ورزشی

تردمیل دست دوم

تردمیل دست دوم خرید و معابت آن با توضیحات کامل

تردمیل دست دوم :

در این مطلب قصد داریم در مورد خرید تردمیل دست دوم صحبت کنیم و مزایا و معایب آن را توضیح دهیم. در وحله اول باید گفت که خرید دستگاه هایی هوازی خانگی مانند تردمیل دوچرخه ثابت و … باید با انگیزه زیاد و استفاده مداوم صورت گیرد. چون در غیر این صورت هر مقدار هزینه ای که برای حرید این دستگاه ها میکنید برای شما بلا استفاده خواهد ماند.

اکثر کسانی که به دنبال خرید تردمیل دست دوم هستند میخواهند که با حداقل قیمت دستگاهی را خریداری کرده و فقط نیاز خود را برطرف کنند و به آینده این تصمیم توجهی ندارند. دسته دیگری هم هستند که به دنبال خرید تردمیل های باشگاهی دست دوم با قیمت پایین تر برای منزل خود هستند.

اما چرا هر دو این تصمیم ها اشتباه است؟

نکته مهم اول این است که اگر شما به هر دلیلی تردمیل دست دوم خریداری کردید به هیچ وجه شامل دریافت گارانتی و خدمات از طرف شرکت فروشنده نخواهید بود و اگر هر مسئله ای برای دستگاه شما به وجود آید به راحتی و شاید اصلا نتوانید آن را برطرف کنید و پول شما به هدر خواهد رفت.

اما در مورد تصمیم دوم برای استفاده از تردمیل در منزل باید از تردمیل های خانگی و تاشو استفاده شود که برای منزل طراحی شده و فضای کمتری اشغال میکنند همچنین جا به جایی آن ها بسیار راحت تر است. تردمیل باشکاهی دست دوم 100% فضای زیادی از منزل شما را اشغال خواهد کرد و تاشو هم نخواهد بود. همچنین این نوع دستگاه دارای وزن بسیار زیادی بوده و جا به جایی آن اصلا راحت نیست. همچنین شما با همان مقدار هزینه میتوانید تردمیل خانگی مناسب خودتان را به صورت نو و آکبند خریداری کنید!

دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی ، یک باشگاه بدنسازی کامل در گوشه ای از خانه شما
خواندن

بخوانید : نکات مهم خرید تردمیل

در مورد تردمیل دست دوم :

تردمیل ها به صورت کلی دستگاه هایی هستند که بنا به مدت زمان استفاده کاربر باید به آنها رسیدگی شود و به سرویس نیاز دارند. همچنین بعد از مدتی شاید نیاز به تعویض قطعاتی هم پیدا کنند که در صورت آکبند خرید کردن شرکت های فروشنده به راحتی تمام این کار ها را برای شما انجام خواهند داد. اما درباره ی تردمیل دست دوم موضوع متفاوت است و شما نمیتوانید بفهمید که تردمیل چقدر کار کرده و آیا در مدت استفاده سرویس شده است و دچار خرابی و تعویض قطعه بوده یا نه.

به همین دلیل ممکن است بعد از خرید تردمیل با این شرایط دستگاه دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. همین امر باعث میشود کلا از خرید خود پشیمان شده و به سرعت به دنبال فروش تردمیل خود باشید. بنا به تجربه فروشگاه دلوکس کالا در امر فروش تردمیل باید به شما پیشنهاد کنیم که فقط به دنبال خرید تردمیل آکبند با مشخصات و قیمت مناسب برای خود باشید و اگر نیاز به مشاوره تخصصی داشتید حتما با ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده انواع تردمیل خانگی آکبند روی دکمه زیر کلیک کنید

[maxbutton id=”3″ url=”https://deluxekala.com/cat/home-cardio-machines/treadmill/” text=”تردمیل خانگی” ]

تماس با ما :

[maxbutton id=”1″ ]

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

[maxbutton id=”2″ ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *