ورزشی

با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟

با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟

این یک حقیقت است که، خیلی از ما در مقابل ورزش کردن به دلایل و بهانه های مختلف، مقاومت می کنیم. همین موضوع اصلی ترین دلیل به وجود آمدن شاخه ای از تجهیزات ورزشی شده است، که علاوه بر اینکه می توانند شما را در مسیر سلامتی حمایت کنند، به گونه ای طراحی شده اند که جنبه های تفریحی جذابی نیز داشته باشند. اسکوترهای هوشمند و ناین بات ها از این دسته ابزارهای ورزشی می باشند. در این مقاله شما را با جذاب ترین تجهیزاتی که با استفاده از آنها در کنار ورزش، تفریح هم بکنید، آشنا خواهیم کرد.

بسیاری از این تجهیزات ورزشی که در ابتدا قرار بود تنها باعث سرگرمی کودکان باشند، این روزها بیشتر در میان بزرگسالان طرفدار پیدا کرده اند. شاید استفاده از این تجهیزات ورزشی و تفریحی به قدر دستگاه های چند کاره بدنسازی خانگی و یا تردمیل و دوچرخه ثابت برای تناسب اندام، موثر نباشند اما در بسیاری از مواقع می توان از آنها به عنوان بهانه هایی جذاب برای طبیعت گردی و همچنین ورزش نام برد

ترامپولین ، اسکوتر هوشمند ، سگوی و ناین بات ، ورزش هایی لذت بخش

ترامپولین : ترامپولین بر عکس ظاهر ساده و سرگرم کننده ای که دارد، ورزشی بسیار موثر و کاربردی است. شاید شما هم بدانید که ترامپولین در واقع یکی از رشته های ژیمناستیک است. با انجام درست این ورزش، علاوه بر اینکه لذت فراوانی خواهید برد، از سلامتی و تناسب اندامتان نیز حمایت کاملی کرده اید. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند هیچ ورزشی به قدر ترامپولین نمی تواند موجب تقویت سیستم لنفاوی و سم زدایی در بدن شود.

با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟ 1

اسکوتر هوشمند : بعضی از اسکوترهای هوشمند جدید می توانند تا 20 کیلومتر در ساعت، سرعت داشته باشند. این دستگاه های هوشمند با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و سنسورهای ژیروسکوپ حساس، تعادل فرد را حفظ می کنند. اسکوتر هوشمند علاوه بر این که ورزشی جذاب و مفرح است، می تواند به عنوان بی ضررترین وسیله نقلیه نیز مورد توجه قرار گیرد.

با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟ 2

سگوی : سگوی ها کمی قبل از اسکوترهای هوشمند به بازار آمدند. این روزها برای سگوی ها، کاربردهای فراوانی به وجود آمده که شاید بسیاری از شما آنها را در فیلم ها، پارک ها، مراکز صنعتی و حتی نظامی و کشاورزی دیده باشید. سگوی ها با یک بار شارژ می توانند در برخی از مدل ها، تا 30 کیلومتر مسافت را طی کنند.

با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟ 3

ناین بات : ناین بات ها در واقع زیر مجموعه ای دوست داشتنی از اسکوتر ها هستند. این وسیله جذاب ورزشی که می تواند مسافتی در حدود 20 کیلومتر را با یک بار شارژ شدن با سرعت 16 کیلومتر بر ساعت طی کنند، بهترین انتخاب برای حفظ محیط زیست و ضمنا، خودداری کردن از پیاده روی های طولانی مدت است. این دستگاه های هوشمند با اپلیکیشن هایی بسیار آسان می توانند بهترین وسیله نقلیه، برای مسافت های کوتاه باشند.

با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟ 4

این مطلب را بخوانید :

اسکوتر برقی چیست؟ آموزش استفاده از اسکوتر برقی

کلام آخر

تمامی تجهیزاتی که در بالا به شما معرفی کردیم، تجهیزاتی ایده آل برای ورزش سبک و همچنین سفرهای کوتاه درون شهری است. از اسکوتر هوشمند ، ناین بات و سگوی به عنوان وسایل نقلیه دوستدار محیط زیست نام می برند و جالب است بدانید در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، مدت هاست طرح هایی برای تشویق مردم در جهت استفاده از این دستگاه ها ارائه می گردد. فروشگاه دلوکس کالا وب سایتی مرجع و تخصصی در زمینه ارائه معتبرترین تجهیزات ورزشی و تفریحی در ایران است. کارشناسان ما در دلوکس کالا، با افتخار در مسیر سلامتی و تناسب اندام ، در خدمت شما هستند.

راهنمای خرید دوچرخه ثابت
خواندن

تماس با ما :

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *