ورزشی

تمرین با دستگاه اسکی فضایی

تمرین با دستگاه اسکی فضایی

تمرین با دستگاه اسکی فضایی :

یکی از بهترین دستگاه ها برای چربی سوزی و کاهش وزن چه برای آقایان و چه خانم ها اسکی فضایی یا همان الپتیکال میباشد, میزان چربی سوزی و شدت فعالیت در تمرین با دستگاه اسکی فضایی تقریبا به اندازه تردمیل بوده و کسانی که علاقه زیادی به دویدن ندارند می توانند از اسکی فضایی استفاده کنند.

مسئله مهمی که برای استفاده از تمام دستگاه های هوازی وجود دارد این است که حتما برای تمرین خود برنامه داشته باشید و هر روز یک روال خسته کننده را تکرار نکنید,

برای گرفتن حداکثر نتیجه باید ۳ یا ۴ روز در هفته با برنامه های شدت بالا با این دستگاه ها کار کنید در غیر این صورت به سرعت از تمرین و استفاده از این دستگاه های مفید خسته می شوید.

تمرین با دستگاه اسکی فضایی

فواید الپتیکال :

دستگاه الپتیکال به بدن شما اجازه می دهد که تا حدودی دویدن را شبیه سازی کنید و در عین حال میزان فشار بر روی مفاصل خود را می توانید کنترل کنید (با تعیین سطح مقاومت مختلف)

توانایی تمرینات متقاطع (ضربدری) اکثر افراد می توانند با دستگیره های این دستگاه تمرین و ورزش کنند، که اینکار به شما اجازه می دهد اندام های بالایی و پایینی بدن خود را به طور همزمان تقویت کنید (تاثیرگذاری بر تمامی اندام های بدن).

گام های بلند به طور معکوس اکثر دستگاه های الپتیکال به شما اجازه می دهد تا در جهت معکوس حرکت نمائید که این امر گروه های عضلانی مختلف را تحت تاثیر قرار داده و باعث تقویت عضله چهارسررانی شما می شود و در کل یک سری تمرینات متنوع قابل تنظیم را ارائه می کند.

ورزش با معده خالی | آیا باید با شکم خالی ورزش کنم؟
خواندن

اصولاً افراد در حین تمرین با الپتیکال میزان فشار تمرین را به طور کامل احساس می کنند، بر طبق نتایج مطالعات انجام شده، احساس و درک بیشتر از کالری سوزی باعث از بین رفتن (سوزانده شدن) بیشتر کالری ها میشود.

به عبارت دیگر فردی که درک و احساس بیشتری از کالری سوزی در حین تمرین دارد کالری بیشتری را به میزان تمرین مشابه نسبت به فردی که احساس کمتری از کالری سوزی دارد، می سوزاند.

ویدیو آموزشی کوتاه و مفید برای استفاده از اسکی فضایی :

برای خرید دستگاه اسکی فضایی روی عکس زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *