ماساژ

انواع صندلی ماساژور بن کر Boncare

انواع صندلی ماساژور بن کر Boncare

محصولات بن کر مانند انواع صندلی ماساژور بن کر Boncare برای همه دوستداران ماساژ که به دنبال آرامش، راحتی و رفع خستگی های روزمره در زندگی های شهری می باشند طراحی شده و محصولی خارج از تخیل و دارای طراحی خلاقانه می باشد که ماندگاری سلامت شما را تضمین می نماید.

ویژگی های صندلی ماساژور بن کر:

طراحی منحصر به فرد

محصولات بن کر با طراحی منحصر به فرد محصول بهترین طراحی از گروه طراحان انگلستان می باشد که در راحتی و کیفیت محصول نقش به سزایی دارد. صندلی های ماساژور بن کر تکراری نیستند و متفاوت در طراحی و کیفیت می باشند.

نسل جدید

این محصولات انقلابی در صنعت ماساژ به وجود آورده. از جدید ترین و آخرین تکنولوژی در ساخت صندلی ماساژور بن کر استفاده شده است. قرار گیری بخش ماساژور پا داخل دستگاه به دلیل اشغال فضای کمتر، بلندترین طول ماساژ از نشیمنگاه تا سر، پخش موزیک با کیفیت زمان ماساژ، برنامه های ماساژ متفاوت، اشغال فضای بسیار کم از مزایای نسل جدید صندلی ماساژور بن کر Boncare می باشد.

بنر صندلی ماساژ بن کر K20
جدیدترین مدل صندلی ماساژور بن کر Boncare

گارانتی

گارانتی و خدمات پس از فروش را به صورت متفاوت با محصولات بن کر تجربه کنید.

با ۳۰ ماه گارانتی واقعی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

حمل و نصب و آموزش تمامی صندلی ماساژور های بن کر انگلستان در منزل شما به صورت رایگان انجام می پذیرد.

فواید ماساژ در مبل ماساژور بن کر:

ماساژ به صورت مداوم سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و باعث تولید گلبول سفید می‌شود همچنین از راه‌های مختلفی چون افزایش جریان خون در مفاصل، در درمان کشیدگی، خشکی و گرفتگی عضلات نقش بسزایی دارد.

فواید صندلی ماساژور و مزایای آن
خواندن

ماساژ یکی از سریع ترین و راحت ترین راه ها برای رهایی از درد است و علاوه بر این فواید، می تواند فرد را از لحاظ جسمی  و روانی درمان کند که در این میان می توان به بهبود گردش خون، آرامش عضلات و کمک به دستگاه گوارش اشاره کرد.

ماساژ کوتاه مدت اضطراب را کاهش داده و بازده کاری را افزایش می‌دهد. بعد از ۱۵ دقیقه ماساژ، افراد هوشیارتر بوده و می‌توانند مسائل ریاضی را سریع‌تر و با دقت بیشتری حل و فصل کنند.

ماساژ بدن باعث قوی‌تر شدن بدن می‌شود و خون را به جریان انداخته و حسگرهای عصبی را آرام می‌کند با این عمل در صبح، بدن شما بیدار شده، آماده فعالیت روزانه می‌شود اما با ماساژ در شب قبل از خوابیدن، ذهنتان آرام شده، استرس و فشار کاری از بدنتان خارج می‌شود.

انواع صندلی های ماساژور بن کر Boncare


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *