ماساژ

خواص رایحه روغن ماساژ آلوئه ورا در ماساژ رایحه درمانی

در این سری مقالات قصد داریم شما را با خواص رایحه های مختلف روغن ماساژ آشنا کرده و تاثیرات خارق العاده ­ی آنها بر روی سلامتی و زیبایی شما را بررسی نماییم. در سومین مقاله از این سری، به خواص رایحه روغن ماساژ آلوئه ورا خواهیم پرداخت. آلوئه ورا یکی از قدیمی ترین گیاهان داروئی است.

از هزاران سال پیش انسان ها به خواص مختلف این گیاه پی بردند. آلوئه ورا این روزها بیشتر در صنایع آرایشی و بهداشتی حضور دارد. تاثیرات بی نظیر آلوئه ورا در شادابی و طراوت پوست اثبات شده است. آلوئه ورا ضمنا یک مرطوب کننده طبیعی بی نظیر است. رایحه روغن آلوئه ورا تمامی خواص جادوئی این گیاه شگفت انگیز را دارد.

خواص رایحه روغن ماساژ آلوئه ورا در ماساژ رایحه درمانی 1

فواید ماساژ آروماتراپی با رایحه روغن آلوئه ورا

رایحه روغن آلوئه ورا یکی از محبوب ترین روغن های ماساژ رایحه درمانی ( Aromatherapy ) در میان آقایان و بانوان است. این رایحه محبوب یکی از اولین انتخاب ها برای افرادی است که از خشکی و عدم طراوت پوست خود رنج می برند.

استفاده از روغن ماساژ آلوورا می تواند تسکین دهنده درد های مزمن ناشی از خستگی کار روزانه باشد.  آروماتراپی می تواند با استفاده از انواع رایحه ها تجربه ای سرشار از آرامش و سلامتی برای شما باشد. رایحه روغن الوئه ورا یکی از موثرترین روغن های این سبک از ماساژ است. 

5 ویژگی روغن ماساژ آلوئه ورا

  • درمان خشکی و رطوبت دهی به پوست :

گوشت و پوست برگ های آلوئه ورا اولین منبع تولید کننده روغن آن هستند. اولین کاربرد رایحه روغن آلوئه ورا قطعا رطوبت دهی به پوست است. در میان تمامی انواع روغن های ماساژ رایحه آلوئه ورا بهترین انتخاب برای آبرسانی به پوست است. در ادامه برخی دیگر فواید روغن آلوئه ورا برای پوست پرداخته ایم.

  • اکسیژن رسانی و ترمیم بافت های پوست :
فواید ماساژ سنگ داغ برای سلامتی چیست؟
خواندن

روغن موجود در پوست آلوئه ورا یکی از اصلی ترین پایه های انواع کرم های ترمیم بافت های پوست است. خاصیت اکسیژن رسانی روغن آلوئه ورا بی رقیب است. در صورتی که احساس می کنید پوست شما کمی کدر شده است یکی از بهترین راه های ترمیم این موضوع استفاده از ماساژ آروماتراپی با روغن ماساژ آلوئه ورا است.

خواص رایحه روغن ماساژ آلوئه ورا در ماساژ رایحه درمانی 2

روغن ماساژ آلو ورا

  • جوانسازی پوست :

از اولین نشانه های استفاده از روغن ماساژ آلوئه ورا در آروماتراپی ایجاد کلاژن ها است. کلاژن سازی در پوست مهمترین فاکتور در جوان ماندن پوست و برخورداری از ارتعاش مناسب آن است. ماسک آلوئه ورا نیز تقریبا همین خواص را داشته. همانطور که تا اینجای مقاله دریافته اید، آروماتراپی با رایحه روغن آلوئه ورا بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شرایط پوست شما خواهد گذاشت.

  • آرامش بخشی و تسکین درد :

گیاه آلوئه ورا و پوست گوشت آن درمانی طبیعی و اثرگذار برای انواع سوختگی ها است. رایحه روغن آلوئه ورا نیز این خواص تسکین دهنده را داشته و می تواند به روند درمان برخی از آسیب ها کمک نماید. در کنار این خواص دریافت ماساژ با روغن آلوئه ورا می تواند دردهای مزمن کار روزانه در ناحیه گردن و شانه را تسکین دهد. این روغن می تواند بدن خسته شما از فعالیت های پشت میز نشینی را آرامش دهد.

  • تقویت دستگاه ایمنی :

دستگاه ایمنی بدن شما بهترین واکنش ها را به تقویت کننده های طبیعی نشان می دهد. آلوئه ورا همچون بسیاری از گیاهان دارای خواص داروئی، روغنی غنی و پر کاربرد دارد. فارغ از خواص بی شمار روغن ماساژ آلوئه ورا برای پوست، دریافت ماساژ آروماتراپی با آن می تواند دستگاه ایمنی بدن شما را نیز تقویت نماید.

بهترین لیست قیمت صندلی ماساژور حرفه ای
خواندن

تجربه یک ماساژ لذت بخش و پر انرژی با رایحه روغن آلوئه ورا

ما در فروشگاه محصولات سلامتی و ورزشی دلوکس کالا، محصولاتی متنوع از انواع تجهیزات و روغن های ماساژ را با قیمتی مناسب و با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت کالا در اختیار شما همراهان دلوکس کالا قرار داده ایم.

این مطلب را بخوانید :

حفظ سلامتی جسمانی مهمترین مسئولیت ما در قبال بدنمان است

ماساژ آروماتراپی محبوب ترین سبک ماساژ بوده که در آن شما علاوه بر تجربه­ ی یک ماساژ لذت بخش می توانید از طریق جذب پوستی روغن ماساژ و همچنین استشمام رایحه آن، از خواص بی رقیبش بهره ببرید. رایحه روغن آلوئه ورا با برخورداری از خواصی که تنها در اینجا به برخی از آنها اشاره کردیم، می تواند یک انتخاب ایده آل برای ماساژ آروماتراپی باشد.

ماساژ آروماتراپی خواص درمانی و سلامتی فراوانی داشته و در ترکیب با رایحه های متنوع روغن ماساژ اثراتی شگفت انگیز دارد. به شما توصیه می کنیم جهت آشنائی بیشتر با خواص این ماساژ و روغن های ماساژ متنوع آن، این سری مقالات ما را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *