ورزشی

نکات مهم خرید تردمیل

مشاوره خرید تردمیل

نکات مهم قبل از خرید تردمیل

برای انتخاب تردمیل مناسب شما چند فاکتور هست که بسیار مهم هستش و قبل از خرید تردمیل باید حتما به آن دقت کنید, در ادامه با نکات مهم خرید تردمیل با ما همراه باشید.

مورد اول تحمل وزن تردمیل می باشد, تمامی تردمیل های خانگی و باشگاهی دارای تحمل وزن مشخص هستند, و شما باید حتما انتخاب تردمیل و خرید خود را متناسب با وزن شخص مصرف کننده انجام دهید, اگر به این مسئله دقت نشود ممکن است تردمیلی را خریداری کنید که نسبت به وزن شما ضعیف  بوده و بعد از چند ماه خراب شود.

ترجیحا پیشنهاد میشه برای استفاده تردمیل در منزل از تردمیل های خانگی با موتور DC استفاده بشه و همچنین برای باشگاه ها هم از تردمیل های باشگاهی با موتور AC ,قدرت موتور تردمیل ها می تواند بر حسب وزن و مدت استفاده شما از تردمیل متغیر باشد.

تردمیل خانگی,تردمیل باشگاهی,تردمیل موتور AC,

حتما حتما تردمیلی انتخاب و خرید کنید که دارای ضربه گیر باشد, زیرا تردمیل های بی کیفیت و فاقد ضربه گیر آسیب های جدی به مفصل ها مثل زانو و کمر و ستون فقرات شما وارد می کند,

ضربه گیر ها به شکل و اسم های مختلف هستند و کار آنها جذب و کاهش فشار وارده بر مفاصل شما هنگام دویدن روی تردمیل می باشد و بسته به قیمت تردمیل و همچنین برند آن می توانند کیفیت بهتری داشته باشند.

نکته بعدی شیب تردمیل هستش که در اکثر تردمیل ها به صورت برقی بوده و در بعضی به صورت دستی, اگر مشکل کمر یا زانو ندارید راه رفتن در حالت شیبدار کمک زیادی به چربی سوزی می کند و همجنین کسانی که دویدن برای آنها سخت است می توانند از حالت شیبدار استفاده کنند.

فواید طناب زدن برای سلامتی و کاهش وزن
خواندن

در بعضی برند ها و مدل ها امکانات مختلفی مانند چند کاره بودن, پخش موزیک, فن خنک کننده, برنامه های جانبی موبایل, تلویزیون و … به تردمیل اضافه می شود که فقط بنا به سلیقه خودتان میتوانید انتخاب کنید و این اپشن ها اگر که ورزش را به صورت حرفه ای انجام می دهید به طور کلی در ورزش شما خیلی تاثیرگذار نخواهد بود!

در آخر باید اشاره کرد که حتما تردمیل خود را از مارک های اصلی مانند پروتئوس، سایتک، تکنوفیت، شوا، ونتورا، تایتان فیتنس, نوردیک ترک, پرو فرم, هوریزان, بی اچ فیتنس, فلکسی فیت و… که نام آشنا هستند خریداری کنید و اصلا سراغ برند های متفرقه و بی کیفیت نروید.

تردمیل ارزان قیمت,تردمیل ارزان,نکات مهم خرید تردمیل

شما می توانید ار مشاوره رایگان و تخصصی خرید تردمیل فروشگاه دلوکس کالا استفاده کنید تا مشاوران ما بهترین تردمیل را بسته به نیاز شما بهتون معرفی کنند و خرید مطمئن و درست را انجام بدید.

لیست قیمت تردمیل,قیمت تردمیل,خرید تردمیل,مشاوره خرید تردمیل,

ضمنا ما اصلا خرید تردمیل کارکرده یا , تردمیل دست دو را به شما پیشنهاد نمی کنیم, تمامی دستگاه ها و تردمیل های فروشگاه دلوکس کالا به صورت نو و اکبند بوده و با ضمانت و گارانتی برای ارسال به کل کشور در دسترس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *