تغذیه و سلامت

حفظ سلامتی جسمانی مهمترین مسئولیت ما در قبال بدنمان است

حفظ سلامتی جسمانی مهمترین مسئولیت ما در قبال بدنمان است

در این مقاله و چند مقاله پیش رو قصد دارم شما را با مهمترین موهبت خدادادی یعنی سلامتی و برخی از ویژگی های حفظ آن آشنا نماییم. همان طور که می دانید ما در وب سایت دلوکس کالا، تعهد و رسالت اصلی خود را بر مبنای سلامتی و تناسب اندام مخاطبانمان قرار داده ایم. به همین منظور علاوه بر معرفی دستگاه هایی برای انجام انواع ورزش ها، در مقالات متعددی نیز به موضوع های مختلف سلامتی و تناسب اندام پرداخته ایم. اگر مشغول به ورزش هستید و قصد دارید در مورد سلامتی ، رژیم های غذایی و رژیم های بدنسازی و همچنین روش های لاغری اصولی آگاه شوید؛ به شما توصیه می کنیم این پرونده از مقالات ما را از دست ندهید.

سلامتی فاکتوری است که تنها وقتی با یک بیماری مواجه می شویم، قدر آن را به خوبی می دانیم. در ادامه به تاثیر سلامتی در چند سرفصل مهم با توجه به برخی گزارش ها و آزمایشات می پردازیم.

  • طبق تحقیقاتی که در سال 2016 منتشر شده است، کارمندانی که دارای سلامتی جسمانی هستند ( که اعلام کردند به صورت منظم ورزش می کنند ) 70 درصد بیشتر از افرادی که به سلامتی جسمی شان اهمیت نمی دهند، سریع تر ارتقای شغلی می یابند. مدیران در این نظر سنجی همچنین اعلام کردند بیشتر می توانند بر روی فردی که به صورت ظاهری به نظر می آید به سلامتی و تناسب اندامش اهمیت می دهد، حساب کنند.
  • افرادی که به صورت منظم ورزش می کنند و به سلامتی عمومی بدن خود اهمیت می دهند، طول عمر بیشتری دارند. با این حال که این موضوع به نظر طبیعی می آید اما تاثیر 20 دقیقه ورزش روزانه در افزایش طول عمر افراد، شگفت انگیز است. افرادی که ورزش می کنند در دوران میان سالی و پیری، کمتر دچار عارضه های تنفسی و قلبی شده و همچنین شرایط آناتومی و استخوان بندی بهتری دارند.
  • در آزمایشی که بر روی جامعه ای بزرگ انجام شده است نشان می دهد زنان و مردانی که احساس بهتری نسبت به اندام خود دارند و به صورت معمول ورزش می کنند، در هنگام مواجهه با یک چالش جدید، اعتماد به نفس به مراتب بیشتری در مقایسه با افرادی دارند که از فرم بدنی خود رضایت ندارند. تاثیر سلامتی و تناسب اندام در بالابردن اعتماد به نفس افراد در آزمایشات متعدد و در جوامع هدف مختلف، صورت گرفته است و تقریبا در غالب مواقع نتیجه ای یکسان همچون آزمایش بالا داشته است.
  • ورزش روزانه منظم به شما کمک می کند تا در طول روز تمرکز بالایی داشته باشید. این موضوع به ویژه در مورد ورزش های صبحگاهی مزایایی به مراتب بیشتر دارد. افرادی که روز خود را با ورزش آغاز می کنند، دیرتر دچار خستگی شده، از بسیاری آسیب های جسمی جلوگیری می کنند و همچنین در غالب زمان روز، سطح انرژی بالاتری دارند.
حفظ سلامتی جسمانی مهمترین مسئولیت ما در قبال بدنمان است 2

در سال 98 برای شما آرزوی سلامتی و آرامش داریم و به عنوان یک توصیه ­ی کوچک به شما می گوییم : « به عنوان یکی از پروژه ها و تصمیماتتان در سال 98، ورزش منظم را هم در نظر بگیرید. شاید شروع ورزش راحت نباشد اما کم کم و با مشاهده­ ی نتایج آن در سلامتی و تناسب اندامتان، قطعا از آن لذت خواهید برد. »

آیا تاثیر ورزش در دوران کرونا ثابت شده است یا یک ریسک جدی است؟
خواندن

در وب سایت دلوکس کالا تلاش داشتیم تا جای امکان در تنوعی گسترده، محصولات ورزشی معتبر و جذابی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده و یا به بهانه ­ی داشتن آنها، کمی به میزان ورزش کردن خود در طول روز بیافزایید. دلوکس کالا با عرضه­ ی بهترین و معتبرترین تجهیزات بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس و سایر ورزش های موثر و لذت بخش خانگی، خیال شما را از اصالت و کیفیت کالای خریداری شده راحت کرده است.

این مطلب را بخوانید:

چگونه با حفظ سلامتی ،در خانه لاغر شویم؟

فراموش نکنید مشاورین ما به صورت مستمر، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. از شما دعوت می کنیم مطالب وب سایت دلوکس کالا را مطالعه فرمایید و مقاله بعدی ما را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *