چرا دلوکس کالا ؟

فروشگاه اینترنتی دلوکس کالا وبسایت تخصصی فروش تجهیزات ورزشی - ماساژ و پزشکی بوده که از سال 94 کار خود را در این ضمینه آغاز کرده است، دلوکس کالا با طیف زیادی از محصولات امکان دسترسی سریع و خریدی آسان را برای مشتریان فراهم نموده و این امکان را از طریق فروش آنلاین و یا تلفنی برای سراسر ایران امکان پدیر کرده است.

مشاوره تخصصی و بهترین خرید :

حتما برای شما پیش آمده که موقع خرید کالایی تصمیم گیری و انتخاب برای شما سخت شود! در فروشگاه دلوکس کالا به شما اطمینان خاطر میدهیم که بهترین کالای ممکن بسته به نیاز و هزینه شما را پیشنهاد کنیم، توجه داشته باشید که دلوکس کالا فروشگاه تخصصی بوده و مشاوران با اطلاعات کامل شما را در خرید کمک و راهنمایی خواهند کرد.

بهترین قیمت فروش :

این فروشگاه به دلیل تامین کالا از وارد کننده های اصلی و معتبر در سطح کشور مناسب ترین قیمت فروش را در اختیار مشتری قرار میدهد، همواره دلوکس کالا سعی بر این داشته که محصولات را با بهترین قیمت نسبت به بازار و باقی فروشگاه ها به فروش برساند، همچنین تخفیف های عالی و مناسبتی و هدایای ویژه خرید میتواند تجربه خوبی را برای شما رقم بزند.

تنوع بالای محصولات :

فروشگاه تخصصی دلوکس کالا بیشترین طیف محصولات وررشی - ماساژ و پزشکی را در اختیار شما قرار داده است، این فروشگاه با معتبر ترین برند ها در این ضمینه همکاری داشته و کالای با کیفیت را به دست شما خواهد رساند، همچنین محصولات دارای گارانتی شرکتی و ضمانت اصالت میباشند.

اینستاگرام دلوکس کالا

لوگو اینستاگرام دلوکس کالا

 

برخی از برند های معتبر در دلوکس کالا

ریلکس Relax
برند تکنوفیت Technofit
پارامونت Paramount
برند اسالت فیتنس Assault Fitness
Xebex Fitness
شوا SHUA
سایتک Cytech
زنیت مد ZenithMed
روتای Rotai
پروتئوس Proteus
بن کر Boncare
آیرست iRest