ماساژ

فواید صندلی ماساژور برای ذهن

فواید صندلی ماساژور برای ذهن

فواید صندلی ماساژور برای ذهن :

اگر تا به حال تجربه ماساژ با یک صندلی ماساژور با تکنولوژی سه بعدی را داشته اید پس باید حس خوب و رضایت از یک ماساژ درمانی را بشناسید. از دیدگاه فیزیکی مشاهدات کافی و مشخصی به تاثیر احیاء کننده ماساژ برای اندام های بدن اشاره میکند. ماساژ درمانی با صندلی ماساژ به فواید فیزیکی مانند افزایش گردش خون در اندام ها و ریکاوری و رفع درد در اندام های منقبض شده معروف است.

این حقیقت فوق العاده ممکنه باعث فراموش شدن نکته ای مهم بشود که آن تاثیر و فواید ذهنی استفاده از یک صندلی ماساژور است. یک جلسه 20 دقیقه ای استفاده از صندلی ماساژ باعث تقویت ارامش ذهنی و افزایش هوشیاری ذهنی شود. حرکت ریتمیک ماساژ باعث از بین رفتن اضطراب شده و حس کاملی از سلامت بودن را به شما میبخشد. با دستیابی این سطح از ارامش و هوشیاری ذهنی استفاده از صندلی ماساژور به طور کلی استرس را از شما دور نگه میدارد.

فواید صندلی ماساژور برای ذهن 2

این حالت ذهنی که در استفاده از یک صندلی ماساژ قابل دسترسی است میتواند خیلی فراتر و عمیق تر از یک حس خوب ساده باشد. تحقیقات نشان داده که بسیاری از بیماری ها میتواند با استرس رابطه مستقیم داشته باشد. وارد شدن یک استرس غافلگیر کننده میتواند باعث کاهش در قدرت طبیعی بدن در مقابله با ویروس ها و دیگر مریضی های فیزیکی شود. یک صندلی ماساژور میتواند به شما کمک کند که یک راه سریع برای دستیابی به ارامش و ریلکسی داشته باشید و در شرایطی از حس ارامشی عمیق قرار بگیرید تا این قدرت های دفاعی بدن همیشه به حالت اماده باش باشند!

۵ تاثیر مهم ماساژ درمانی در سلامت روح و جسم
خواندن

 ترکیب آرامش جسم و ذهن :

با ترکیب ارامش جسم و ذهن صندلی ماساژور میتواند هوشیاری غریزی و مستمر بدن شما را قوی تر کند و ارتباط و هماهنگی بهتری بین ذهن و جسم شما برقرار کند. مشخص است وقتی که بدن احساس بهتری داشته باشد و بتواند خود به خود به سرعت پروسه ریکاوری را انجام دهد تاثیر مستقیم و مفیدی هم در ذهن ما دارد.

گذشته ار تمام فواید صندلی ماساژ برای شرایط خاص بدنی و مریضی ها بعضی افراد از صندلی ماساژ برای حس مراقبت و توجهی که به سلامتی خود دارد لذت میبرند. زمانی که در یک صندلی ماساژور میگذرانید یک رفتار هوشمندانه به بدن خودتان است. در همین دقایق از یک ماساژ کامل با صندلی ماساژور تمام فشار و شلوغی  زندگی روزانه شما با هر حرکت مالشی ضربه ای و هر حرکت در غلطک های دستگاه از بین میرود و عضلات و ذهن دوباره بیدار میشوند.

فواید صندلی ماساژور برای ذهن 1

درنهایت وقتی که در نظر دارید تا یک صندلی ماساژور بخرید فقط به فواید فیزیکی آن فکر نکنید. تاثیری که صندلی ماساژور در حالت ذهنی شما میگذارد و این امکان برای رفع استرس های شما باید نکته ای بسیار مهم در نظر شما باشد. در اخر باید گفت که به فکر فاصله بین بدن و ذهن خود باشید!

 

برای مشاهده و خرید صندلی ماساژور روی این لینک کلیک کنید

 

راه های ارتباط با ما :

02191003039

09127364236

 

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

اینستاگرام دلوکس مالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *