راهنمای خرید, ورزشی

بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو

بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو (1)

دستگاه ایر بایک Assault Classic به راحتی یکی از محبوب ترین دوچرخه های ایربایک در بازار است. اما حالا که برند Assault دو نسخه ارتقا یافته دیگر از ایربایک های محبوب خود را ارائه می دهد، آیا استفاده از یکی از این مدل های جدید منطقی تر است یا صرفه جویی در پول نقد و سرمایه گذاری در خرید نسخه کلاسیک هوشمندانه تر است؟ ( بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو )

خب، این مسئله چیزی است که ما اینجا هستیم تا در این مقاله درباره آن صحبت کنیم.

به طور ویژه، در این بررسی، Assault Bike Classic را با Assault Bike Pro با توجه به تمام مشخصات و ویژگی‌ های کلیدی که هر دوچرخه ایربایک ارائه می‌دهد، مقایسه می‌کنم.

همچنین به تمام تفاوت ‌هایی که بین این دوچرخه ایربایک ‌ها وجود دارد اشاره می‌کنم تا بتوانید خودتان تصمیم بگیرید که کدام مدل از نظر مالی منطقی ‌تر است.

بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو (2)
بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو

Assault Bike Classic در مقابل Assault Bike Pro

Assault Fitness بخشی از شرکت بزرگتر LifeCORE Fitness است و در جنوب کالیفرنیا مستقر است، آنها بیش از 20 سال است که در تجارت هستند و در این مدت، پیروان فداکاری برای خود ایجاد کرده اند.

ایربایک های آن‌ ها در بین ورزشکاران کراس فیت محبوب شدند و می‌توان آن‌ها را در بازی‌های سالانه تلویزیونی کراس فیت مشاهده کرد، که برترین‌ های کراس فیتر در سراسر جهان را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد.

اگر هرگز آن را تماشا نکرده‌اید، باید آن را بررسی کنید.

آن‌ها بیشتر به خاطر دوچرخه‌های ایربایک خود معروف هستند، اما چند نوع تردمیل ایررانر و روئینگ نیز ارائه می‌دهند.

وقتی صحبت از ایربایک شد، امروز اینجا هستیم تا نسخه کلاسیک و نسخه پرو را با هم مقایسه کنیم، اما یک مدل رده بالاتر “Elite” نیز وجود دارد.

مقاومت

همه دوچرخه‌ های Assault دارای سیستم مقاومت هوا هستند، به این معنی که دستگاه از پره ‌های فن چرخان استفاده می‌کند که هوا را برش می‌دهد تا هنگام استفاده از آن‌ها مقاومتی را ایجاد کند که شما در برابر آن با استفاده از قدرت بدنی خود کار می‌کنید.

همانطور که رکاب می زنید (و با بازوهای خود فشار می دهید/کشیدید)، پره های فن می چرخند.

۱۰ تمرین ورزشی مفید برای تقویت زانو
خواندن

هرچه سریع‌تر رکاب بزنید، این پره ها سریع‌تر می‌چرخند و مقاومت بیشتری را احساس می‌کنید – این باعث می‌شود ایربایک ها ابزاری قدرتمند برای تمرینات اینتروال باشند. به همین دلیل است که آنها در Cross Fit بسیار استفاده شده اند.

نه تنها مقاومت بر اساس سرعت رکاب زدن شما تغییر می کند، بلکه در واقع هیچ محدودیتی برای مقاومت شما وجود ندارد. باز هم، همه چیز به سرعت رکاب زدن شما بستگی دارد.

بنابراین، با توجه به استفاده از مقاومت هوا، Assault Classic و Pro (و همچنین هر ایربایک دیگر) با همان اصل کار می کنند.

با این حال، چیزی که ارزش در نظر گرفتن دارد، اندازه فن است.

اگرچه همه ایربایک ها بر اساس سرعت رکاب زدن شما مقاومت می کنند، از نظر فنی، یک فن بزرگتر می تواند مقاومت بیشتری ایجاد کند.

و این فقط به این دلیل است که هرچه فن بزرگتر باشد (و پره ها بزرگتر هستند)، آن ها با هوای بیشتری در تماس خواهند بود.

فریم و بدنه

هنگام مقایسه هر 2 دوچرخه ورزشی، من دوست دارم ببینم که چگونه فریم آنها در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

در اصل، من به دنبال این هستم که ببینم کدام یک سنگین تر است. و وقتی از این اصطلاح استفاده می کنم، منظورم به معنای واقعی کلمه کدام یک وزن بیشتری دارد.

نگاهی به وزن مونتاژ شده دستگاه ها راه خوبی برای دریافت ایده ای از پایداری یا استحکام ایربایک است. دوچرخه‌های سنگین‌ تر معمولاً پایدارتر از دوچرخه‌ های سبک‌تر هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید این دوچرخه های Assault را با هم مقایسه کنیم. کلاسیک با وزن مونتاژ شده 43.5 کیلوگرم عرضه می شود که قابل احترام است. مدل Pro با وزن مونتاژ شده 53.5 عرضه می شود که مشخصاً کمی بالاتر است.

و وقتی به ابعاد مونتاژ شده هر دوچرخه نگاه می کنید، اصلاً تفاوت زیادی وجود ندارد، بنابراین اینطور نیست که Pro فقط یک ایربایک بزرگتر در ابعاد باشد. بلکه فقط یک ایربایک سنگین تر است.

فواید پینگ پنگ برای سلامتی
خواندن

اگر از من بپرسید چیز خوبی است. این وزن اضافی باعث می‌شود که Pro در طول تمرین کمی پایدارتر شود، چیزی که می‌تواند برای کاربران بزرگ‌تر و قوی‌تر مفید باشد.

هنگامی که ابعاد اجزای فریم اصلی را بین این 2 مدل ایر بایک مقایسه می کنید، این وزن اضافی نیز مشهود است. Pro دوچرخه سنگین تری است،

اما هر دو مدل با ظرفیت وزن 140 کیلوگرم و یکسان عرضه می شوند، بنابراین تفاوتی در مورد این مشخصات وجود ندارد.

به طور کلی، هر دو دوچرخه از نظر پایداری و کیفیت ساخت امتیاز بالایی دارند، اما وزن مدل Pro  ده کیلوگرم بیشتر از کلاسیک است که به آن وزن اضافی می دهد که می تواند برای کاربرانی با اندام بزرگتر مفید باشد.

امکانات

بسیار خوب، این کار برای جنبه عملکردی کارها انجام می شود، بنابراین بیایید به ویژگی های اضافی که هر دوچرخه ارائه می دهد، از کلاسیک شروع کنیم.

دوچرخه کلاسیک دارای یک کنسول LCD نسبتاً ساده است که می تواند تمام معیارهای کلیدی تمرینی شما مانند RPM، ضربان قلب، کالری، زمان و مسافت را ردیابی کند.

همچنین با 2 برنامه فاصله زمانی، یک برنامه بازه زمانی سفارشی و چند تمرین هدفمند (زمان، مسافت، کالری و ضربان قلب) ارائه می شود.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این است که کنسول توان خروجی وات را اندازه گیری می کند، چیزی که اکثر دوچرخه ایربایک های ارزان تر ارائه نمی دهند..

به غیر از کنسول، کلاسیک دارای صندلی کاملاً قابل تنظیم (قابلیت تنظیم ارتفاع و جلو/پشت) و پدال‌هایی است که برای ست کردن با کفش‌ های کتانی طراحی شده‌اند.

همچنین 4 پایه ثابت کننده دستگاه و چرخ های حمل و نقل وجود دارد، اما همین چیزی است که می توانم بگویم،

دوچرخه های ایر بایک دستگاه های بسیار ساده (و در عین حال موثر) هستند. خب، بیایید به دوچرخه پرو نگاه کنیم.

بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو (3)
بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو

بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو

کنسول Pro یک نسخه ارتقا یافته از کلاسیک است و کمی واضح تر به نظر می رسد. این کنسول با همان گزینه های تمرینی ارائه می شود

3 تفاوت ورزش هوازی و بدنسازی در سلامتی بدن شما
خواندن

اما این کنسول همچنین با برنامه تناسب اندام Assault برای ردیابی تمرینات و به اشتراک گذاری نتایج و … همراه بوده و همچنین قابلیت اتصال بلوتوث دارد.

یک حالت مسابقه نیز وجود دارد تا بتوانید مسابقات دوستانه با شرکای تمرینی داشته باشید. این کنسول همچنین با ANT+ سازگار است و گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که مانیتور ضربان قلب را انتخاب کنید.

Pro همچنین دارای یک صندلی کاملاً قابل تنظیم، پایه های تراز، و چرخ های حمل و نقل و همچنین همان پدال های موجود در کلاسیک است.

تنها تفاوت دیگر بین این 2 دوچرخه این است که Pro با یک براکت پایین مهر و موم شده عرضه می شود که از درایو زنجیر در برابر خاک و زباله محافظت می کند .

اوه، هر دو دوچرخه از درایوهای زنجیره ای استفاده می کنند، برخلاف درایوهای تسمه ای که در Schwinn’s AD7 وجود دارد. درایوهای تسمه کمی ساکت تر و نرم تر هستند، اما در واقع فکر نمی کنم تفاوت زیادی ایجاد کند.

این مطلب را نیز بخوانید :

فواید تمرین با دستگاه اسکی ارگ

مخصوصاً در ایربایک که به هر حال صدای بادهایی که ایجاد می‌کنید را خواهید شنید. وقتی نوبت به ویژگی‌ها می‌رسد، با Pro اساساً یک کنسول کمی زیباتر و یک براکت پایین مهر و موم شده دریافت می‌کنید.

جمع بندی بررسی ایربایک اسالت کلاسیک و پرو

برای پاسخ به سوال خودم، می‌توانم بگویم بله – فکر می‌کنم ارتقاهایی که با Pro دریافت می‌کنید برای تضمین قیمت اضافی کافی است.

کنسول ارتقا یافته و براکت پایین مهر و موم شده خوب هستند، اما قاب سنگین تر و مقاوم تر است که واقعاً هزینه اضافی را توجیه می کند.

به‌طور کلی ، اگر امروز یکی از این دوچرخه‌ ایربایک ها را می‌خریدم، مدل Pro را انتخاب می‌کردم، فکر می‌کنم وزن اضافی بدنه و تمامی بروزرسانی ها ارزش هزینه‌اش را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *