تغذیه و سلامت

رژیم غذایی برای لاغری اصولی و سلامت

رژیم غذایی برای لاغری اصولی و سلامت

در این مقاله و چند مقاله پیش رو قصد داریم شما را با نکاتی مهم در باب لاغری اصولی و البته مهم تر از آن، لاغری با حفظ سلامتی بدنتان آشنا نماییم. همان طور که می دانید ما در وب سایت دلوکس کالا، تعهد و رسالت اصلی خود را بر مبنای سلامتی و تناسب اندام مخاطبانمان قرار داده ایم. به همین منظور علاوه بر معرفی دستگاه هایی برای انجام انواع ورزش ها، در مقالات متعددی نیز به موضوع های مختلف سلامتی و تناسب اندام پرداخته ایم. اگر مشغول به ورزش هستید و قصد دارید در مورد سلامتی ، رژیم های غذایی و رژیم های بدنسازی و همچنین روش های لاغری اصولی آگاه شوید؛ به شما توصیه می کنیم این پرونده از مقالات ما را از دست ندهید.

یک رژیم غذایی اصولی چه ویژگی هایی دارد؟

یک رژیم غذایی اصولی پیش از هر چیز باید متنوع باشد. همان طور که در مقالات قبل گفتیم همه چیز بستگی به میزان کالری دریافتی و کالری مصرفی بدن شما دارد. پس به یاد داشته باشید بدن شما به تمامی گروه های غذایی نیاز دارد. هیچ کدام از گروه های غذایی در یک رژیم غذایی اصولی، حذف نمی شوند. ضمنا بدن شما باید روزانه سه وعده غذا و دو میان وعده داشته باشد. شاید بسیاری از ما به اشتباه، یکی از وعده های غذایی یا میان وعده ها را حذف می کنیم.

این امر موجب می شود که در اولین وعده­ ی غذایی بعدی کالری بیشتری دریافت کنیم و بیشتر غذا بخوریم. در یک رژیم غذایی اصولی شما از تمامی املاح، ویتامین ها، کربوهیدرات، چربی و حتی قندها هم مصرف می کنید اما به اندازه ای که مورد نیاز بدن شما است. باید برای آغاز رژیم، حجم صیفی جات را در وعده های غذایی تان بیشتر کنید. پس حتما زیاد سالاد بخورید و در میان وعده هایتان هم به جای تنقلات مضر، از هویج،  کرفس، کاهو یا کلم استفاده کنید.

بهترین رژیم های غذایی | پایداری ، کاهش وزن و موارد دیگر
خواندن

متخصصین تغذیه می توانند با توجه به فیزیک، آمادگی جسمانی شما و سوخت و ساز بدنتان، بهترین رژیم غذایی سلامت را به شما پیشنهاد دهند. به شما توصیه می کنیم برای لاغری و تناسب اندام برنامه ای بلند مدت داشته باشید و همان طور که بارها گفتیم، سلامتی تان را فدای روش های لاغری سریع و غیر اصولی نکنید.

رژیم غذایی برای لاغری اصولی و سلامت 1

شما می توانید به راحتی با تغییر غلاتتان از آرد سفید به آرد سبوس دار یا جو، میزان قابل توجهی از کالری دریافتی روزانه تان بکاهید. ضمنا فراموش نکنید می توان به جای خیلی از قندها و شیرینی ها، از شیرینی جات طبیعی و یا کم قند استفاده کرد. قطعا به شما توصیه می کنیم تا حد امکان فست فود نخورید و یا اگر نمی توانید جلوی این هوس را بگیرید، برنامه ای سختگیرانه برای خوردن آنها داشته باشید.

رژیم های غیر اصولی یا رژیم های سخت گاها با افراد توصیه می کنند تا 800 کالری دریافتی غذای روزانه شان را کاهش دهند که قطعا آسیب هایی جدی به سلامت این افراد وارد می کند. برای آن که پایدار و سلامت لاغر شوید و به تناسب اندام ایده آل­تان دست یابید، قطعا باید یک رژیم اصولی و سلامت داشته باشید و در کنار آن، ورزش کردن را هم فراموش نکنید.

حرف آخر درباره لاغری

در سال 98 برای شما آرزوی سلامتی و آرامش داریم و به عنوان یک توصیه­ ی کوچک به شما می گوییم : « به عنوان یکی از پروژه ها و تصمیماتتان در سال 98 برای بهبود کیفیت سلامتی ، ورزش منظم را هم در نظر بگیرید. شاید شروع ورزش راحت نباشد اما کم کم و با مشاهده­ ی نتایج آن در سلامتی و تناسب اندامتان، قطعا از آن لذت خواهید برد. »

بهترین مکمل های ورزشی برای ساخت عضله
خواندن

در وب سایت دلوکس کالا تلاش داشتیم تا جای امکان در تنوعی گسترده، محصولات ورزشی معتبر و جذابی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده و یا به بهانه­ ی داشتن آنها، کمی به میزان ورزش کردن خود در طول روز بیافزایید. دلوکس کالا با عرضه ­ی بهترین و معتبرترین تجهیزات بدنسازی، بند تی ار ایکس و سایر ورزش های موثر و لذت بخش خانگی مانند اسکی فضایی و دوچرخه ثابت ، خیال شما را از اصالت و کیفیت کالای خریداری شده راحت کرده است.

این مطلب را بخوانید :

بهترین راهکار برای ورزش های هوازی در منزل

فراموش نکنید مشاورین ما به صورت مستمر، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. از شما دعوت می کنیم مطالب وب سایت دلوکس کالا را مطالعه فرمایید و مقاله بعدی ما را از دست ندهید. مطالعه­ ی این مقالات می تواند گامی کوچک باشد در بهبود کیفیت سلامتی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *