ماساژ

حالت جاذبه صفر یا بی وزنی در صندلی ماساژور چیست؟ + فواید کامل و سوالات متداول

حالت جاذبه صفر یا بی وزنی در صندلی ماساژور چیست؟ + فواید کامل و سوالات متداول (1)

تجربه ماساژ با حالت جاذبه صفر یا بی وزنی با استفاده از تکنیک‌های رباتیک، ماساژی مدرن و برای تمام بدن را ارائه می‌دهد. این یکی از محبوب‌ترین حالت های ماساژ در صندلی های ماساژور است زیرا منحصر به فرد و بسیار آرامش‌بخش است، در این مقاله، ماساژ درمانی با جاذبه صفر، فواید آن و پاسخ به سوالات رایج را به اشتراک خواهیم گذاشت. (حالت جاذبه صفر یا بی وزنی در صندلی ماساژور چیست؟ + فواید کامل و سوالات متداول)

ماساژ با جاذبه صفر یا بی وزنی چیست؟

ماساژ جاذبه صفر روی صندلی انجام می‌شود که از آخرین فناوری روباتیک برای ماساژ درمانی و بدون دست استفاده می‌کند. در طول ماساژ، بدن شما به حالت خنثی و گرانش صفر خم می شود و پاهای شما بالای قلب شما قرار می گیرد.

در حالی که وزن شما به طور مساوی در سراسر ستون فقرات شما توزیع می شود، ماساژ تمام بدن را بدون هیچ گونه تعامل انسانی تجربه می کنید. این صندلی دارای یک مکانیسم 4 بعدی است که بدن شما را اسکن می کند تا ماساژ را به شکل، اندازه و مکان های نقطه طب فشاری بدن شما سفارشی انجام دهد.

مزایای ماساژ با جاذبه صفر Zero Gravity

با ماساژ جاذبه صفر، می توانید وضعیت بدنی بهتر، استرس کمتر مفاصل و ستون فقرات، آرامش عضلانی، سلامتی بهتر و موارد دیگر را تجربه کنید.

حالت بدنی (پوسچر) بهتر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ماساژ جاذبه صفر یا بی وزنی، موقعیت بدن شما است، در حالی که پاهای شما بالاتر از قلب شما قرار دارد. این هم‌ترازی طبیعی به بدن شما اجازه می‌دهد تا زمانی که ستون فقرات شما فشرده می‌شود و ماهیچه‌ها شل می‌شوند، استراحت کند، که می‌تواند به وضعیت بهتر بدن منجر شود.

استرس کمتر مفاصل و ستون فقرات

یکی دیگر از مزایای موقعیت گرانش صفر، کاهش فشار روی مفاصل و ستون فقرات است. اگر ورزشکار هستید، در حال بهبودی از یک آسیب هستید یا مفاصل پیری دارید، این می تواند فوق العاده مفید باشد.

حالت جاذبه صفر یا بی وزنی در صندلی ماساژور چیست؟ + فواید کامل و سوالات متداول (2)
حالت جاذبه صفر یا بی وزنی در صندلی ماساژور چیست؟ + فواید کامل و سوالات متداول

آرامش عضلانی

صندلی‌های ماساژ Zero Gravity دارای فشرده‌سازی تمام بدن با کیسه های هوا هستند که می‌تواند برای لگن، ران، ساق پا، بازوها، دست‌ها و شانه‌های شما تسکین خوبی باشد. غلتک های L-Track همچنین تنش عضلانی گردن، پشت و باسن را کاهش می دهند. این ویژگی ها نه تنها دارای مزایای فیزیکی هستند، بلکه احساس بسیار شگفت انگیزی دارند!

خواندن
بهترین مارک صندلی ماساژور

سردرد و تسکین درد های دیگر

اگر از سردرد یا دردهای دیگر رنج می برید، ماساژ می تواند به تسکین آن کمک کند. مطالعات مختلف نشان داده‌اند که ماساژ درمانی می‌تواند به توقف پیام‌های درد از بدن به مغز کمک کند و به شما این امکان را می‌دهد که احساس بهتری داشته باشید.

درمان پاهای خسته

اگر شما یک دونده یا کسی هستید که زیاد روی پاهای خود می ایستید، به خصوص این درمان آرامش بخش را دوست خواهید داشت. این صندلی های مخصوص ماساژ دارای غلتک های پا هستند که کف پای شما را تحریک می کند تا آرامش و راحتی را فراهم کند.

انعطاف پذیری بیشتر

اگر بدن شما نقاط درد مهم دارد که بر انعطاف‌پذیری شما تأثیر می‌گذارد، ماساژ با جاذبه صفر می‌تواند آن‌ها را برطرف کند. با بهبود دامنه حرکتی، روی عضلات، تاندون‌ها، رباط‌ها، مفاصل و بافت‌ها کار می‌کند که منجر به انعطاف‌پذیری بیشتر می‌شود. این امر به ویژه برای کسانی که در معرض خطر بیشتری برای آسیب هستند مفید است.

جریان خون و سیستم ایمنی سالم تر

همانطور که پاهای شما در موقعیت گرانش صفر قرار دارند و صندلی به کار می‌افتد، جریان خون شما حرکت می‌کند. این می تواند منجر به جریان بهتر خون شود که برای ارسال مواد مغذی و اکسیژن به سراسر بدن شما حیاتی است. گردش خون خوب همچنین به شما کمک می کند تا پس از آسیب بهبود یافته، سموم را از بدن دفع کنید و اندورفین های لازم برای مدیریت استرس و درد را آزاد کنید.

جریان خون خوب همچنین لنفوسیت های شما را فعال می کند، گلبول های سفید خون که به دفاع از بدن شما در برابر بیماری ها و بیماری ها کمک می کنند. این سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و شانس سلامتی شما را افزایش می دهد.

خواندن
خرید انواع صندلی ماساژور در تبریز

استرس و اضطراب کمتر

اگر به دنبال یک فعالیت کاهش استرس هستید، ماساژ ایده آل است. البته، بالا انداختن پاها و تکیه دادن و استراحت روی صندلی ماساژ راهی سریع برای احساس بهتر است. حتی بهتر از آن، متخصصان پزشکی گزارش می دهند که ماساژ درمانی می تواند به طور قابل توجهی استرس و اضطراب را کاهش دهد.

وقتی ماساژ می‌گیرید، هورمون‌های استرس (کورتیزول) بدنتان کاهش می‌یابد. این به شما کمک می کند تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید و همچنین می تواند خواب شما را بهبود بخشد.

ماساژ جاذبه صفر یا بی وزنی: سوالات متداول

آیا صندلی های ماساژور گره های بدن و گرفتگی ها را از بین می برند؟

صندلی های ماساژ برای ضربه زدن، ورز دادن، غلتاندن و فشار دادن کار می کنند که این کار باعث شکسته شدن و از بین رفتن گره های بدن شما می شود. به همین دلیل است که اغلب بعد از درمان با صندلی ماساژ احساس سبکی و آرامش می کنید.

برای ماساژ با جاذبه صفر چه بپوشم؟

بهتر است لباس راحتی بپوشید تا بتوانید کاملاً استراحت کنید. هر لباسی به خوبی جواب می دهد، اما اگر به یک مکان عمومی می روید، باید لباس مناسب بپوشید.

آیا در صورت بارداری می توانم ماساژ جاذبه صفر دریافت کنم؟

بهتر است قبل از استفاده از صندلی ماساژ با پزشک خود مشورت کنید. در صورت تایید پزشک، می توانید غلتک ها و فشار هوا را مطابق میل خود تنظیم کنید.

این مطلب را نیز بخوانید :

صندلی ماساژور چیست ؟

چرا به آن ماساژ با جاذبه صفر می گویند؟

تحقیقات ناسا در مورد وضعیت بدن با جاذبه صفر با اولین ایستگاه فضایی آمریکا، “اسکای لب” آغاز شد. این مطالعات اساس چیزی را ایجاد کردند که اکنون به عنوان “حالت بدن خنثی” شناخته می شود، که موقعیت بدن انسان در زمانی که کاملاً در یک محیط بدون وزن آرام است.

خواندن
راهنمای خرید صندلی ماساژور

برای چندین دهه، این داده های وضعیت بدن خنثی برای ایجاد طرح های ارگونومیک برای افراد استفاده شده است. این طرح ها شامل تشک ها، صندلی های ماشین و اکنون صندلی های ماساژ Zero Gravity می باشد.

ماساژ درمانی با جاذبه صفر: نتیجه گیری

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد! ماساژ جاذبه صفر یا بی وزنی یک تجربه آرامش بخش منحصر به فرد با فواید بسیاری برای ذهن و بدن شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *