ماساژ

فواید لوسیون بدن چیست و از کجا بخریم؟

فواید لوسیون بدن چیست و از کجا بخریم؟

در این مقاله قصد داریم شما را با 7 عدد از مهمترین فواید لوسیون بدن آشنا کنیم. استفاده از لوسیون بدن یکی از معدود راه های ارزان قیمت برای توجه به سلامتی و شادابی پوست است. لوسیون های بدن انواع مختلفی داشته و هر کدام از آنها برای اهداف و بخش های خاصی از بدن شما تولید شده اند.

برخی از آنها تنها جنبه‌ی تزیینی و معطر داشته و آب رسانی و نرم کنندگی محدودتری دارند. در عین حال گروهی دیگر از لوسیون های بدن کارکردهای بهداشتی و سلامتی بیشتری دارند.

برای آن که با فواید لوسیون بدن آشنا شوید بهتر است در ابتدا بدانید که این تنوع در انواع این محصول می تواند به شما دایره ای گسترده از راه حل های مراقبت های پوستی بدهد بدون آن که نیازمند صرف هزینه های خیلی زیادی باشید.

به طور مثال برخی از لوسیون ها تنها برای مرطوب کردن پوست بعد از حمام کاربرد دارند تا چربی از دست رفته‌ی پوست را به حالت متعادل باز گردانند. برخی دیگر می توانند خشکی ها و آسیب دیدگی های پوست را در مفاصل و به ویژه آرنج و زانو برطرف کنند.

لوسیون های دیگری هم وجود دارند که با درصد چربی بالاتر، این امکان را به شما می دهند تا معضل خشکی پاشنه‌ی پا را از میان بردارید.

اگر به صورت منظم از این محصولات استفاده کنید قطعا در زمانی کوتاه می توانید فواید استفاده از لوسیون بدن را تجربه کنید.

از مهمترین فواید لوسیون بدن : آب رسانی کافی به پوست های خشک شده

افرادی که در آب و هواهای سخت ( خیلی گرم، خیلی سرد یا خشک ) زندگی می کنند، بهتر است به صورت روزانه از لوسیون بدن استفاده کنند.

پوست هایی که به علت باد شدید، سرما و یا گرمای بیش از حد به شدت خشک یا ترک ترک شده است، نیاز به بازسازی و توجه روزانه دارد. این آسیب دیدگی به حدی است که پیش از هر راه درمانی می بایست با یک آب رسان، مشکلات حاد اولیه برطرف شده و سپس از دیگر اقلام آرایشی و بهداشتی استفاده کرد. در این زمان استفاده از لوسیون بدن بهترین و ارزان ترین گزینه است.

افرادی که دارای پوست های حساس هستند، فارغ از نوع آب و هوای محل زندگیشان بیش از سایرین در معرض خشکی و حساسیت های پوستی قرار دارند. این افراد حتی در فضای بسته‌ی داخل خانه هم تجربه‌ی ناخوشایند خشکی یا سرخی بیش از حد پوست را تجربه می کنند.

استفاده از لوسیون بدن با کیفیت، پس از هر بار حمام می تواند چربی مناسب را به عمق پوست آنها افزوده و با آب رسانی کافی از پوست آنها در برابر این مشکلات محافظت کند. این موضوع یکی از اصلی ترین فواید لوسیون بدن است.

پس استفاده از از لوسیون بدن را بعد از هر بار حمام فراموش نکنید.

فواید لوسیون بدن چیست و از کجا بخریم؟ 1

از مهمترین فواید لوسیون بدن : لوسیون بدن می تواند نقاط خشک و سخت تشکیل شده بر روی پوست شما را از بین ببرد

حتی اگر پوستی نرمال و یا کمی چرب هم داشته باشید، همچنان بخش هایی از بدن و پوست شما همچون اطراف آرنج و زانوها ممکن است دارای خشکی و یا نقاطی با پوست سخت داشته باشد.

استفاده منظم از لوسیون بدن و به ویژه بعد از هر بار استحمام، قطعا راهکاری موثر و ارزان ترین روش برای رهایی از این بخش های آزار دهنده است.

آشنایی با فواید روغن آرنیکا
خواندن

در این زمینه لوسیون های بدن تخصصی نیز وجود دارند که اصلی ترین دلیل تولید آنها، تمرکز بر روی همین بافت های آسیب دیده است. اگر طبق دستورالعمل این محصولات از آنها استفاده کنید قطعا به زودی این بخش های تیره یا خشک شده نیز همچون سایر قسمت های پوست شما صاف، نرم و بدون آسیب دیدگی خواهند بود.

فراموش نکنید برای بهره بردن از حداکثر فواید لوسیون بدن تخصصی بهتر است دستوالعمل آنها را به صورت کامل مطالعه کرده و یا با پزشک پوست خود مشورت داشته باشید.

از مهمترین فواید لوسیون بدن : نرم کردن و از بین بردن کالوس ها ( پینه )

کالوس های پوستی هم یکی دیگر از موارد آزار دهنده و نا زیبایی هستند که علاوه بر تهدید سلامتی پوست شما، به شدن به ظاهر زیبای آن نیز آسیب وارد می کنند. این نواحی خشک و سخت در صورت گسترش، دردناک و آزار دهنده می شوند.

یکی از کاربردی ترین فواید لوسیون بدن تخصصی در این زمینه، از بین بردن تدریجی و نرم کردن پوست این نواحی است. شما می توانید به کمک پارافین تراپی هم این معضل را برطرف کنید؛ اما همچنان آسان ترین راه برای از بین بردن تدریجی و کم هزینه‌ی آنها استفاده از لوسیون بدن است.

برای این منظور لوسیون های تخصصی و مختلفی وجود دارند؛ اما لوسیون های بدن معمول نیز تا حد زیادی می توانند این مشکل را برطرف کنند. تنها کافی است از آنها به صورت مستمر و پس از هر بار استحمام استفاده کنید.

از مهمترین فواید لوسیون بدن : احساس خوشایند و بوی خوش

بدون شک استفاده از لوسیون بدن پس از هر بار حمام و کمی ماساژ دادن اندام خسته از کار روزانه، بسیار لذت بخش است. شاید تا بدین جای کار بیشترین بخش از معرفی فواید لوسیون بدن به رفع مشکلات پوستی اشاره داشت؛ اما باید این نکته را هم در نظر بگیریم که استفاده از لوسیون می تواند احساس بهتری به شما بدهد.

بخشی از این احساس بهتر، مربوط به بوی خوش و طراوت بخش این لوسیون ها است. همچنین ماساژ دست و پا با یک لوسیون بدن دارای چربی متعادل، می تواند در لحظه برای شما احساس خوشایندی ایجاد کند.

خوشبختانه این روزها تنوع بی شماری از لوسیون های بدن با عطرهای متنوع وجود دارد که به شما کمک می کند دقیقا همان رایحه ای را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. تاثیر رایحه های گوناگون روغن های ماساژ یا لوسیون در ایجاد احساس های متنوع، امری اثبات شده و البته کاملا کاربردی است.

تقریبا کارکرد، آب رسانی و تقویت پوست در تمامی این لوسیون ها برابر بوده و همین موضوع محدودیت شما در انتخاب رایحه‌ی دلخواه را بیش از همیشه آسان تر کرده است.

پایداری رایحه‌ی لوسیون ها نیز تقریبا بلند مدت است و با استفاده پس از هر بار حمام، شما تا ساعت هایی طولانی می توانید از این رایحه های دلپذیر لذت ببرید.

از مهمترین فواید لوسیون بدن : از لوسیون بدن استفاده کنید، حتی اگر پوستی ایده آل دارید

همان طور که در بخش قبل به شما گفتیم، استفاده از لوسیون بدن تنها محدود به افرادی نیست که به نوعی دارای مشکلات پوستی هستند. حتی اگر احساس می کنید پوستی ایده آل و عاری از هر نوع مشکل دارید نیز استفاده از حس و رایحه‌ی دلپذیر این محصول بسیار لذت بخش خواهد بود.

هر آنچه باید در رابطه با شمع ماساژ و ماساژ شمع بدانید
خواندن

بدن همه‌ی ما به طور غریزی و طبیعی به ماساژ نیاز دارد. اگر فرصت کافی برای دریافت یک ماساژ کامل را ندارید، به وسیله‌ی این لوسیون ها می توانید تجربه‌ی خوشایند ماساژ را در خانه تجربه کنید

چربی متعادل آنها به شما کمک می کند تا در هنگام ماساژ دچار کشیدگی پوست نشده و علاوه بر آن احساس بسیار خوشایند و تجربه‌ی تازگی بیشتری پس از هر بار استحمام تجربه کنید.

اگر کمی از لوسیون بدن را بر روی دست خود ریخته و دست ها را بر روی هم بمالید، اصطکاک به وجود آمده باعث ایجاد گرما شده و همین گرما نیز به همراه ماساژ بدن به پوست شما منتقل می شود. این نوع از ماساژ حتی اگر دقایق کوتاهی نیز به طور بیانجامد، می تواند تا حد زیادی خستگی بدن شما را از میان ببرد.

ماساژ می تواند استرس را از بدن شما دور کرده، دردهای محدود عضلانی و حتی گرفتگی های مزمن را بهبود بخشیده و از همه مهمتر احساس آرامشی عمیق در شما ایجاد کند.

به شما پیشنهاد می کنیم سری به بخش روغن های ماساژ و لوسیون های فروشگاه دلوکس کالا زده تا در میان تنوع محصولات با کیفیت، رایحه‌ی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در انتهای این بخش جالب است بدانید حتی یک ماساژ کوتاه مدت می تواند میزان قابل توجهی اندروفین در بدن شما ترشح کند. هورمونی که مسئولیت حال خوش شما را بر عهده دارد.

از مهمترین فواید لوسیون بدن : بازگرداندن حالت طبیعی پوست پس از اصلاح یا آسیب دیدگی ها دیگر

بسیاری از ما پس از اصلاح صورت یا بخش هایی از بدنمان، چه از موم های طبیعی و مصنوعی استفاده کنیم و یا از دستگاه های شیو، دچار خشکی شدید پوست می شویم.

یکی از مهمترین فواید لوسیون بدن ، درمان خشکی پس از اصلاح موهای زائد بدن است. معمولا پس از هر بار اصلاح، منافذ پوست به شدت باز شده و این موضوع در بلند مدت باعث کشیدگی و افتادگی پوست می گردد. استفاده از لوسیون بدن می تواند از این فرآیند جلوگیری کرده و روند آسیب پذیری پوست را دچار وقفه کند.

بسیاری از خانم ها پس از شستشوی ظرف ها دچار خشکی شدید پوست می شوند. وجود یک بطری از لوسیون به آنها کمک خواهد کرد چربی از دست رفته‌ی پوست پس از شستشوی ظرف ها به سرعت جایگزین گردد.

فواید لوسیون بدن چیست و از کجا بخریم؟ 2

جالب است بدانید لوسیون های بدن علاوه بر آن که از طریق رایحه های مختلف تقسیم بندی می شوند، از نظر نوع کاربرد نیز متنوع هستند.

پس به شما توصیه می کنیم در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق خواب خود از لوسیون های متنوعی استفاده کنید. میهمانان شما می توانند احساس بی نظیری از یک رایحه‌ی لذت بخش را به همراه طراوت پوست پس از هر بار شستن دست هایشان تجربه کنند.

وجود یک لوسیون بدن با رایحه‌ی آرام بخش در اتاق خواب می تواند خوابی شیرین و آرام را به شما هدیه دهد. پس فواید لوسیون بدن را تنها به خاصیت نرم کنندگی و آب رسانی آن محدود نکنید؛ شاید بیش از ده ها دلیل دیگر برای خرید لوسیون بدن وجود داشته باشد.

صندلی های ماساژور چگونه کار می کنند؟ انواع صندلی ماساژور و عملکرد آنها
خواندن

از مهمترین فواید لوسیون بدن : اما در آخر یکی از جذاب ترین فواید لوسیون بدن

لوسیون های جدیدی که بازار عرضه شده اند، علاوه بر دارا بودن تمامی خواصی که تا بدین جا اشاره کردیم، یک فایده‌ی فوق العاده‌ی دیگر نیز دارند. در این لوسیون ها از موادی استفاده شده است که درخشش و برق جذابی به پوست بدن شما می دهند. حتی با نگاه کردن این لوسیون ها هم شما می توانید ذرات کوچک و براق آنها را مشاهده کنید.

پس از استفاده از این لوسیون های بدن، ذرات براقی بر روی پوست شما ایجاد شده که نور را به زیبایی منعکس می کند. همچنین اکثر این لوسیون ها دارای خواصی هستند که پوست شما را براق تر کرده، تیرگی های آن را از بین برده و به طور کلی ظاهری جذاب تر و جوان تر از پوست شما را به نمایش می گذارند.

همان طور که گفتیم استفاده‌ی منظم از لوسیون های بدن معتبر و استاندارد می تواند مزایای متعددی برای پوست شما داشته باشد. این لوسیون ها بلافاصله پس از استفاده، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای به پوستتان می دهد و در استفاده‌ی بلند مدت برخی از مشکلات رایج پوستی را برطرف می کنند.

فواید لوسیون ماساژ

تفاوتی نمی کند که مرد باشید یا زن، آب و هوا، شرایط زندگی و میزان رطوبت محل زندگی شما می تواند پوست های حساس را دچار خشکی مزمن یا از دست دادن آب طبیعی کند.

با افزایش سن، پوست شما خشک تر شده و لوسیون های طبیعی می توانند طراوت و تازگی را به پوست شما بازگردانند. در لوسیون های جدید با استفاده از ترکیب هایی براق، حتی پوست های آسیب دیده در افراد دارای سن بیشتر نیز می توانند جوان، جذاب، شفاف و براق به نظر بیایند.

رایحه‌ی رمانتیک و آرامش بخش این لوسیون ها شما را به فرد جذاب تری تبدیل می کند. از همه مهمتر آن که بیش از هر شخص دیگری خود شما هستید که از این موضوع لذت خواهید برد.

جمع بندی

لوسیون های پوستی یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که استفاده از آنها می تواند سلامت و جذابیت را به پوست شما هدیه دهد. تنها باید توجه داشته باشید که همچون هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگری، استفاده از آنها نیز می بایست بر اساس 2 پیش فرض مهم باشد.

ابتدا آن که تنها از محصولات باکیفیت و استاندارد استفاده کرده و آنها را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

این مطلب را نیز بخوانید :

راهنمای خرید روغن ماساژ اصل ؛ از کجا بخریم؟

در مرحله‌ی بعد و مهمتر از همه این که اگر دچار مشکلات پوستی جدی هستید، حتما قبل از تهیه یا استفاده از هر گونه محصول آرایشی و بهداشتی، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

در فروشگاه دلوکس کالا تلاش داشته ایم تا مجموعه ای از بهترین لوسیون های بدن را در اختیار شما قرار دهیم تا با آسودگی خاطر از مزایای آنها بهره مند گردید.

منبع : everydayhealth.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *