده است که از آن در صنایع بهداشتی و غذایی بسیاری استفاده شود.

اگر به مواد تشکیل دهنده‌ی بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی خود دقت کنید، حتما نشانی از روغن بادام شیرین در آنها خواهید یافت. این موضوع به علت خواص منحصر به فرد روغن بادام شیرین است.

روغن ماساژ اصل بادام شیرین معرفی شده در فروشگاه دلوکس کالا، از برند OXD می باشد که سایر روغن های ماساژ معرفی شده در این مقاله نیز از همین برند می باشند.

همان طور که گفتیم OXD یک تولید کننده‌ی معتبر محصولات ماساژ و اسپا از کشور اسپانیا است که لاین کاملی از محصولات این گروه را ارائه می دهد.

اما از دیگر خواص روغن ماساژ بادام شیرین می توان به خاصیت آنتی اکسیدان قوی آن اشاره کرد. تنها کافی است بدانید آنتی اکسیدان ها، موثرترین ماده‌ی حیاتی برای جوانسازی پوست و همچنین بالا بردن سطح ایمنی عمومی بدن هستند.

با خرید روغن ماساژ بادام شیرین شما در کنار تجربه‌ی یک ماساژ لذت بخش، از طبیعی ترین نرم کننده‌ی پوست نیز استفاده خواهید کرد. تنها کافی است چند بار ماساژ با این روغن را تجربه کنید تا لطافتی فوق العاده در پوست خود تجربه کنید.

به علت وجود چربی های طبیعی و سالم در این روغن، از آن می توان به عنوان یک راهکار سلامت برای مراقبت های پوستی روزانه نیز استفاده کرد. این روغن میزان چربی پوست شما را بالانس کرده، حالت کشسانی پوست را حفظ می کند و از آن در برابر آسیب ها و آلودگی های محیطی جلوگیری می کند.

راهنمای خرید روغن ماساژ اصل ؛ از کجا بخریم؟ 3

روغن ماساژ از کجا بخریم؟

شما با خرید روغن ماساژ بادام شیرین، یک محصول چند کاره در اختیار خواهید داشت. این روغن یک انتخاب ایده آل برای قبل و بعد از حمام آفتاب است.

به کمک آن می توانید از پوست، مو و ناخن های خود در برابر تابش آفتاب محافظت کنید. همچنین استفاده‌ی منظم از آن می تواند تاثیر شگفت انگیزی در ترمیم بافت های آسیب دیده‌ی پوست داشته باشد.

روغن ماساژ اصل بادام شیرین سرشار از مواد معدنی مغذی برای پوست و سلامت عمومی بدن همچون کلسیم، منیزیوم، فسفر و پروتئین است. همچنین بادام شیرین اصلی ترین و طبیعی ترین منبع تامین ویتامین E می باشد.

این خواص علاوه بر فواید بی شمار برای پوست، به تقویت بافت و اعضای اسکلتی و ماهیچه های بدن شما نیز کمک می کند.

در انتها و برای جمع بندی لازم است بدانید که روغن طبیعی بادام شیرین، بهترین انتخاب برای استفاده‌ی منظم در جهت حفظ سلامت پوست، آبرسانی به آن و کاهش انواع التهاب های پوستی است.

خرید روغن ماساژ اصل لیمو

محبوبیت تمامی عصاره هایی که از لیمو به دست می آیند، بیش از هر چیز مرتبط با رایحه‌ی دلپذیر این میوه محبوب است. کمتر کسی وجود دارد که با استنشاق رایحه‌ی لیمو، احساس طراوت و تازگی نکند.

تقریبا در تمامی محلول های دیتاکس بدن که به صورت طبیعی تهیه می شوند، رد پایی از عصاره یا آب لیمو وجود دارد. شاید بتوان گفت اصلی ترین کارکرد لیمو در صنایع آرایشی و بهداشتی، همین خاصیت پاکسازی و سم زدایی فوق العاده‌ی آن است.

تاثیر شگفت انگیز ماساژ برای کارمندان و افرادی که زیاد پشت میز و لپ تاپ هستند
خواندن

ماده ای بی نظیر که به راحتی به دفع سموم بدن کمک کرده و در رابطه با پوست بدن نیز می تواند طراوت و شادابی را با از بین بردن آلودگی های محیطی به شما هدیه دهد.

از دیگر خواصی که انواع عصاره های لیمو به آن شهرت دارند، می تواند به تقویت قوای ایمنی بدن اشاره کرد. با خرید روغن ماساژ اصل لیمو و استفاده‌ی منظم از آن، شما یک محرک فوق العاده برای سیستم لنفاوی خود در اختیار دارید.

این محرک طبیعی سیستم لنفاوی باعث می شود تا تمامی سموم بدن از طریق لنف ها جمع آوری شده و به شکلی طبیعی دفع شود.

روغن ماساژ از کجا بخریم؟

افرادی که از روغن ماساژ لیمو استفاده می کنند در واقع از یک پاکسازی کامل پوست از باکتری ها و قارچ ها بهره مند می گردند. خاصیت دیتاکس بالای لیمو باعث می شود تمام قارچ ها و باکتری های مضر پوست که در اثر آلودگی های محیطی و زندگی شهرنشینی بر روی پوست ما شکل گرفته اند، از بین برود.

همچون سایر روغن های طبیعی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، روغن ماساژ اصل لیمو، میزان چربی پوست شما را نیز متعادل می کند. همچنین افرادی که دارای پوست هایی چرب و لک دار هستند، می توانند به کمک این روغن به یک راهکار طبیعی و پایدار دست یابند.

این مطلب را نیز بخوانید :

ترک های پوستی : چگونه به وجود می آیند و چگونه می توان آنها را از میان برد؟

انواع روغن های لیمو خاصیت مرطوب کنندگی و ضد پیری نیز دارند و یکی از کارکردهای اصلی آنها، محافظت از لایه‌ی بیرونی پوست در برابر صدمات حاصل از اشعه‌ی UV است.

در انتها به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال پوستی شفاف، سلامت، درخشان و عاری از لک هستید، بهترین گزینه خرید روغن ماساژ لیمو است. تمامی روغن های معرفی شده را می توانید در ظرفیت های متنوع و با آسودگی خاطر از کیفیت و اصالت کالا، از فروشگاه دلوکس کالا تهیه کنید

منبع : verywellhealth.com

منبع : brisbaneremedialmassage.com.au

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *