ورزشی

ورزش های هوازی با استفاده از اسکی فضایی خانگی و اسکی های فضایی باشگاهی

ورزش های هوازی با استفاده از اسکی فضایی خانگی و اسکی های فضایی باشگاهی

در این مقاله قصد داریم شما را با برخی ویژگی های اسکی فضایی خانگی و باشگاهی و فواید استفاده از آنها آشنا کنیم. اسکی فضایی جدیدترین و یکی از محبوب ترین اعضای ورزش های هوازی خانگی و باشگاهی است.

اسکی فضایی یا الپتیکال جدیدترین عضو خانواده­ ی ورزش های هوازی خانگی و باشگاهی است. استفاده از اسکی فضایی خانگی یا باشگاهی می تواند تمامی مزایای تردمیل ها را به همراه داشته باشد و به همان میزان بر روی عضلات پایین تنه­ ی شما موثر باشد. اما این دستگاه علاوه بر این مزایا، عملکرد فوق العاده ای بر روی عضلات شکم و دست های شما دارد. حرکت دوار این دستگاه در کنار حرکت مستمر ورزشکار، فشار را بر روی تمامی عضلات بدن به صورت یکسان پراکنده کرده تا در یک ست کامل استفاده از این دستگاه بتوانید بدن خود را به صورت عمومی، تقویت نمایید.

چربی سوزی و میزان مصرف کالری در اسکی فضایی باشگاهی فوق العاده بوده و تقریبا بی رقیب است. در کنار این حجم از چربی سوزی و مصرف کالری، شما دقایقی لذت بخش، پرتحرک و جذاب را با این دستگاه تجربه خواهید کرد. این دستگاه برای ورزشکارانی که نمی خواهند ورزش های هوازی را از برنامه­ ی روزانه شان حذف کنند، اما در عین حال دچار آسیب هایی در مفاصل زانو می باشند، بهترین گزینه است. برنامه ها، شیب و مقاومت متغیر این دستگاه قابل برنامه ریزی و شخصی سازی بوده تا هر فرد و با هر میزان توان جسمانی بتواند از یکی از برنامه های این دستگاه جذاب بهره مند گردد.

ورزش های هوازی با استفاده از اسکی فضایی خانگی و اسکی های فضایی باشگاهی 1

مهمترین ویژگی های دستگاه اسکی فضایی خانگی و دستگاه اسکی فضایی باشگاهی ، به شرح زیر است :

  1. همان طور که گفتیم، دستگاه اسکی فضایی برخلاف دوچرخه های ثابت و تردمیل ها ، دایره ­ی عملکردیِ گسترده تری بر روی تمامی اعضای بدن شما دارند. این دستگاه ها علاوه بر عضلات پایین تنه­ی بدن شما، بر روی دست ها، سینه ها، سرشانه ها و بازوها نیز تاثیرگذار بوده و شاید بتوان از آنها به عنوان جامع ترین دستگاه ورزش های هوازی نام برد.
  2. میزان چربی سوزی و مصرف کالری در دستگاه الپتیکال بسیار بالا است و یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند به سالم ترین شکل ممکن، اما در زمانی کوتاه، کاهش وزنی چشم گیر داشته باشند.
  3. همان طور که گفتیم، ساختار طراحی دستگاه الپتیکال به گونه ای است که ورزشکارانی که به هر علت دارای آسیب های جدی در مفاصل زانو می باشند، می توانند با کمترین دغدغه از مزایای آن بهره مند گردند.
  4. اسکی فضایی در انواع مدل های خانگی و باشگاهی ، برنامه پذیر بوده و تقریبا در غالب انواع آن، دارای سیستم سنجش سطح سلامتی و آمادگی جسمانی است. ضمنا الپتیکال ها با طراحی جذاب ورزشی خود می توانند شما را در مدت زمان بیشتری مشغول به ورزش نگاه دارند. فراموش نکنید یک ورزش هوازی مناسب باید کمترین میزان خستگی را برای شما به وجود بیاورد، در عین حالی که بیشترین کارکرد را دارد.
چابکی چیست؟ بهترین تمرینات چابکی در خانه
خواندن

خرید اسکی فضایی

اسکی های فضایی خانگی و اسکی های فضایی باشگاهی عرضه شده در وب سایت دلوکس کالا دارای ضمانت اصالت کالا بوده و ضمنا مشاورین ما به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته به صورت آنلاین و تلفنی، پاسخگوی سوالات شما در رابطه با نحوه ­ی انتخاب یک اسکی فضایی کاربردی و موثر با توجه به ویژگی های مورد نظر شما هستند.

این مطلب را بخوانید :

الپتیکال یا تردمیل؟ فواید و معایب هر دو را بخوانید

در این سری مقالات شما را با سرفصل هایی در مورد سلامتی، آرامش و تناسب اندام آشنا خواهیم کرد. از شما دعوت می کنیم مطالب وب سایت دلوکس کالا را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *