ماساژ

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب

در این مقاله قصد داریم شما را با سه محصول پرطرفدار در گروه ماساژورهای پرتابل آشنا کنیم. ماساژور پا ، روکش صندلی ماساژور و ماساژور بدن دستی هر سه با توجه به ویژگی هایی که دارند، از محبوب ترین انواع ماساژورها می باشند. محبوبیت ماساژ و لذتی که در هنگام استفاده از دستگاه های ماساژور پرتابل به وجود می آید، هر روز بر تعداد طرفداران این دستگاه ها می افزاید. دستگاه های ماساژ در کنار آرامش فوق العاده ای که خلق می کنند، می توانند بسیاری از تنش ها و مشکلات جسمی را نیز برطرف نمایند. در این میان دستگاه های ماساژور پرتابلی نیز تولید شده اند که با حفظ همان ویژگی های لذت بخش ماساژ ، در ابعادی کوچک تولید گردیده تا در هر محل و موقعیتی قابل استفاده باشند. وب سایت دلوکس کالا مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های پرتابل ماساژ را برای شما فراهم کرده است که در این مقاله و مقاله بعد به معرفی شش عدد از پرکاربردترین آنها خواهیم پرداخت.

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب 1

ماساژور پا

ماساژورهای پا پس از صندلی های ماساژ پرکاربردترین و محبوب ترین انتخاب افرادی است که از ماساژ لذت می برند. فرآیند و تکنولوژی کار آنها همچون صندلی های ماساژور بوده که پیشتر در مقاله ای مجزا به توضیح آن پرداخته ایم.

همان طور که همه می دانیم این جمله­ ی تکراری که : ( پا، قلب دوم انسان است ) ، کاملا جایگاهی علمی و تجربی دارد. هرکدام از ما حتی اگر یک بار تجربه استفاده از ماساژور پا و یا ماساژ پا توسط یک ماسور حرفه ای را داشته باشیم به خوبی می دانیم که پس از یک ماساژ پای کامل، آرامشی عمیق در وجود ما ایجاد می گردد. ماساژورهای پا نیز از تکنولوژی غلطک و کیسه های هوا استفاده می کنند که دقیقا مشابه با صندلی ماساژ است. بسیاری از افرادی که در محل کارها، ساعت ها پشت میز نشسته اند می توانند با استفاده از ماساژور پا تا حد زیادی از عوارض خستگی و آسیب های آن بکاهند. ضمنا ماساژور پا نیز دارای برنامه های متنوعی بوده که به خوبی تمام قسمت های پای شما را ماساژ می دهد. ماساژورهای پا دقیقا همان حرکات انگشت ماسور را بر روی پای شما شبیه سازی می کنند

صندلی ماساژور چگونه کار می کند ؟
خواندن

روکش صندلی ماساژور

برخی از ما به علت ماهیت کارمان و برخی دیگر به علت جابه جایی های مدام شهری، ساعات زیادی را پشت فرمان ماشین مان سپری می کنیم. روکش صندلی ماساژور دقیقا برای همین لحظات طراحی شده است. خستگی از رانندگی طولانی مدت و گیر افتادن در ترافیک های ناتمام شهری، فشار مضاعفی به کمر، ستون مهره ها و عضلات وابسته به آن وارد می کند. روکش صندلی ماساژور این قابلیت را دارد که بر روی صندلی هر خودرویی سوار شود. روکش های صندلی ماساژور نیز همچون صندلی های ماساژ ، دارای برنامه ها و غلطک های متفاوتی بوده تا هیچ نقطه ای از کمر شما در هنگام رانندگی از این ماساژ لذت بخش، محروم نباشند.

ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب 2

ماساژور بدن دستی

ماساژورهای بدن دستی با سَربست های متنوع و امکان تنظیم قدرت ماساژ ، تنوعی بی نظیر و تخصصی از ماساژ را به شما رائه می دهند. با بهره مندی از یکی از این ماساژورهای پرتابل و دستی می توانید هر نقطه از بدنتان را با یک سربست تخصصی ماساژ دهید. ماساژورهای دستی یک انتخاب ایده آل و کم هزینه برای افرادی است که از ماساژ لذت می برند اما فرصت کافی برای مراجعه به مراکز ماساژ را نداشته و یا نمی خواهند بودجه­ ی زیادی را صرف خریداری صندلی ماساژ کنند. ماساژورهای دستی تنوع فراوانی دارند و به کمک دفترچه راهنمای آنها می توانید یک لذت یک ماساژ کامل را به وسیله­ ی سربست ها و برنامه های متنوع آنها، شبیه سازی کنید.

این مطلب را بخوانید :

13 دلیل مهم برای خرید ماساژور پا

در این سری مقالات شما را با سرفصل هایی در مورد سلامتی، آرامش و تناسب اندام آشنا خواهیم کرد. از شما دعوت می کنیم مطالب وب سایت دلوکس کالا را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *