ورزشی

با فواید باشگاه خانگی یا داشتن هوم جیم بیشتر آشنا شوید

با فواید باشگاه خانگی یا داشتن هوم جیم بیشتر آشنا شوید

آیا شما هم جزء افرادی هستید که هر بار صحبت از ورزش کردن پیش می آید، این گفتگو های تکراری را در ذهن خود بازگو می کنید :

  • من زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارم.
  • وقتی از سر کار بر می گردم به قدری خسته هستم که دیگر توانی برای رفتن به باشگاه ندارم.
  • پرداخت هزینه مربی خصوصی و حق عضویت باشگاه آن هم برای مدتی طولانی برای من هزینه ای مازاد است.

اگر این چنین است، هوم جیم بهترین گزینه برای شما است. به همین منظور قصد داریم در این متن کوتاه، شما را با فواید باشگاه خانگی آشنا نماییم. موضوعی که به کلی می تواند سطح سلامتی و کیفیت زندگی روزمره شما را ارتقاء دهد.

انجام تمرینات ورزشی در خانه موضوعی است که هر روز بیش از پیش مورد توجه ما قرار می گیرد. به ویژه با وجود دستگاه های فوق پیشرفته‌ی هوم جیم ، این روزها می توان باشگاه خانگی را در انواع مختلف و با قیمت های متنوع در بازار یافت.

با ما همراه باشید تا بیشتر با فواید هوم جیم آشنا شوید.

اولین مزیت در داشتن هوم جیم : به زندگی روزانه خود سلامتی بی افزایید

با داشتن هوم جیم و آشنایی با روش های تمرین و فواید باشگاه خانگی دیگر هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن باقی نمی ماند. ضمنا با وجود یک باشگاه کامل در گوشه‌ی خانه تان شما می توانید دقیقا در ساعات طلایی روز خود، به ورزش کردن مشغول شوید.

با فواید باشگاه خانگی یا داشتن هوم جیم بیشتر آشنا شوید 1

به جای آن که در طول روز درگیری ذهنی برای مدیریت رفتن به باشگاه داشته باشید، می توانید در هر لحظه از باشگاه خانگی خود استفاده کنید. پس زمانی تمرین می کنید، که دوست دارید تمرین کنید؛ و نه زمانی که برنامه‌ی باشگاه این اجازه را به شما می دهد.

مزایای دستگاه ورزشی روئینگ
خواندن

هنگامی که کودکانتان مشغول استراحت هستند، برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان پخش می شود و یا صبح ها قبل از مراجعه به محل کار؛ همه چیز در اختیار شما است تا وارد یک برنامه سلامت شوید.

محیطی آرام و فارغ از استرس، همان گونه که شما دوست دارید

یکی از مهمترین فواید باشگاه خانگی ، انجام تمرینات در اتمسفری است که شما می پسندید. با موسیقی ای که دوست دارید، با برنامه ای که تماشا می کنید و حتی در سکوت یا شلوغی محض. البته به شما توصیه می کنیم محلی را برای قرار دادن هوم جیم انتخاب کنید که حداکثر انرژی و انگیزه را برای ورزش کردن به شما بدهد.

زندگی روزمره به قدری شلوغ است که زمان خالی برای ورزش کردن کمتر پیدا می شود

اگر بچه دارید یا برنامه‌ی کاری شما بسیار شلوغ است، هرگز در ذهنتان زمان خالی برای ورزش کردن وجود ندارد. یافتن چند ساعت بی دغدغه برای رفتن به باشگاه شاید برای بسیاری از ما امکان پذیر نباشد. این جا است که یکی دیگر از فواید باشگاه خانگی نمایان می شود. شما می توانید برای یک تمرین کامل، همیشه بر روی هوم جیم خود حساب کنید.

ورزش خانوادگی، امکانی که به کمک هوم جیم میسر شده است

یکی از جذاب ترین فواید باشگاه خانگی ایجاد فرصتی است که به ما این امکان را می دهد تا در کنار و به همراه تمامی اعضای خانواده مان ورزش کنیم. لذت ورزش کردن در کنار اعضای خانواده و فرزندان، نه تنها سلامتی و تناسب اندام یک خانواده را تضمین می کند، بلکه دقایق کوتاه ورزش کردن ما را کیفیت بخشیده و لذتی مضاعف برای ما ایجاد می کند.

با کدام دستگاه ها هم ورزش کنم و هم تفریح؟
خواندن

یکی دیگر از فواید باشگاه خانگی ، صرفه‌ی اقتصادی آن است

شاید خرید یک هوم جیم در ابتدا گزینه ای گران به نظر آید؛ اما این یک سرمایه گذاری هوشمندانه با بازگشت سرمایه ای سریع است. با افزایش روز افزون حق عضویت باشگاه های ورزشی، هوم جیم این امکان را به شما می دهد تا در دوره ای کوتاه بتوانید در کنار امکان تمرین آسان تر، پول خود را نیز ذخیره کنید.

یک هوم جیم با کیفیت تقریبا و شاید بتوان گفت حداقل 10 سال برای شما کار می کند. محاسبه‌ی حق عضویت باشگاه ورزشی در کنار افزایش سالیانه و حتی فصلی مبلغ آن به راحتی می تواند به شما این موضوع را اثبات کند که هوم جیم یک انتخاب فوق العاده اقتصادی است.

تنوع تمرین ها با هوم جیم

هوم جیم ها به طور میانگین امکان انجام تمرین های متنوعی را برای شما ایجاد می کند. دیگر نیازی نیست برای هر تمرین دقایقی را انتظار کشیده تا یک دستگاه ورزشی خالی شود. تمامی حرکات بالا تنه و پایین تنه در باشگاه های خانگی طراحی شده اند تا شما به کمک آنها، تجربه‌ی یک تمرین یکپارچه و کامل را داشته باشید. ضمنا می توانید به انتخاب خود از هر تمرین به قدر دلخواهتان بهره ببرید.

با استفاده از هوم جیم دغدغه مدام شما در تعویض وزنه ها دیگر معنایی نداشته و تنظیمات تمرینات مختلف، از پیش تعیین شده و اختصاصی است. از تمرینات هوازی گرفته تا وزنه زدن های ساده، همه چیز با هوم جیم در اختیار شما است.

تمرین با دستگاه اسکی فضایی
خواندن

حالا وقت انتخاب است

برای یک انتخاب صحیح، ابتدا بودجه ای معین برای خرید باشگاه خانگی در نظر بگیرید. خوشبختانه این روزها هوم جیم های متنوعی با قیمت های مختلف وجود دارند تا هر کس بتواند دستگاه اختصاصی خود را خریداری کند.

در گام دوم، نوع تمرینات و سبک ورزشی خود را انتخاب کنید. لزوما یک هوم جیم گران قیمت، گزینه ای کاربردی برای همه نخواهد بود. زمانی که سبک ورزشی خود را به خوبی بدانید، قادر خواهید بود دستگاهی را انتخاب نمایید که با حداقل هزینه، پاسخگوی تمرینات مورد نظر شما باشد.

با فواید باشگاه خانگی یا داشتن هوم جیم بیشتر آشنا شوید 2

در آخرین مرحله با توجه به فیزیک بدنی خود، دستگاهی را انتخاب نمایید که بتواند برنامه‌ی ورزشی جامعی را پوشش دهد. البته هوم جیم ها به طور معمول به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند حداقل تمرینات را برای تقویت عضلات بالا تنه و پایین تنه‌ی شما فراهم نمایند.

اگر علاقه مند به سلامتی و تناسب اندام خود هستید، قطعا بهترین انتخاب با توجه به سبک زندگی امروزی ما، خریداری یک دستگاه بدنسازی خانگی است.

این مطلب را بخوانید :

چگونه برای سلامتی و تناسب اندام خود در منزل برنامه ریزی کنید؟

در فروشگاه دلوکس کالا بهترین گزینه های هوم جیم با قیمت هایی متنوع و مقرون به صرفه وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا گزینه‌ی اختصاصی و کاربردی با توجه به نیازهایتان را بیابید.

منبع : modernmississauga.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *