ماساژ

تخت ماساژ ارزان قیمت

تخت ماساژ ارزان قیمت

تخت ماساژ ارزان قیمت :

مهم ترین فاکتور برای کسانی که کار ماساژ و یا خدماتی مانند ناخن زیبایی تاتو مانیکور پدیکور و … انجام میدهند داشتن یک تخت ماساژ مناسب و استاندارد است. مسلما بسیاری از افراد برای شروع کار خود به دنبال این هستند که هزینه کمتری صرف وسایل و تجهیزات بکنند و به دنبال تخت ماساژ ارزان قیمت هستند اما مسئله مهم این است که خرید وسایل بی کیفیت میتواند ضربه بزرگی به شروع کار شما بزند.

اجناسی که دارای قیمت های پایین تری هستند مسلما کیفیت پایین تری دارند و شاید آن طور که باید نتواند انتظارات مشتری شما را برآورده کند و همین مسئله باعث ریزش مشتریان شما میشود. همچنین میتواند برای خود شخص هم مشکل ساز باشد و به دلیل کیفیت کم کارکرد دستگاه به مشکل برخورد و باعث ضرر مالی شود.

پیشنهاد میشود حداقل از تخت های ماساژ با قیمت و کیفیت مناسب استفاده شود. بسته به ضمینه کاری نوع تخت مورد نیاز متفاوت میباشد. در ادامه این مطلب به انواع تخت های ماساژ خواهیم پرداخت.

تخت ماساژ پرتابل :

تخت های ماساژ پرتابل بیشتر برای کسانی مناسب بوده که خدمات خود را در منزل و محل مشتری انجام میدهند و نیاز به تختی دارند که تاشو (پرتابل) بوده و وزن کمتری داشته باشد و در نتیجه به راحتی قابل حمل باشد. این نوع تخت ها در 2 نوع پایه چوبی و پایه آلمینیومی بوده و در رنگ بندی های متنوع و درجه کیفی مختلف در دسترس است.

تخت ماساژ ارزان قیمت 1تخت ماساژ ثابت :

برای سالن های زیبایی و مراکز اسپا و ماساژ تخت ماساژ با کیفیت ساخت عالی و تحمل وزن بالا مورد نیاز است. تخت ماساژ ثابت بهترین گزینه مورد استفاده برای این جور مراکز بوده و میتوانند با اطمینان از این مدل ها استفاده کنند. همچنین تخت های ثابت میتوانند دارای امکاناتی مثل کمد وسایل در زیر تخت باشند که بسیار کارآمد میباشد.

چگونه از ماساژ لذت بیشتری ببریم؟
خواندن

تخت ماساژ ارزان قیمت 2تخت ماساژ برقی :

نوع دیگری از تخت ها که بیشتر مناسب مراکز پوست و زیبایی بوده تخت ماساژ هیدرولیکی (برقی) میباشد. در این مدل قسمت هایی از تخت به صورت هیدرولیکی قابل تنظیم است و همچنین ارتفاع تخت به صورت برقی پدالی تنظیم میشود. در تخت ماساژ برقی تخت در حالت های مختلف قابل تنظیم است و میتواند برای ضمینه کاری های زیادی قابل استفاده و مفید باشد.

ویژگی های مهم تخت ماساژ :

بعد از پیدا کردن تخت مورد نیاز کارتان از ویژگی هایی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید باید به موارد زیر اشاره کرد :

  • تحمل وزن
  • جنس فوم و رویه
  • ضخامت رویه
  • جنس پایه ها

سخن آخر

با توجه به توضیحاتی که درباره انواع تخت ماساژ داده شد شما میتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. اگر به دنبال صرف هزینه کمتر و خرید تخت ماساژ ارزان قیمت هستید حتما دقت کنید که نکات لازمه برای ضمینه کاری شما را داشته باشد و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

برای مشاهده انواع تخت ماساژ روی دکمه زیر کلیک کنید

[maxbutton id=”3″ url=”https://deluxekala.com/cat/massage-accessories/massage-tables/” text=”تخت ماساژ” ]

تماس با ما :

[maxbutton id=”1″ ]

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

[maxbutton id=”2″ ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *