ماساژ

خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال در ماساژ رایحه درمانی

خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال در ماساژ رایحه درمانی

در این سری مقالات قصد داریم شما را با خواص رایحه های مختلف روغن ماساژ آشنا کرده و تاثیرات خارق العاده­ ی آنها بر روی سلامتی و زیبایی شما را بررسی نماییم. در سومین مقاله از این سری، به خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال خواهیم پرداخت. پرتقال میوه ای است از گروه مرکبات و شاید بتوان گفت، محبوب ترین میوه در این رده است.

پرتقال میوه ای است محبوب که به علت طعم دلنیشین و خواص فراوانش یکی از محبوب ترین میوه ها است. این روغن ماساژ بدن نیز همچون بسیاری از میوه ها از پوست آن استخراج می گردد و انواع کاربردهای غذایی و دارویی دارد. در ادامه این مقاله به برخی از مهمترین خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال می پردازیم.

پرتقال میوه ای است محبوب که به علت طعم دلنیشین و خواص فراوانش یکی از محبوب ترین میوه ها است. روغن بدن پرتقال نیز همچون بسیاری از میوه ها از پوست آن استخراج می گردد و انواع کاربردهای غذایی و دارویی دارد. در ادامه این مقاله به برخی از مهمترین خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال می پردازیم.

خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال در ماساژ رایحه درمانی 1

فواید ماساژ آروماتراپی با رایحه روغن ماساژ پرتقال

رایحه روغن ماساژ پرتقال یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین انواع روغن های ماساژ رایحه درمانی ( Aromatherapy ) است.

ماساژ یکی از آرامش بخش ترین کارهایی است که می تواند خستگی های جسمی و ذهنی را از بین ببرد. در میان انواع روش های ماساژ آروماتراپی بیشترین میزان آرامش دهی را دارد. در فرآیند آروماتراپی شما از دو جهت می توانید از خواص روغن ماساژ پرتقال بهره ببرید. روغن ماساژ پرتقال همچون سایر روغن ها از طریق پوست جذب شده و می تواند تقریبا تمامی خواص آن را به شما منتقل نماید.

خواص رایحه روغن ماساژ آلوئه ورا در ماساژ رایحه درمانی
خواندن

ضمنا یکی دیگر از مزایای آروماتراپی استشام و تنفس کردن رایحه روغن ماساژ است که در مورد رایحه پرتقال این عمل باعث ایجاد آرامش و شادابی در شما می گردد. همانطور که در مقالات پیشین گفتیم، سلول های عصبی و غدد ترشح هورمون به بو واکنش نشان میدهند و این واکنش ها در قالب احساسات ترجمه می گردند. آروماتراپی با رایحه روغنه پرتقال علاوه بر تقویت سیستم ایمنی شما می تواند تمامی خستگی های یک روز سخت کاری را هم از بین ببرد

5 ویژگی رایحه روغن ماساژ پرتقال

  • رفع آکنه و پاکسازی پوست :

تاثیر رایحه روغن ماساژ پرتقال در پاکسازی و جوان سازی پوست بی رقیب است. اگر صورت خود را به همراه روغن پرتقال ماساژ دهید، فرآیند کلاژن سازی آن را تقویت کرده اید. ضمنا با این کار گردش خون در صورت خود را هم تسهیل می کنید که می تواند به شادابی پوست شما کمک کند. رایجه روغن ماساژ پرتقال تاثیر بسیار مناسبی بر روی جوش ها و آکنه ها نیز دارد. پس حتما ماساژ آروماتراپی بر روی پوست صورت خود را نیز تجربه کنید. 

  • تسهیل و افزایش گردش خون :  

یکی دیگر از تاثیرات معجزه آسای روغنه پرتقال تسهیل و افزایش گردش خون است. این امر برای بیمارانی که از فشار خون رنج می برند نیز می تواند موثر باشد. آروماتراپی با رایحه روغن ماساژ پرتقال می تواند تاثیرات مشابهی داشته باشد و در بلند مدت تضمین کننده سلامت سیستم گردش خون شما باشد.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن :

اساسا پرتقال و بیشتر مرکبات به عنوان آنتی بیوتیک های طبیعی شناخته می شوند. جالب است بدانید استشام رایجه روغنه پرتقال می تواند به افزایش قوای سیستم ایمنی بدن شما کمک کند. بهتر است در فصول سرد سال چند بار ماساژ آروماتراپی را با رایحه روغن ماساژ پرتقال تجربه کنید.

  • کاهش درد و گرفتگی عضلات:
ماساژورهای پرتابل پرکاربرد و محبوب ( بخش دوم )
خواندن

گرفتگی عضلات و دردهای عضلانی یکی از عوارض زندگی مدرن و پشت میز نشینی های مستمر است. در صورتی که برای رفع گرفتگی عضلات ماساژ می گیرید به شما توصیه می کنیم حتما چند باری هم رایحه روغن ماساژ پرتقال را امتحان کنید. این روغن تاثیری سریع و تقریبا پایدار در رفع این خستگی و گرفتگی های مزمن دارد.

  • آرامش بخشی :

رایحه مرکبات همیشه لذت بخش و آرامش آورند. رایحه دلنشین پرتقال می تواند با تحریک سیستم عصبی و هورمونی شما احساس شادابی و آرامش را ایجاد نماید

خواص رایحه روغن ماساژ پرتقال در ماساژ رایحه درمانی 2

تجربه یک ماساژ لذت بخش و پر انرژی با رایحه پرتقال

ما در فروشگاه محصولات سلامتی و ورزشی دلوکس کالا، محصولاتی متنوع از انواع تجهیزات و روغن های ماساژ را با قیمتی مناسب و با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت کالا در اختیار شما همراهان دلوکس کالا قرار داده ایم.

ماساژ آروماتراپی محبوب ترین سبک ماساژ بوده که در آن شما علاوه بر تجربه­ ی یک ماساژ لذت بخش می توانید از طریق جذب پوستی روغن ماساژ و همچنین استشمام رایحه آن، از خواص بی رقیبش بهره ببرید. رایحه روغن ماساژ Orange با برخورداری از خواصی که تنها در اینجا به برخی از آنها اشاره کردیم، می تواند یک انتخاب ایده آل برای ماساژ آروماتراپی باشد.

این مطلب را بخوانید :

چگونه از ماساژ لذت بیشتری ببریم؟

ماساژ آروماتراپی خواص درمانی و سلامتی فراوانی داشته و در ترکیب با رایحه های متنوع روغن ماساژ اثراتی شگفت انگیز دارد. به شما توصیه می کنیم جهت آشنائی بیشتر با خواص این ماساژ و روغن های ماساژ متنوع آن، این سری مقالات ما را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *