راهنمای خرید, ماساژ

نکات خرید ماساژور پا | به چه چیزهایی توجه کنیم؟

نکات خرید ماساژور پا به چه چیزهایی توجه کنیم؟

چه چیزی می تواند لذت بخش تر و آرامش دهنده تر از آن باشد، که بعد از یک روز سخت و طولانی کاری به خانه بیایید و یک غذای داغ و پس از یک ماساژ لذت بخش را تجربه کنید. البته که این موضوع برای بسیاری از ما در دنیای واقعی و با مشغله های امروزی، خیلی امکان پذیر نیست مگر آن که تنها زندگی نکنیم.

شاید بتوان برای غذای گرم خانگی، جایگزینی پیدا کرد؛ اما برای ماساژ پا نمی توان هر روز به سالن های اسپا یا مراکز ماساژ رفت. اولین ایده برای خرید ماساژور پا در بسیاری از ما، از همین جا شکل می گیرد. جایی که پس از یک روز پر مشغله برای آرامش جسم و جانمان، به یک ماساژ به شدت نیاز داریم.

خرید ماساژور پا این روزها خیلی وابسته به سن و جنسیت نیست و بسیاری از ما آن را ابزاری کاربردی یافته ایم که می تواند علاوه بر ایجاد یک آرامش فوق العاده، ما را از شر دردهای مرسوم در ناحیه‌ی پایمان رهایی بخشد.

اما با وجود گزینه های مختلف در بازار و در گستردگی قیمت های موجود، انتخاب گزینه‌ی متناسب با بودجه و البته نیازهایمان، کمی دشوار است. هدف از این راهنمای خرید ماساژور پا ، بیان ساده ترین نکاتی است که می بایست در هنگام انتخاب در نظر داشته باشید.

نکات خرید ماساژور پا  به چه چیزهایی توجه کنیم؟ 1

پیش از هر چیز، هدفتان از خرید ماساژور پا را تعیین کنید

علاوه بر ایجاد احساس ریلکسی، ماساژورهای پا می توانند دامنه‌ گسترده ای از مشکلات فیزیکی پاهای ما را نیز تسکین داده و حتی درمان کنند. علاوه بر این، همان طور که گفتیم مراجعه‌ی مستمر به سالن های ماساژ حقیقتا هزینه‌ی بسیاری برای ما خواهد داشت. در نتیجه باید با دقت کامل و با توجه به نیازهایمان، بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

صندلی های ماساژور چگونه کار می کنند؟ انواع صندلی ماساژور و عملکرد آنها
خواندن

در هنگام خرید ماساژور پا با گزینه هایی مواجه می شوید که اصلی ترین کاربردشان، ایجاد احساس ریلکسی و آرامش خاطر است و در کنار آنها دستگاه های دیگری نیز وجود دارند که می توانند جنبه‌ی درمانی داشته باشند.

برخی از این مزایای درمانی شامل گردش بهتر خون در ناحیه‌ی پا، رفع دردهای مزمن و تورم و درد در نواحی پایین پا است. اگر شما از افرادی هستید که روزهای شلوغ و پرتحرکی دارید و در کنار آن پیاده روی یا دویدن روزانه را نیز تجربه می کنید، بهتر است از ماساژور پای گروه دوم انتخاب خود را انجام دهید.

این دسته از ماساژورها با تولید گرما و حرکت های متنوع، به سرعت خستگی و دردهای مزمن را برطرف می کنند.

در هنگام خرید ماساژور پا به ویژگی ها و امکانات آن توجه کنید

ماساژورهای پای متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام دارای میزان فشار، تنوع حرکات و ناحیه های هدف متفاوتی هستند. قبل از آن که منتظر پیشنهاد فروشنده باشید، به نیازها و ویژگی های بدنی خود توجه کنید. این موضوع به شما کمک می کند در هنگام خرید ماساژور پا ، هزینه‌ی امکاناتی را پرداخت کنید که حقیقتا به آنها نیاز دارید.

ماساژورهای پا در انواع پیشرفته می توانند از انواع ماساژهای ریلکسی تا شیاتسو را با و بدون گرما به شما عرضه کنند. هر کدام از انواع این امکانات و تنوع منوها، برای رفع گروهی از مشکلات طراحی شده اند. پس به خوبی نیازهای خود را به فروشنده اعلام کنید.

ماساژ چگونه می تواند به کاهش سلولیت کمک کند
خواندن

میزان فشار وارده توسط ماساژور پا هم یکی دیگر از گزینه های مهم است. وابسته به نوع مشکل یا نیازتان، ممکن است فشار بالا یا حرکت سریع غلتک ها برای شما مشکل آفرین و ایجاد کننده‌ی آسیب های جدید باشد. پس نیازی نیست در هنگام خرید ماساژور پا حتما گزینه ای را انتخاب کنید که از همه پر توان تر و یا سریع تر است.

قابل حمل بودن دستگاه ماساژور اهمیت دارد

بسیاری از دستگاه هایی را که ما خریداری می کنیم پس از گذشت مدت اندکی جای در پستوی خانه و یا انباری پیدا می کنند. مهمترین علت آن هم عدم وجود فضای کافی در خانه های کوچک ما است. پس در همان ابتدا، ماساژور پایی را انتخاب کنید که ابعاد آن متناسب با فضای در نظر گرفته بوده، تا بی مورد و به صورت دائم مزاحم شما نباشد.

البته باید به خاطر داشته باشید هر چقدر تنوع ماساژها و ویژگی های ماساژور پا بیشتر باشد، طبیعتا ابعاد آن نیز بزرگ تر می گردد. یک نکته‌ی دیگر که حتما باید در هنگام خرید ماساژور پا به آن توجه کرد، میزان تحمل وزن آن است. در این مورد هم ماساژورهای بزرگ تر، تحمل وزن بیشتری دارند و در برابر فشار و ضربات احتمالی، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.

در نتیجه باید تعادل را در این زمینه رعایت کرد. یعنی دستگاهی را تهیه کنید که تا حد امکان دارای ابعاد کوچکی بوده؛ اما این کوچک بودن ابعاد باعث نشود تا یک ماساژور ضعیف یا آسیب پذیر بخرید.

نکات خرید ماساژور پا  به چه چیزهایی توجه کنیم؟ 2

و در آخر قیمت ماساژور پا

دلیل این که قیمت ماساژور پا را در انتها آورده ایم، کم اهمیت بودن آن نیست؛ اما یک نکته‌ی مهم در رابطه با آن وجود دارد. شما می توانید ماساژورهای غیر الکترونیکی پا را با قیمت هایی بسیار محدود تهیه کنید. اما باید به خاطر داشته باشید که نمی توان از آن انتظار معجزه یا عملکردی فوق العاده داشت. این گروه از ماساژورها پا تنها می توانند کمی به شما احساس ریلکسی داده که آن هم به میزان تلاش خودتان بستگی دارد!

روش های انتخاب ماساژور پا
خواندن

اگر کمی بودجه‌ی مورد نظرتان را افزایش دهید، نوبت به ماساژورهایی می رسد که به صورت الکترونیک و البته با منویی محدود، فرآیند ماساژ پا را انجام می دهند و در آنها خبری از ایجاد گرما و یا تنوع ماساژ وجود ندارد.

این مطلب را نیز بخوانید :

راهنمای خرید صندلی ماساژور برای آن که بهتر دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید

اگر بودجه‌ی کافی برای خرید ماساژور پا کنار گذاشته باشید می توانید به سراغ دستگاه هایی بروید که علاوه بر منویی متنوع با انواع سبک های ماساژ، می توانند به صورت نقطه ای و اختصاصی، بخش های مورد نظر شما را ماساژ دهند. در انتها باز هم همه چیز برای خرید ماساژور پای مناسب، به سرفصل اول بازمی گردد. جایی که انتخاب یک گزینه‌ی هماهنگ با نیازهایتان، مهمترین فاکتور است .

منبع : thedodo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *