ماساژ

مقایسه هیتر سنگ داغ دیجیتال 18 لیتری و 6 لیتری

مقایسه هیتر سنگ داغ دیجیتال 18 لیتری و 6 لیتری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در این مطلب به مقایسه هیتر سنگ داغ دیجیتال 18 لیتری و 6 لیتری میپردازیم:

هیتر سنگ داغ دیجیتال 18 لیتری:

این نوع هیتر دارای سایز و ظرفیت بالایی بوده و مناسب برای سالن های ماساژ و ماساژور های حرفه ای میباشد که هنگام ماساژ به تنوع زیادی از سنگ های ماساژ نیاز دارند و می خواهند ماساژ  را در نواحی مختلفی از بدن انجام دهند.

همچنین ظرفیت بالای این دستگاه به شما کمک کرده که کامل ترین ست سنگ ها مانند ست سنگ ماساژ 76 تایی را به راحتی در آن جای دهید و در هنگام ماساژ فرد به راحتی به تنوع زیادی از سنگ ها دسترسی داشته باشید که همین مسئله باعث افزایش سرعت ماساژور و راحتی کار آن میشود.

هیتر سنگ داغ دیجیتال 6 لیتری:

اما در مورد این دستگاه باید گفت که به دلیل ظرفیت و حجم کمتر دستگاه به راحتی قابل حمل بوده و برای مکان هایی که فضای کمی دارند مناسب است.

به همین دلیل برای ماساژور ها و کسانی که خدمات ماساژ را در منزل مشتری انجام میدهند و یا حتی مراکزی که فضای کمی دارند انتخاب خوبی است. همچنین اگر خدمات ماساژ سنگ محدود تر بوده و به تعداد کمتری سنگ آماده نیاز دارید این هیتر میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

هیتر دیجیتال یا آنالوگ؟

در مقایسه هیتر سنگ داغ واضح است که هیتر دیجیتال بسیار کاربری تر و استاندارد تر میباشد. در نوع هیتر آنالوگ به دلیل این که صفحه نمایشگر دما وجود ندارد شما نمیتوانید دمای حال حاضر دستگاه را ببینید و یا به صورت دقیق دمای مورد نیاز را تنظیم کنید و این کار را باید به وسیله یک ترمومتر انجام دهید که همین باعث کند تر شدن کار ماساژور میشود.

معرفی و آموزش نصب صندلی ماساژور بن کر K18
خواندن

در هیتر سنگ داغ دیجیتال شما میتوانید به راحتی از طریق دکمه ها دمای مورد نیاز خود را برای گرم کردن تنظیم کرده و بعد از آن هیتر را در دمایی پایین تر برای گرم نگه داشتن سنگ ها تنظیم کنید.

نکته : دمای استاندارد و مناسب سنگ ها برای انواع ماساژ سنگ داغ 55درجه سلسیوس میباشد.

آموزش استفاده و راه اندازی هیتر سنگ داغ:

در ابتدا که هنوز دستگاه خاموش است یک حوله سفید نسبتا ضخیم را در کف ظرف پهن کنید.  این کار باعث میشود که سنگ های خود را بهتر در ظرف ببینید و همچنین برای عمر سنگ ها هم مفید است. بعد سنگ های مورد نظر را در کف ظرف بر روی حوله به طور منظم بچینید و در آخر مقداری آب در ظرف بریزید تا روی سنگ ها را بپوشاند.

بعد دستگاه را روشن کرده و دمای مورد نظر را تنظیم میکنیم. ( بهتر است رو 55 درجه تنظیم باشد ) معمولا سنگ ها در زمان بین 15 تا 25 دقیقه گرم شده که این زمان بسته به تعداد سنگ و مقدار آب میباشد.

 

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *