ماساژ

با 10 عدد از فواید ماساژ صورت و فیشال آشنا شوید

با 10 عدد از فواید ماساژ صورت و فیشال آشنا شوید

هیچ چیز به ویژه برای خانم ها لذت بخش تر از این نیست که در هنگام لمس صورتشان، با پوستی یکدست و نرم مواجه شوند. بسیاری از ما به صورت روزانه با کرم ها و روش های مختلف، از پوستمان محافظت می کنیم؛ اما این حداقل کاری است که می توانیم برای سلامتی و زیبایی چهره مان انجام دهیم. ماساژ صورت و یا ترکیب آن با مراقبت های پوست صورت در مراکز اسپا و سالن های زیبایی، گامی حرفه ای تر برای سلامت نگاه داشتن این عضو حیاتی در زیبایی شما است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با 10 عدد از فواید ماساژ صورت و خدمات پوست آشنا نماییم.

تمامی مواردی که به عنوان مزایای ماساژ صورت در این مقاله ذکر شده است، به تایید انجمن های پزشکی و سلامتی و زیبایی رسیده است.

چرا ماساژ صورت تا این اندازه مهم است؟

اگر فکر می کنید که ماساژ صورت و دریافت خدمات فِیشال ( Facial ) تنها از دست دادن زمان و پول است، باوری اشتباه نسبت به این خدمات دارید. گروه دیگری از ما فکر می کنند که این خدمات تنها مختص افرادی است که از خشکی، آکنه­ صورت و یا مشکلات دیگر پوستی رنج می برند. در همین ابتدای کار لازم است بدانید که پوست شما برای حفظ سلامتی و حالت طبیعی پوست، نیازمند ماساژ و خدماتی است که این روزها با نام فیشال ارائه می شود.

یکی از مهمترین فواید ماساژ صورت ، از بین بردن تاثیرات منفی هورمونی، آلودگی هوا و همچنین استرس های زندگی روزمره است که همگی آنها بر سلامتی پوست صورت شما، تاثیراتی مخرب دارند. قطعا همه­ ی شما روش های معمول و ساده ای برای محافظت از پوستتان دارید؛ اما بد نیست هر چند وقت یکبار با دریافت ماساژ صورت، سلامت آن را به دست یک متخصص بسپارید. از مهمترین مزایای ماساژ صورت می توان به از بین بردن این مشکلات در کنار ایجاد احساس آرامش اشاره کرد. فهرست زیر را دنبال کنید تا با 10 عدد از مهمترین فواید ماساژ صورت آشنا شوید.

شما عاشق این دو وسیله خواهید شد | صندلی ماساژور و تردمیل در خانه
خواندن

فواید ماساژ صورت

با 10 عدد از فواید ماساژ صورت و فیشال آشنا شوید 1

کاهش سطح استرس و ایجاد آرامش

طبق تحقیق علمی مجله­ ی Biomedical Research ماساژ صورت می تواند اعصاب سیمپاتیک این بخش را فعال کرده که نتیجه­ی آن، کاهش سطح استرس و افزایش مود مثبت و انرژی شما است. جالب است بدانید در صورت شما صدها نقطه ­ی فشار و عصبی مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها به یکی از اعصاب ارگان های حیاتی شما متصل است. به همین علت در هنگام دریافت ماساژ صورت، این ارگان ها پاسخ مثبتی به این فشار از خود نشان داده و علاوه بر شفافیت پوست، شما آرامشی عمومی در بدنتان احساس می کنید.

پاکسازی صورت

در طول یک فرآیند استاندارد ماساژ و فیشال صورت، پوست شما از آلودگی های محیطی به طور کامل پاک شده و این موضوعی است که به سختی می توان در خانه به آن دست یافت. شاید ساده ترین جمله در رابطه با مزایای ماساژ صورت این باشد که بگوییم : تمامی ارگان های بدن به ورزش نیاز دارند و این سبک از ماساژ، ورزش صورت شما است. یک ماسور و ارائه دهنده­ی حرفه ای خدمات صورت به خوبی و با توجه به نوع پوست شما، بهترین مواد را برای پاکسازی آن انتخاب می کند.

جلوگیری از پیری پوست

پیری و نشانه های آن موضوعی است که همه­ ی ما در تلاش هستیم از بروز آن جلوگیری کنیم. انجام منظم ماساژ صورت و دریافت خدمات فیشال می تواند فرآیند بازسازی سلول های پوست را سرعت بخشد. از مهمترین مزایای ماساژ صورت می توان به جوان تر ماندن پوست این ناحیه اشاره کرد.

راهنمای خرید صندلی ماساژور برای آن که بهتر دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید
خواندن

افزایش گردش خون در صورت

این موضوع یکی از مهمترین فواید ماساژ صورت است. با انجام منظم ماساژ صورت و خدمات فیشال شما می توانید گردش خون را در این ناحیه افزایش داده که منجر به تغذیه ­ی بهتر سلول ها از اکسیژن و مواد مغذی می گردد. این امر باعث می شود تا شما صورتی با پوست شفاف تر و سلامت تر داشته باشد.

درخشش و جوانی پوست

در یک فرآیند طبیعی و با گذر عمر، پوست شما درخشش و جوانی خود را از دست می دهد. سبک زندگی پر استرس امروزی و آلودگی های محیطی، اصلی ترین عامل از دست رفتن درخشش طبیعی پوست است. همان طور که گفتیم یک متخصص پوست و یا یک ماساژور حرفه ای، در طی فرآیند ماساژ از موادی استفاده می کند که درخشش و جوانی را به پوست شما باز می گرداند. از مهمترین مزایای ماساژ صورت می توان به سم زدایی پوست اشاره کرد.

فواید ماساژ صورت

با 10 عدد از فواید ماساژ صورت و فیشال آشنا شوید 2
ماساژ با ماساژور جید JADE

از بین برن آکنه و لک های پوست

به جا ماندن زخم و جای آکنه و جوش های صورت، دغدغه ای است که با افزایش سن ما و پیری پوست صورت، افزایش می یابد. اشعه های مختلف UV، سموم موجود در هوای اطراف ما در بلند مدت لک های جدیدی بر روی پوستمان باقی می گذارند. انجام منظم ماساژ صورت می تواند به مرور، این لکه ها را از بین ببرد.

جلوگیری از به وجود آمدن جوش های سر سیاه و سر سفید بر روی پوست

یک فرآیند ماساژ صورت حرفه ای، منافذ پوست شما را باز کرده و همین موضوع در لحظه موجب کاهش شانس ایجاد انواع جوش ها و آکنه ها می شود. ضمنا افزایش تعداد جوش های سر سیاه می تواند بافت پوست شما را ناهموار نماید. تنها یک متخصص حرفه ای پوست می تواند این جوش ها را بدون آسیب زدن به پوست شما خارج نموده و از تشکیل مجدد آنها تا حد امکان جلوگیری نماید.

فواید ماساژ سر چیست؟
خواندن

باز گرداندن سفتی و کشیدگی طبیعی پوست صورت

با گذر زمان، پوست صورت شما شادابی، سفتی و در اصطلاح حالت اِلاسیته­ ی خود را از دست می دهد. استفاده از ماسک ها و لوسیون های مختلف پوستی در حین فرآیند ماساژ پوست یا فیشال صورت، این فرآیند را کندتر کرده و نشانه های پیری پوست را می زداید. همان طور که گفتیم از مهمترین فواید ماساژ صورت ، بازگرداندن حالت طبیعی و زیبایی و درخشش پوست صورت است.

از بین بردن گودی و هاله ­ی سیاه دور چشم

جالب است بدانید پوست اطراف چشم، نازک ترین بافت پوستی را درکل بدن دارد. در نتیجه این ناحیه بیشترین مراقبت پوستی را نیز نیاز دارد. ایجاد هاله­ی سیاه یا پُف زیر چشم می تواند زیبایی چهره­ ی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و علاوه بر مراقبت های مرسوم، انجام منظم ماساژ صورت به راحتی می تواند این آسیب ها را از بین ببرد.

این مطلب را بخوانید :

با فواید ماساژور پا و تاثیرات شگفت انگیز آن بیشتر آشنا شوید

استفاده از ماسک های مختلف در زمان فیشال، تضمین کننده ­ی سلامت پوست شما است

ماسک های مختلف صورت نه تنها جنبه­ ی فانتزی ندارند، بلکه انتخاب درست یک ماسک طبیعی می تواند بسیاری از آسیب های پوستی را بر طرف نماید. در صورتی که برای ماساژ صورت به سراغ یک متخصص پوست بروید، می توانید با کمک و مشاوره ­ی او، بهترین ماسک صورت مناسب خود را انتخاب کرده و استفاده کنید. فراموش نکنید که در بین جلسات ماساژ شما باید مسئولیت محافظت از پوست صورت خود را بر عهده داشته باشید.

منبع : stylecraze.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *