ماساژ

ماساژور آی رست لیست قیمت و توضیحات کامل محصولات

ماساژور آی رست لیست قیمت و توضیحات کامل محصولات

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

ماساژور آی رست لیست قیمت و توضیحات کامل محصولات :

احتمالا بیشتر کسانی که قصد خرید دستگاه های ماساژور پرتابل و یا صندلی ماساژور را دارند با برند آی رست iRest برخورد داشته اند. آی رست یکی از قدیمی ترین مارک ها در بازار ایران بوده و در طی این سال ها محصولات متنوعی در ضمینه ماساژ به مشتریان ارائه کرده است. برند ای رست از سال 1383 با نام تجاری اسپیتمان آسا به صورت نمایندگی رسمی در کشور ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

تمامی محصولات iRest دارای گواهینامه و استاندارد های به روز جهانی بوده و در آن از جدید ترین تکنولوژی های روز و متد های ماساژ استفاده شده تا ماساژی لذت بخش را برای کاربر فراهم کند.

گارانتی و کیفیت :

دستگاه های آی رست تحت لیسانس کشور آمریکا بوده و در کشور چین با کیفیتی بالا مونتاژ میشوند. تمامی دستگاه های ماساژور ای رست دارای گارانتی به مدت 2 سال و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال میباشند که البته شرایط برای دستگاه های مختلف متفاوت است و در برگه گارانتی توضیحات و شرایط مربوطه درج شده است.

از نمونه محصولات ایرست (iRest) به دستگاه های ماساژور پا, صندلی ماساژور, ماساژور گردن و شانه, روکش صندلی ماساژور, ماساژور سر, پشتی ماساژور اشاره کرد.

در این مطلب میتوانید لیست قیمت ایرست را مشاهده کرده و به توضیحات و اطلاعات هر کدام از محصولات دسترسی داشته باشید.

تماس با ما :

[maxbutton id=”1″ ]

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

[maxbutton id=”2″ ]

 [/vc_column_text][woodmart_products items_per_page=”9″ pagination=”infinit” taxonomies=”2574″ columns=”3″ sale_countdown=”0″ highlighted_products=”0″ lazy_loading=”yes”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *