ورزشی

فواید دوچرخه ثابت را بخوانید

فواید دوچرخه ثابت را بخوانید

فواید دوچرخه ثابت را بخوانید :

یکی از معروف ترین دستگاه ها برای تمرین در خانه دوچرخه ثابت است. این دستگاه در انواع اندازه ها شکل ها و قیمت ها برای بسیاری از افراد نسبت به شرایطشان میتواند مناسب باشد. افرادی که یک اتاق جدا برای ورزش دارند ممکن است مدل های بزرگتر و قوی تر را انتخاب کنند که جابه جایی اش سخت تر است. ساکنان اپارتمان ها که فضایی محدود تر دارند میتوانند مدل های کوچکتر انتخاب کرده که به راحتی قابل جابه جایی هستند و در مواقعی که استفاده ندارید میتوانید انرا به راحتی یک گوشه از اتاقتان بگذارید.

سادگی و راحتی:

بسیازی از افراد موقعی که کودک بودند راندن یک دوچرخه را یاد گرفتند پس با پا زدن پدال یک دوچرخه اشنا هستند و نیازی به یادگیری ندارد. داشتن یک دوچرخه ثابت در خانه باعث راحتی در ورزش شما شده و مواقعی که هوا مناسب نیست احتیاجی به رفتن باشگاه در ان هوا را ندارید!

تمرین هوازی برای تمامی افراد:

هر کسی با هر سطح از شرایط جسمانی میتواند از یک تمرین هوازی خوب با دوچرخه ثابت بهره ببرد. تازه کار ها معمولا با یک دوچرخه ثابت شروع میکنند به این دلیل که میتوانند انرا به راحتی در هر قدرت و سرعتی که میخواهند استفاده کنند و نگران گرفتگی زیاد در عضلات خود نیستند. بعد از مدتی که مهارت شما در تمرین با دوچرخه ثابت افزایش پیدا کرد متوانید تمرینات پرفشار تری مانند سرعت بالاتر و شیب را اضافه کنید. حرفه ای که بدنی اماده تر دارند میتوانند از هر دو تمرین سرعتی و شیب همزمان در یک تمرین استفاده کنند.

آشنایی با ترفندهای دوچرخه ثابت برای تازه کاران
خواندن

خسته کننده نیست:

بعضی از افراد از تمرین کردن و تمرکز روی امادگی جسمانی شان لذت میبرند. اگرچه شما از ان دسته از افراد که دوست دارید موقع ورزش در خانه برنامه مورد علاقه خود را ببینید یا به موزیک گوش دادن بپردازید. البته این هم راه بسیار خوبی است که بجای نشستن و خوردن تنغلات موقع دیدن برنامه مشغول ورزش کردن و پربی سوزی باشید!

خطر کمتر :

استفاده از یک دوچرخه ثابت ریسک بسیار کم و احتمال اسیب دیدگی خیلی کمتری دارد. اصلا فشار زیادی به مفاصل مانند دیگر تمرین های هوازی وارد نخواهد کرد و برای زانوها پاها و ساق ها بسیار مناسب است. حتی برای افراد مسن که ممکن است مشکلات تعادلی ارتروز یا دیگر مشکلات مربوط به سن بالا داشته باشند خیلی مفید است.

قدرت بیشتر:

دوچرخه ثابت بهترین دستگاه برای افزایش قدرت پاها به خاطر اینکه موقع پا زدن کاملا عضلات پا درگیر هستند. تنها کاری که باید انجام دهید افزایش قدرت و شدت تمرین است که بدن خود را به چالش بکشید.

امکانات :

مزیت دیگر دوچرخه ثابت این است که با امکانات و اپشن های مختلفی در دسترس هستند. بعضی از ان ها دارای صفحه نمایش با ضربان قلب هستند و بعضی دیگر میتوانند امکاناتی مثل فن خنک کننده و مانیتور ال سی دی و برنامه های تمرین حرفه ای و از پیش تعیین شده داشته باشند.

 

برای مشاهده و خرید دوچرخه ثابت روی این لینک کلیک کنید

 

راه های ارتباط با ما :

02191003039

09127364236

 

با ما در اینستاگرام همراه شوید !

7 فایده اصلی تمرینات TRX
خواندن

اینستاگرام دلوکس مالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *