ورزشی

یک ورزش کامل برای چربی سوزی و عضله سازی با دستگاه روئینگ

یک ورزش کامل برای چربی سوزی و عضله سازی با دستگاه روئینگ

در این مقاله قصد داریم شما را با برخی ویژگی های دستگاه های روئینگ خانگی و باشگاهی و فواید استفاده از آنها آشنا کنیم. دستگاه روئینگ یکی از دستگاه های هوازی و خانگی و باشگاهی چند کاره و محبوب است.

ورزش های هوازی برای هر سن و سال و فعالیت روزانه ای که دارید، ضروری بوده و برای حفظ سلامتی تان، حیاتی است. این دستگاه تمام ویژگی های یک ورزش هوازی را به شما ارائه داده و در عین حال به استقامت و ارتقاء مقاومت و سیستم ایمنی بدن شما بسیار کمک می کند. در میان تمامی دستگاه های ورزش های هوازی همچون تردمیل ها و اسکی فضایی ، روئینگ بالاترین میزان کالری سوزی را دارد. این میزان چیزی در حدود 600 کالری در یک ساعت می باشد. روئینگ برخلاف دوچرخه های ثابت و تردمیل ، علاوه بر اینکه عضلات پا، ران و باسن شما را تقویت و خوش فرم می کند، می تواند بالا تنه ای زیبا نیز به شما هدیه دهد.

روئینگ به کدام قسمت ها فشار می آورد؟

فشار و تحرک با استفاده از این دستگاه در تمامی نقاط بدن شما تقسیم شده و در نتیجه می توانید تنها با استفاده از دستگاه روئینگ به صورت هم زمان، بر روی تمام عضلات مورد نظرتان کار کنید. کار با دستگاه روئینگ برخلاف کاربردهای فراوانش بسیار ساده و مفرح است. تنها کافی است با توجه به توان جسمی تان، فشار دستگاه را تنظیم کرده و محل نشیمن و فرم قرارگیری صحیح را انتخاب کنید. از این پس تنها کافی است، دسته ها را به سمت خود کشیده و کمرتان را صاف کرده و اندکی به پشت متمایل شوید.

یک ورزش کامل برای چربی سوزی و عضله سازی با دستگاه روئینگ 1

دستگاه روئینگ نیز همچون سایر دستگاه ها و تجهیزات کمکی در ورزش های هوازی به گونه ای طراحی شده است که با کمترین میزان فشار بر روی مفاصل، بیشترین کارایی را داشته باشد. تقریبا امکان بروز آسیب در استفاده از دستگاه روئینگ وجود ندارد و تنها کافی است با اندکی آموزش، تمرین و تکرار، فرم استاندارد انجام این حرکات را بیابید.

بهترین زمان مناسب دویدن، صبح بعدازظهر یا شب
خواندن

از دستگاه روئینگ به عنوان بهترین دستگاه برای چربی سوزی و عضله سازی هم زمان، نام می برند. این ورزش هوازی فواید فراوانی برای سلامتی سیستم قلب و عروق و تنفسی شما دارد و همان گونه که گفتیم می تواند روزانه با انجام تنها 30 دقیقه با این دستگاه، استقامت عمومی بدن تان را نیز تقویت کنید.

این مطلب را بخوانید:

بهترین تمرینات شکم برای چربی سوزی

سخن پایانی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همواره ورزش کردن در خانه را به ورزش کردن باشگاهی ترجیح می دهید، دستگاه های روئینگ خانگی در سایزهای کوچک تر و با قابلیت تا شنوندگی نیز به بازار عرضه شده اند. به عنوان آخرین کلام، دستگاه روئینگ جزء معدود دستگاه هایی است که سه ویژگی اصلی ورزش را می تواند به صورت یک جا و تنها با یک حرکت ساده به شما هدیه دهد. یک دستگاه روئینگ برای چربی سوزی، افزایش حجم تنفس و همچنین عضله سازی، کاربردی و موثر است. ما به تمام افرادی که می خواهند در کمترین زمان ممکن، اما با روشی سلامت، نتایج را خیلی زود مشاهده کنند توصیه می کنیم که قطعا از دستگاه روئینگ استفاده نمایند.

خرید دستگاه روئینگ

دستگاه روئینگ خانگی و باشگاهی عرضه شده در وب سایت دلوکس کالا دارای ضمانت اصالت کالا بوده و ضمنا مشاورین ما به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته به صورت آنلاین و تلفنی، پاسخگوی سوالات شما در رابطه با نحوه ­ی انتخاب یک دستگاه روئینگ کاربردی و موثر با توجه به ویژگی های مورد نظر شما هستند. در این سری مقالات شما را با سرفصل هایی در مورد سلامتی، آرامش و تناسب اندام آشنا خواهیم کرد. از شما دعوت می کنیم مطالب وب سایت دلوکس کالا را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *